BigPapa 23.10.2011 21:04:58 (muokattu 23.10.2011 21:27:59) | |
---|
Tässäpä tulokset. Voittajat krk ja MadMatt, veljet varmaan keskenään sopivat miten jatkuu. Onnittelut ja kiitokset osallistujille. Äänestämättä Kuha. Rankaisen osallistuja Kuhaa yhden vuorokauden kovennetulla. Rangaistus muutetaan pisteiden menetykseksi ja oikeakätisen telecasterin oikeakätisesti kielitettynä, soittamiseksi oikeakätisesti. Rangaistus pannaan toimeen seuraavan täydentunnin alkaessa. Syy: äänestämättä jättäminen. krk: 17 MadMatt: 17 latuska90: 13 BigPapa: 11 blues guitar: 9 apenaattori: 8 Nikke91: 4 Juzpe: 4 Zeeboo: 3 kekehe: 2 tono: jpjanhun: jhh: Cool-guitarist: (Kuha: 24) Ei äänestänyt |
krk 23.10.2011 21:49:29 | |
---|
Kiitoksia kannatuksesta! En saanut Masaa kiinni mutta laitoin siitä huolimatta uuden käyntiin kun jonkunlainen tausta löytyi ja mun täytyy mennä jo nukkumaan... "This guy makes me sick. He waits until I'm 90..."
- Les Paul Tommy Emmanuelista |
Kuha 24.10.2011 10:34:05 | |
---|
BigPapa: Äänestämättä Kuha. Rankaisen osallistuja Kuhaa yhden vuorokauden kovennetulla. En mää täsä syylissi kaippa yhtikäs. Telecasteri ja Lahtist mää kaipasi! |
BigPapa 24.10.2011 10:53:34 | |
---|
Kuha: En mää täsä syylissi kaippa yhtikäs. Telecasteri ja Lahtist mää kaipasi! No mikäs täällä? Mitäs minä näenkään? Nythän te olette vallan erehtyneet, pojat. Aijaijaijai pojat, eihän skabaa tällä tavalla käydä, eeei. Eihän tämmöisestä skabasta tule niin mitään. Mennäänpäs uuteen skabaan niin että heilahtaa. |
Gary Enfield 28.10.2011 23:58:35 | |
---|
blackie: Hieman sopimaton saundi ko taustaan. No joo, minkä se nyt on väärtti, linjasoundi jossa on fuzzia ja vähän kaikua päälle. Tarkotus oli että se on raaka ja joustamaton joten, joo, pitäis osata soittaa sooloja paremmin niin tämäkin toimis :/ |
Nikke91 29.10.2011 22:58:19 | |
---|
gary field: No joo, minkä se nyt on väärtti, linjasoundi jossa on fuzzia ja vähän kaikua päälle. Tarkotus oli että se on raaka ja joustamaton joten, joo, pitäis osata soittaa sooloja paremmin niin tämäkin toimis :/ Kyllä siellä ainakin minun mielestä oli kohtia, missä saundi tavallaan herkullisesti "repesi", juuri sellaisella raa'alla ja juurevalla tavalla :) There's two kind of people I just can't stand, an evil-hearted woman and a lying man. |
blues guitar 30.10.2011 08:47:22 | |
---|
Sanottakoon tähän loppuun että se mikä "vaivaa" suurinta osaa näitä vetoja on hengettömyys. Helevetin tekisesti "hienosti" ja hi-fi soundeilla vedetty mutt sielu puuttuu... Luulen ymmärtäväni mitä sä ajat takaa.... Jotenkin on vain niin vaikeaa saada soittoon "sielukkuutta" kun istuu tietokoneen äärellä kuulokkeet korvilla. Live tilanne on kyllä ihan eri asia, varsinkin jos on "hyvä" yleisö. Ainakin toivon niin : ) ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
Zeeboo 30.10.2011 09:08:08 | |
---|
blues guitar: Luulen ymmärtäväni mitä sä ajat takaa.... Jotenkin on vain niin vaikeaa saada soittoon "sielukkuutta" kun istuu tietokoneen äärellä kuulokkeet korvilla. Live tilanne on kyllä ihan eri asia, varsinkin jos on "hyvä" yleisö. Ainakin toivon niin : ) Kaima huastaa asiaa. Kirjoituspöydän vieressä luurit päässä tulee vähän sellainen virkamies-insinööriasenne soittamiseen. White men can't Monk |
Tuomo_ 30.10.2011 09:36:38 (muokattu 30.10.2011 11:26:40) | |
---|
Paras olla kirjoittelematta mitään tänne. Sorry soittajat. Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues. |
BigPapa 30.10.2011 11:05:10 (muokattu 30.10.2011 11:06:23) | |
---|
Poppamies:Sanottakoon tähän loppuun että se mikä "vaivaa" suurinta osaa näitä vetoja on hengettömyys. Helevetin tekisesti "hienosti" ja hi-fi soundeilla vedetty mutt sielu puuttuu... Joopa joo. Ja henki ja sielu on välittömästi läsnä kun vedetään helevetin teknisesti huonosti ja huonoilla soundeilla, eiks je. |
poppamies 30.10.2011 11:26:48 | |
---|
BigPapa: Joopa joo. Ja henki ja sielu on välittömästi läsnä kun vedetään helevetin teknisesti huonosti ja huonoilla soundeilla, eiks je. Ei, vaan josku ei nää metsää puilta, niin kuin on tapana sanoa. G strings are for strippers |
Gary Enfield 30.10.2011 11:43:00 | |
---|
Nikke91: Kyllä siellä ainakin minun mielestä oli kohtia, missä saundi tavallaan herkullisesti "repesi", juuri sellaisella raa'alla ja juurevalla tavalla :) Kiitos, mukava kuulla. Eihän ne mun soolotkaan nyt säännönmukaisesti läpeensä paskoja ole, keskinkertasia vaan ja kun täällä on sen verran kova taso niin se keskinkertaisuus väkisinkin korostuu. |
blues guitar 30.10.2011 12:04:20 (muokattu 30.10.2011 12:04:48) | |
---|
Zeeboo:.... tulee vähän sellainen virkamies-insinööriasenne soittamiseen. Hyi,hyi! Pois se meistä. ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
Juzpe 30.10.2011 12:26:04 | |
---|
bleakie: valitettavasti nyt kyllä töksähti miksausosastoon, jota ei ollut käytännöllisesti ollenkaan huomioitu. Kertoisikko miten sitä ois voinu parantaa. Ei oo mikää mun leipälaji toi äänitteiden miksaaminen, niin kaikki neuvot, ohjeet ja vihjeet on tervetulleita joko palstalla tai viestinä. Kiits & kumarr. "Nuori vihainen tosi cool rockmies" - Big Papa |
BigPapa 30.10.2011 12:29:22 | |
---|
poppamies: Ei, vaan josku ei nää metsää puilta, niin kuin on tapana sanoa. Tääkin on niin näkijäkohtanen juttu, että jotkut näkee paremmin jotkut huonommin. Yleensä ne jotka näkee huonommin alkaa puhumaan hyvistä soundeista ja hyvästä soitosta hengettömyytenä ja sieluttomuutena. |
Nikke91 30.10.2011 22:15:00 | |
---|
poppamies: Hyvä fiilis. Ei ainakaa "ylituotettu", ja sellainen sopii kuin perse ämpärille tähän. gary field: autenttisuutta askeettisilla vermeillä Kiitos ymmärryksestä! Tosin sen verran tulin huijanneeksi, että kun meidän kylällä ei ole lainkaan juna-asemaa... bussipysäkki sentään löytyy, vaan kun ei tahtonut bus tai greyhound mukavasti asettua fraasiin. Niin, ja onnittelut MadMattille! There's two kind of people I just can't stand, an evil-hearted woman and a lying man. |
krk 06.11.2011 20:47:48 | |
---|
poppamies: Tää on muuten useimpien "surma" tässä skabassa. Vedot ei oikein tahdo istua luonnollisella tavalla taustaan. Tää on mielenkiintoista... viitsitkö avata vähän enemmän mitä oikein tarkoitat? "This guy makes me sick. He waits until I'm 90..."
- Les Paul Tommy Emmanuelista |
BigPapa 06.11.2011 23:10:58 (muokattu 06.11.2011 23:12:22) | |
---|
Se onkin sitten 200:s skaba seuraava. Jonkinlainen juhlaskaba, eikö. Katselen taustaa huomenna ja koitetaan saada jotain tulille. Kiitos kannatuksesta.. |
poppamies 06.11.2011 23:12:29 | |
---|
krk: Tää on mielenkiintoista... viitsitkö avata vähän enemmän mitä oikein tarkoitat? Oliko sulla kans joku ve3to tuossa skabassa? G strings are for strippers |
BigPapa 06.11.2011 23:12:50 (muokattu 06.11.2011 23:26:50) | |
---|
poppamies: Oliko sulla kans joku ve3to tuossa skabassa? Saa sitä kysyä vedottakin. Ihan hyvä kysymys vielä, mun mielestä. |