Aihe: Raskaan musiikin sooloskabojen jälkipyykki
1 2 3 4 554 55 56 57 58112 113 114 115 116
bloodsucker
23.07.2010 12:04:41
Ekespylly: Määkin voin värkkäillä taustan illalla, ellei Bloodsuckerilla ole valmiina tai työnalla jo jotain.

-Mikko

Värkkää sä vaan. Ei mulla oo oikein mitään valmista tähän hätään.
hevikukko
23.07.2010 22:01:18
Uusi tausta on hieno! Tuohon sopis laittaa ihan laidasta laitaan olevaa tulkintaa.
Playing = Therapy..
Ekespylly
23.07.2010 22:11:07

hevikukko: Uusi tausta on hieno! Tuohon sopis laittaa ihan laidasta laitaan olevaa tulkintaa.

Hyvä että kelepaa :) ... ei ekan oluen jälkeen irronnu vielä ideaa... piti vielä muutama idea juoda, niin sitte synty tuommonen

-Mikko
http://www.headsonfire.net http://www.mikseri.net/mre/
aalataur
24.07.2010 16:51:56

Potkiva tausta. Rautoja vaan tulessa liikaa nyt..
Tonski
26.07.2010 14:20:10

Hehei, pitkästä aikaa kadotuspelissä mukana! Hevikukko miks otit vedon pois, kuuntelun jälkeen mun mielestä oli todella hyvä. Ja aalataurille vielä tässä kiitos auttamisesta tekniikan kanssa:D Aika pikanen röytäsy oli mutta kelvatkoot.
ihku
hevikukko
26.07.2010 20:08:26 (muokattu 26.07.2010 20:09:24)
Laitoin uutta....nyt nauhotin kaksi kitaraa, mutta molemmat ovat yhtenä sukkana soitettu ja Lead erottuu kyllä. Siis alussa kuuluva kitara pauhaa taustalla koko soolon ajan ja luo joko tunnetta tai vie sen pois :D
Playing = Therapy..
aalataur
08.08.2010 09:43:55

I.S.S:lle onnittelut, vaikken itse osallistunutkaan (piti kyllä ja osan soolosta jo säveltelin). Mitäs taustaa luvassa?
I.S.S
08.08.2010 13:22:55
Yritän jotain taustaa saada jakoon tässä piakkoin; ollu vaa energiat vähä lopussa helvetillisen työviikon jälkeen.
"You know what they say Frank...speed kills."
Tonski
08.08.2010 13:49:35

I.S.S: Yritän jotain taustaa saada jakoon tässä piakkoin; ollu vaa energiat vähä lopussa helvetillisen työviikon jälkeen.

Toive? Harmonisesti jotain haastavampaa raskaan musan viitekehyksissä! :D
ihku
I.S.S
09.08.2010 21:24:31
Nyt ois uutta skabaa tulilla; löysin jonku vanhan taustanauhan pelkällä basso+rumpukompilla ja vetelin päälle HEVYMEDL skittaraidat. Kertokee jos on muute miksattu jotenkin päin seiniä, en kauheesti ehtiny tässä hienosäätää...
hevikukko
17.08.2010 21:19:58 (muokattu 17.08.2010 22:16:27)
Ei ollut mitenkään huono tausta soundeiltaan ja toimii ihan ok. Aika Heavy-Funkki =)
Avasin kitaralaukun ekan kerran viikkoon ja tuli soitettua viimeinen päivämäärä mennyt umpeen skabaan. Jos laitettais lisää aikaa skaballe vai mitä hä?
Mikä Boogie? ... No Mesa Boogie tietenkin! Ahhahhaa
Tonski
17.08.2010 22:35:30

Joo.. Perjantain ihan myöhäisiltaan lisäaikaa?
"Onhan se täydellinen. Ynkkä ei tee virheitä musiikissa. Ynkkä on täydellinen." -JIRPPI
I.S.S
19.08.2010 18:45:26
Oon mökillä viikonlopun, joten miun puolesta jatketaan vaikka ens sunnuntaihin.
aalataur
23.08.2010 14:23:39 (muokattu 23.08.2010 14:31:38)

Mitäs nyt? Lisää vetoja vielä ehtii.. surkiaa räpeltämistä mulla havaittavissa soolon lopussa. Ja Romeolta varastettu septimitäppi alkaa olla sooloissani ylikäytetty, mutta löysin siitä mielestäni ihan hauskan variaation. Racer X / Scarifiedin soolossa on muuten täysin sama täppi + jotain lisä-ääniä, enpäs tajunnut aiemmin. 1:52-1:53 kohdassa aloittaa toisen puoliskon soolosta. Of Sins and Shadowsin soolon aloitukseen tuo hirveen vahvasti yhdistyy mielessäni, mutta on sitä näemmän aiemminkin käytetty...

Ja hei, vaihdoin muuten soundia :D Tähän asti kaikki rm skabat vedetty muistaakseni samalla tonella.
I.S.S
23.08.2010 20:46:10
Pääsin just duunista, ni laittelen äänestysketjun pystyyn täs illan mittaan. Tekis mieli itsekin vetäistä joku kurasoolo, mut nyt on mehut aika lopussa...
bloodsucker
24.08.2010 12:00:15
I.S.S: Pääsin just duunista, ni laittelen äänestysketjun pystyyn täs illan mittaan. Tekis mieli itsekin vetäistä joku kurasoolo, mut nyt on mehut aika lopussa...

Venaas hetki. Mä koitan yhtäkkiä vetäistä jotain kuraa tuohon.
Soma city ward
24.08.2010 13:02:27
En meinannu miekään pistää vetoa tohon. Ei oikein lähteny tohon taustaan mitään järkevää, mutta kannatuksen takia pistin tommosen räkäisyn, kun ei oikein ollu osallistujia. Josko seuraavaalle taustalle sais enemmän porukkaa mukaan.
Gun down a school or blow up a car. The media circus will make you a star -Steven Wilson
aalataur
28.08.2010 02:04:18

Mitäs nyt kun tulee taas tasuri tällä menolla.. Näissä tällaisissa kisoissa olisi järkevämpi jokin vähäisempi määrä jaettavia pisteitä. Eikö näin ollutkin joskus? Aika tasavahvoja sooloja, enkä viitsisi olla ainoa joka laittaa väkisellään 3, 2 ja 1 pistettä. Eli ulkopuolisia äänestäjiä, vai pisteiden uudelleen sumplintaa?
aalataur
29.08.2010 23:15:42

...

Laitoinpa sitten 2 p kaikille. Tonski tai ISS tai joku voisi vielä käydä äänestämässä.
aalataur
30.08.2010 16:14:29

Loistava saundi taas jälleen kerran. Ei parasta kuulemaani Aalatauria, mutta asenteella lähtee liikkeelle ja sitten infernaaliset täpit. Laajenna vähän täppikokelmaasi niin hyvä tulee, vaikkei noissa "pakollisissa" Romeoissa mitään vikaa olekaan. Parasta koko soolossa oli aikalailla puolivälissä kevyemmässä osassa tullut tapslide tai vastaava, tuollaisia mausteita enemmän.

Tällainen tarkka palaute jostain tietysti lickeistä on jees. Pitäisi itsekin jaksaa kirjoittaa enemmän tuollaisia. Kun periaattessa sellainen "Kiva soundi ja oikein toimiva veto" -kommentointi mihin itse usein sorrun, ei oikein anna mitään. Itsekin tykkäsin eniten tuosta slidehommasta, syntyi ihan vahingossa.

Romeotäpit eli string skipping -tapit on tullut vahvaksi osaksi soittoani, liiankin. On todella vaikea saada laajoja arpeggioita täpättyä muilla tavoin, ellei käytä avoimia kieliä osana, mikä taas on rajoittavaa. Täytyy vaan pureutua aihealueeseen syvemmin, koska on selvää että on muitakin tapoja täpätä mielenkiintoisesti. Oon saanut nuo Romeotyyliset vasta nyt haltuun niin hyvin, että voin improilussakin hyödyntää niitä, houkutus on kova jatkuvasti heittää niitä joka väliin.

Eli jos enempää äänestäjiä ei ilmaannu, Make alias Hevikukko vie kisan ja läpivie seuraavan?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)