Tuomo_ 24.07.2013 13:15:50 | |
---|
Laitoin äänestyksen käyntiin. Olkaa hyvä. Armon Kerjäläinen |
Gary Enfield 26.07.2013 01:30:07 | |
---|
Bluestumppi: Alkaa tuntua siltä, että edellä olevat soittajat ovat saavuttaneet tason, jolla voitte siirtyä pallisten puolelle vakituisesti soittelemaan heidät suohon. Voitaisiin lakkauttaa tämä divari-skaba, koska se on saavuttanut tavoitteensa. Minäkin voisin siten jäädä eläkkeelle skabailuista. Luova tauko kuulostaisi paremmalta. Julkkikset jää eläkkeelle ja syventyy ja raportoi sitten kuinka syventyminen sujuu. Teikäläisellä on väline millä syventyä ja raportoinnin voi aina jättää vapaaseen harkintaan. |
Urmas Potkuri 26.07.2013 16:05:42 | |
---|
Tanskan maassa on vähemmän mätää, kun olen kerran tulossa sieltä pois. Iso kiitos Tumpille äänestyksen aloittamisesta. Lasken illalla pisteet ja äänestänkin, jos vaan ennätän. Mitenkä ihmeessä täällä ollaan heti eläköitymässä kun hetkeksi selkänsä kääntää? Eikös tässä aleta juuri olla "lupaavan nuoren blueskitaristin" ikäisiä. :-) "Too Old To Rock 'n' Roll: Too Young To Die" |
tjj2000 26.07.2013 16:27:42 | |
---|
Kunhan soitellaan, divarissa on vain ollut rennompi ote koko touhuiluun. Kun en soittele, niin olen varmaan lenkillä http://www.movescount.com/members/tjj2000 |
Tuomo_ 26.07.2013 16:51:02 | |
---|
Joo, on varmaan hyvä jatkaa divarilinjalla. Siinä olin tosissani, että järjestään äijien vedot ovat parantuneet kovasti. Kyllä se on niin, että kandee pitää kitaraa sylissä ja vedellä vaikka niitä näitä. Aina tarttuu ajan kanssa jotain uutta. Sitten kandee kuunnella starojen skebailua. Btw. Tämän kesän paras kassa torisoitossa Itä-Suomessa puolentoista tunnin keikasta satanen. Niin se mun epävireinen bendaus ja hätäinen vibra kelpaa tavalliselle kansalle. Armon Kerjäläinen |
tjj2000 26.07.2013 20:14:16 | |
---|
Bluestumppi: Niin se mun epävireinen bendaus ja hätäinen vibra kelpaa tavalliselle kansalle. Kyllä kansa tietää mitä se haluaa! ;) Kun en soittele, niin olen varmaan lenkillä http://www.movescount.com/members/tjj2000 |
Urmas Potkuri 26.07.2013 21:58:28 | |
---|
jhh: ......................5p Bluestumppi: ...........4p gary field: ..............5p tjj2000: .................4p Benjamin: ...............6p elpa: .....................6p jhh ja Benjamin eivät ennättäneet äänestää. Asaittu voittaja on elba! Oli muuten MAUKAS soolo! Onneksi olkoon! Loistava taso kokonaisuutena. Hyvin veditte kaikki. Aivan Helkkarin hyvin! BT on oikeassa. Kaikki veti lostavasti, mutta kun tässä divarissa on niin hyvä meininki, että jatketaanko? Kiitokset osallistuneille ja äänestäneille ja kommentoineille. elpa, ole hyvä. Sun vuoro hostata. "Too Old To Rock 'n' Roll: Too Young To Die" |
elpa 27.07.2013 11:44:24 | |
---|
tjj2000: elpa: soundi on tosi hieno, millä soitettu? Gibson ES-175:lla laitoin kuvan ja päivitin muutenkin kuvaustani. Bluestumppi: Voitaisiin lakkauttaa tämä divari-skaba, koska se on saavuttanut tavoitteensa. Minäkin voisin siten jäädä eläkkeelle skabailuista. Älä, hyvä mies tollasia puhu mäkin olen just vasta tullut mukaan. Ja olisi kiva jatkaa... tjj2000: Kunhan soitellaan, divarissa on vain ollut rennompi ote koko touhuiluun. Just nii jaketaan vaan! Urmas Potkuri: Kaikki veti lostavasti, mutta kun tässä divarissa on niin hyvä meininki, että jatketaanko? Älkää nyt hyvänen aika vaan lopettako. Lupaan osallistua usein, perheellisenä miehenä joskus aikaa voi olla rajoitetusti... Urmas Potkuri: elpa, ole hyvä. Sun vuoro hostata. Kiitos kaikille pisteistä, kommenteista ja kunniasta :) Laitan uuden "skaban". Teen tämän nyt ekaa kertaa ja jos teen jotain väärin, luotan siihen että korjaatte/sanotte asiasta, otan osaa :) kiitos! |
elpa 27.07.2013 11:54:54 | |
---|
Ok, uusi "skaba" laitettu toivotaan että kelpaa. |
elpa 02.08.2013 21:11:40 | |
---|
Ok, jäsenet e.c ja tjj2000 eivät näemmä kerenneet äänestämään, mutta pistelaskujen jälkeen on tiedossa että voiton vei Bluestumppi, onnittelut hienosta vedosta. Kiitokset myös kaikille muille osallistujille. Pisteet: Vesa423__6p tjj2000__2p gary field_2p Nikke91__6p e.c__ Urmas Potkuri_8p Bluestumppi_9p elpa__3p Eli Bluestumppi vetää seuraavan. |
Tuomo_ 02.08.2013 21:13:46 | |
---|
Kiitokset kannatuksesta. Kattelen taustaa ja laitan löydettyä uuden käyntiin. Armon Kerjäläinen |
tjj2000 08.08.2013 11:07:41 | |
---|
Kun en soittele, niin olen varmaan lenkillä http://www.movescount.com/members/tjj2000 |
Tuomo_ 08.08.2013 11:11:17 | |
---|
Skaba hoidettu. 5p Vesa423 8p Benjamin 6p Bluestumppi 7p Urmas Potkuri 4p elpa Voiton vei Benjamin, joka tekee seuraavat työt. Onnea voittajalle ja muille kiitokset aktiivisuudesta. Armon Kerjäläinen |
Gary Enfield 14.08.2013 19:38:27 | |
---|
Kiitoksia kannatuksesta. Katselen mitä löytyisi. |
Jerry_Jones 21.08.2013 13:10:51 | |
---|
Vesa423: "Jerry_Jones: Erikoinen synteettisen kuuloinen efektoitu soundi, josta en oikein tykännyt mutta jätin huomioimatta pisteytyksessä. Mukavan rauhallisesti etenevää melodiapitoista soitantaa, josta taas tykkäsin ja siitä pisteet. Joo, haeskelin tollaseen, mun mielestä hieman perinteistä modernimpaan taustaan tummempia sävyjä + lisäksi mojoa wah-plugarin avulla. Ja sitten onnistuin lähettämään kisaan jo itsekin hylkäämäni version. Tämä piti lähettää: http://maihinnousu.net/s/20444 Ei sillä, etteikö tuokin voi kuulostaa synteettiseltä (reiluskosti särkijää ja delaytä). |
Gary Enfield 22.08.2013 20:57:07 | |
---|
Tasavahva kierros, rinnan mitalla muita edellä Bluestumppi. Onneksi olkoon voittajalle. Bluestumppi 7 Jerry_Jones 6 tjj2000 6p gary field 6p Vesa423 5p |
Tuomo_ 22.08.2013 22:20:33 | |
---|
Kiitokset kannatuksesta. Katson huomenna uuden pohjan seuraavaan skabaan. Armon Kerjäläinen |
Nikke91 27.08.2013 17:13:20 | |
---|
Aijai mikä namu napakka kitarasaundi ! Millä ton oot tehnyt ? Itse tykkään roisimmasta saundista, mutta tää on kyllä makee ! Kiitosta :) Epiphone Sheraton II + Zoom G1XN, sormilla napsautellen :) |
Urmas Potkuri 28.08.2013 20:15:36 | |
---|
Hieno juttu, willie on pitkästä aikaa huudeilla. Terve tuloa taas takaisin itseni puolsta käsin. :-) Kiitokset kaikille lämmittävästä palautteesta. Itestäni kuulosti juuri semmoselta pikarääpäisyltä, joka se olikin. Eipähän ainakaan ollut liikoja yritetty... "Too Old To Rock 'n' Roll: Too Young To Die" |
Tuomo_ 29.08.2013 11:43:45 | |
---|
Kaikki äänestäneet ja pisteet laskettu. Suurella äänivyöryllä skaban voitti ansaitusti Urmas Potkuri. Urmas kaivakoon seuraavan bluesin arkistoista, jotta pääsemme taas ilmaisemaan itseämme soitannollisin keinoin. Kiitokset myös willielle kommenteista. Urmas Potkuri 14p tjj2000 7p Nikke91 7p Bluestumppi 4p Vesa423 3p Armon Kerjäläinen jo vuodesta 1955. |