willie 29.08.2013 19:06:26 | |
---|
Urmas Potkuri: Hieno juttu, willie on pitkästä aikaa huudeilla. Terve tuloa taas takaisin itseni puolsta käsin. :-) Kiitokset kaikille lämmittävästä palautteesta. Itestäni kuulosti juuri semmoselta pikarääpäisyltä, joka se olikin. Eipähän ainakaan ollut liikoja yritetty... Kiitos vaan ex-kansleri :) Olin veks Mnetistä nelisen vuotta, nyt taas takasin huudeilla. Empä tietenkään tunnistanut vanhoja kettuja : sua ja Bluestumppia, mutta Tuomo onneksi valaisi mua. En ehkä enää lähde noita muita skaboja kommentoimaan, mut tää Divari-skaba tuntuu niin symppikseltä, että saatan jatkossakin jotain lausahtaa.. :) Btw.. salliiko säännöt antaa pojoja, vaikken skabaan osallistukkaan muuta kuin kehumalla osallistujat maasta taivaaseen.. :) Bassoa vuodesta 1972. |
Urmas Potkuri 29.08.2013 19:32:52 | |
---|
willie: Kiitos vaan ex-kansleri :) Olin veks Mnetistä nelisen vuotta, nyt taas takasin huudeilla. Empä tietenkään tunnistanut vanhoja kettuja : sua ja Bluestumppia, mutta Tuomo onneksi valaisi mua. En ehkä enää lähde noita muita skaboja kommentoimaan, mut tää Divari-skaba tuntuu niin symppikseltä, että saatan jatkossakin jotain lausahtaa.. :) Btw.. salliiko säännöt antaa pojoja, vaikken skabaan osallistukkaan muuta kuin kehumalla osallistujat maasta taivaaseen.. :) Täällä saa antaa pisteitä ja opastaa ja kommentoida ilman rajoitteita. Olemme vapaamielisiä ja ainakin minusta kommentit ovat tervetulleita ja kriittiset etenkin. Tervetuloa vaan ja saat sää toki osallistua myös jos vain haluat. :) Itekkin pitelin taukoa varmaan vuodenpäivät, mutta ei sitä näköjään kokonaan eroon pääse tästä. Sittenpä "synnyin uudelleen" entisen warbirds nickini myötä. "Too Old To Rock 'n' Roll: Too Young To Die" |
Tuomo_ 29.08.2013 19:41:04 (muokattu 29.08.2013 19:41:22) | |
---|
Täällä saa antaa pisteitä ja opastaa ja kommentoida ilman rajoitteita. Olemme vapaamielisiä ja ainakin minusta kommentit ovat tervetulleita ja kriittiset etenkin. Tervetuloa vaan ja saat sää toki osallistua myös jos vain haluat. :) Nimenomaan näin, mitä Urmas sanoo. Rootsihan on elämää ja jokaisella on oma tarinansa annettavana yhteiseen hyvään. Työkalut ovat erilaiset ja hyvä niin. Toinen omaa tunnetta ja toinen tekniikkaa, kolmas molempia. Mikä on parasta, sen määrittää kunkin kuulijan oma korva ja mieli. Sellaista on minun roots (blues). Armon Kerjäläinen jo vuodesta 1955. |
willie 29.08.2013 21:40:26 | |
---|
Bluestumppi: Nimenomaan näin, mitä Urmas sanoo. Rootsihan on elämää ja jokaisella on oma tarinansa annettavana yhteiseen hyvään. Työkalut ovat erilaiset ja hyvä niin. Toinen omaa tunnetta ja toinen tekniikkaa, kolmas molempia. Mikä on parasta, sen määrittää kunkin kuulijan oma korva ja mieli. Sellaista on minun roots (blues). Näinhän se menee.. Jokaisella miehellä on oma bluesinsa, tarina elämästä. Bassoa vuodesta 1972. |
Illu 30.08.2013 00:19:24 | |
---|
Urmas Potkuri:.... entisen warbirds nickini myötä. Warbirdsia ei tullut harrasteltua, mutta muuta "ilmailua" kyllä... |
tjj2000 30.08.2013 09:32:57 | |
---|
Pitäisköhän sanaa divari muuttaa johonkin muuhun, mikä kuvastaisi hommaan laatua erilailla. Sana divari vie ajatukset suoraan "alemmille" sarjatasoille, musiikissahan ei mielestäni ole sarjoja, vaan erovaisuuksia. On vain perinteisiä ja ja ei niin perinteisiä tapoja soitella? Kun en soittele, niin olen varmaan lenkillä http://www.movescount.com/members/tjj2000 |
Urmas Potkuri 30.08.2013 17:32:25 (muokattu 30.08.2013 17:34:09) | |
---|
Illu: Warbirdsia ei tullut harrasteltua, mutta muuta "ilmailua" kyllä... Aika vähäiseksi se jä minullakin Warbirds harrasrus ja enemmän on oltu lentäjä ym muita "sankareta" muilla areenoilla. Mutta nikki syntyi muistaakseni silloin ja ajan myötä siitä tuli oma persoonansa, joka huseerasi milloin missäkin, viimeksi täälä. ;D tjj2000: Pitäisköhän sanaa divari muuttaa johonkin muuhun, mikä kuvastaisi hommaan laatua erilailla. Sana divari vie ajatukset suoraan "alemmille" sarjatasoille, musiikissahan ei mielestäni ole sarjoja, vaan erovaisuuksia. On vain perinteisiä ja ja ei niin perinteisiä tapoja soitella? Joo, mutta kuitenkin nimen varmaan pitäisi olla sellainen, joka kannustaisi uusia ja kaikenlaisia kiinostuneita. Eli ei mitään kovin "pelottavaa" ja pro-painotteista? Minusta täällä on mukavaa juuri se, että ymmärretään tämmösen "soolon" monipuolinen luonne. Joku tekee tarkka "studiotyötä" ja hioo monin otoin ja keinoin virheitä pois ja "säveltää" soolonsa. Se on hienoa. Joku taas tekee kuten itekkin teen, eli eka edes jokseenkin ehyt otto kehiin. Sekin on hienoa. Itestäni on vaan palkitsevampaa pyrkiä siihen, että suunnileen vastaavan pystyy vetämään oikeasti "livenä". Virheet ovat persoonallisuutta! :) "Too Old To Rock 'n' Roll: Too Young To Die" |
Urmas Potkuri 04.09.2013 21:29:56 | |
---|
Julistetaan hyvätasoisen kisan n:o 138 tulos: Voittaja on Bluestumppi, joka keräsi 11 pistettä ansaitusti! Onneksi olkoon. Seuraavina tiukassa tuntumassa tulevat jhh 9 pistettä ja Jerry_Jones 8 pistettä. Onnittelut myös heille. Vesa423 - 1p tjj2000 - 1p gary field 3p Nikke91 4p Urmas Potkuri 9p Kiitokset kaikille osallistuneille ja äänestäneille. Seuraavan kisan vetää Tumppi. Ole hyvä. "Too Old To Rock 'n' Roll: Too Young To Die" |
Tuomo_ 04.09.2013 22:01:51 | |
---|
Kiitti kannatuksesta. Kohta on uusi skaba tulilla. Armon Kerjäläinen jo vuodesta 1955. |
willie 05.09.2013 23:09:11 | |
---|
En ehtinyt tuohon edelliseen skabaan sanomaan mitään.. mut nyt on herkullista slovaria tarjolla ! Pakkohan se on lempilajia päästä kommentoimaan :) Bassoa vuodesta 1972. |
Urmas Potkuri 07.09.2013 15:27:35 | |
---|
korvaoo:pitäs sun tietää että liika kikkailu kostautuu :) No tiedänhän minä ja oot aivan oikeassa tuossa(kin). Mutta kun se härpätinsokeus iskee, niin siinä ei auta kuin väännellä antaumuksella yön pimeinä tunteina salaperäisesti hohtavia valaistuja (sinisävyisiä) nappuloita. :D Hölmöä, mutta opettavaista tavallaan... Kovia vetoja teillä tuolla. Huomenna pisteet, kun ny ei kerkee. Taas mua vierähän kyldyyririentoihin periaatteella "tulet tai itket ja tulet"..... "Too Old To Rock 'n' Roll: Too Young To Die" |
Urmas Potkuri 09.09.2013 22:45:58 | |
---|
Jos Benjamin tai jhh pistää skaban tulille, niin minä voin hoitaa äänestyksen. Mulla on taustat hiukan hakusessaan ja mitä arkistossa on, ovat aika tylsiä suorastaan... Hieno kisa ja hyviä vetoja oli kaikilla edellisessä. Kiitokset kannatuksesta ja iso kiitos Tumpille hyvästä taustasta ja kisasta. "Too Old To Rock 'n' Roll: Too Young To Die" |
jhh 09.09.2013 23:21:01 | |
---|
Urmas Potkuri: Jos Benjamin tai jhh pistää skaban tulille, niin minä voin hoitaa äänestyksen. Oon työreissulla, ei pysty/kykene... Vade retro religio |
Urmas Potkuri 10.09.2013 22:44:08 | |
---|
Divari 140 olisi tarjolla hiukan myöhässä ajan puutteesta johtuen. Pahoittelen viivästystä. Tarjolla olisi Teksas-suffelia, mutta SRV signature strato EI ole pakollinen. :) Olokee niin höveliä ja riipaskoo tuohon omanlaisenne juttu. "Too Old To Rock 'n' Roll: Too Young To Die" |
Urmas Potkuri 17.09.2013 19:53:30 | |
---|
Kaikki osallistujat ovat äänestäneet, julistetaan tasainen tulos. tjj2000 oli "ensimmäinen vertaistensa joukossa" ja onnittelemme ansaitusta voitosta ja rankaisemme saman tien seuraavan skaban vetovastuulla. Rouhea riuhtaisu, onneksi olkoon ja ollkaa niin hyvä. :) Tasainen skaba jälleen ja sehän on hyvä juttu. Kiitoksia kaikille osallistuneille ja kommentoineille/äänestäneille. tjj2000 - 7p jhh - 6p korvaoo - 6p Vesa423 - 5p Sjömanni - 5p 1p Urmas Potkuri - 6p "Too Old To Rock 'n' Roll: Too Young To Die" |
tjj2000 17.09.2013 21:12:29 | |
---|
Kiitos kunniasta, tulin juuri leipätöistä, huomenna uutta soittettavaa,,, Kun en soittele, niin olen varmaan lenkillä http://www.movescount.com/members/tjj2000 |
tjj2000 22.09.2013 21:26:34 | |
---|
Perskutarallaa Urmas on nyt niin hyvä ja aloittaa seuraavan skaban :) Kun en soittele, niin olen varmaan lenkillä http://www.movescount.com/members/tjj2000 |
Urmas Potkuri 22.09.2013 23:11:18 | |
---|
tjj2000: Perskutarallaa Urmas on nyt niin hyvä ja aloittaa seuraavan skaban :) No helevata, minähän laitoin skaban tulille. Toivottavasti se ny kelepaa... "Too Old To Rock 'n' Roll: Too Young To Die" |
Urmas Potkuri 27.09.2013 21:29:13 | |
---|
Sitten lasketaan pisteet........... tjj2000 - 4p korvaoo - 4p Bluestumppi - 7p Vesa423 - 5p Urmas Potkuri - 4p Voiton kuittasi siis Bluestumppi ansioituneesti ja ansaitusti. Onneksi olkoon. Perässä tulijat olivat sitten suhteelisen hyvin nipussa Vesa423 ensimmäisenä pääjoukosta. Bluestumppin työt. "Too Old To Rock 'n' Roll: Too Young To Die" |
Tuomo_ 27.09.2013 22:33:51 (muokattu 27.09.2013 22:39:26) | |
---|
Kiitokset kannatuksesta. Kohta pääsette uutta vetämään. Edit: siellä sitä sitten olisi. Armon Kerjäläinen jo vuodesta 1955. |