Aihe: Keskustelua Roots-skabasta Vol II
1 2 3 4 554 55 56 57 58122 123 124 125 126
jyrki_i
22.05.2009 01:35:44
Kävin rykäisemässä teille blues-soolon äidin, ettei tarvitse kenenkään enää pitää meikäläistä bluesien vihaajana :-)
blues guitar
22.05.2009 08:50:03

jyrki_i: Kävin rykäisemässä teille blues-soolon äidin, ettei tarvitse kenenkään enää pitää meikäläistä bluesien vihaajana :-)
Helkatin hyvä soundi harpussa : )
...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt...
oipe
22.05.2009 09:31:10
Myöhästyneet onnittelut ylioppilaalle. Jos opinnot menee vähänkää yht hyvi ko soolot, ni nähdää viäl ko jätkä vetää Kirvatsis bluusii tohtori hattu pääs.
BigPapa
24.05.2009 21:37:24 (muokattu 24.05.2009 21:44:13)

Tommonenkii tausta on kyllä ihan mahottoman mukava ja hyväntuulinen. Saas nähä keksiikö tohon mitään. Ja onnittelut triplamies Jukille harjaamisesta.
They say everything can be replaced Yet every distance is not near So I remember every face Of every man who put me here. I shall be released.
blues guitar
24.05.2009 21:45:00

Osallistumisaika päättyy pe 30.5 klo 21.00

Jukillekkii meinas käydä sama moka ku mulle.
Toi päivämäärä on seuraavan kerran vuonna 2014
...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt...
J.Hollström
24.05.2009 21:46:06
blues guitar: Jukillekkii meinas käydä sama moka ku mulle.
Toi päivämäärä on seuraavan kerran vuonna 2014

Kiitti ilmosta. Korjasin päivämäärän.
J.Hollström
24.05.2009 21:49:16
BigPapa: Tommonenkii tausta on kyllä ihan mahottoman mukava ja hyväntuulinen. Saas nähä keksiikö tohon mitään. Ja onnittelut triplamies Jukille harjaamisesta.

Tänx. Tohon uuteen taustaan vois käydä Erkki Lappalais-tyylinen, maalaileva melodinen kaari, tai jotain. Tausta on garagebandistä njusastu.
BigPapa
24.05.2009 21:50:39 (muokattu 24.05.2009 21:50:53)

juki68: Tänx. Tohon uuteen taustaan vois käydä Erkki Lappalais-tyylinen, maalaileva melodinen kaari, tai jotain. Tausta on garagebandistä njusastu.

Kylläpä autotallibändi kuullostaa hyvältä, ja saattaahan tohon keksii, tulin just kattoneeksi M.Netin allekirjotustani........
They say everything can be replaced Yet every distance is not near So I remember every face Of every man who put me here. I shall be released.
J.Hollström
24.05.2009 21:53:15
BigPapa: Kylläpä autotallibändi kuullostaa hyvältä, ja saattaahan tohon keksii, tulin just kattoneeksi M.Netin allekirjotustani........

Uskalsin sen tänne laittaa, kun genreksi on laitettu "Roots-rock".
BigPapa
24.05.2009 21:55:32

juki68: Uskalsin sen tänne laittaa, kun genreksi on laitettu "Roots-rock".

Joo eihän tos mitää, selkeetä hyvää rootshenkistä kamaa toi on.
haukkis
24.05.2009 22:11:03
Juu onnea vaan täältäkin Jukille, hieno veto.

Niin ja mitähän tohon taustaan soittais? Varmaan blyyssiä kun ei muuta osaa...
Ain't nothing the blues can't cure...
Kuha
24.05.2009 22:52:24

Juu onnittelut jukille, maukas, kesäinen tausta on - hentrixit tuohon vois sopia kans - laskettelee hoomollista aamolliin, vähän kuin Little Wingissä tuo.
BigPapa
24.05.2009 23:08:21

Kuha: Juu onnittelut jukille, maukas, kesäinen tausta on - hentrixit tuohon vois sopia kans - laskettelee hoomollista aamolliin, vähän kuin Little Wingissä tuo.

Mjaahh....jos vaan vinguttas......
blues guitar
25.05.2009 00:24:44

Mäpäs hiplasinkii akkaria :)
latuska90
25.05.2009 11:35:38

Kylläpäs nyt on mahtitausta uuessa skabassa. Nous ihan tunteet pintaan. Nyt sitten pitäs saada ne tunteet ulos skitan kautta... Vähä semmonen kesäfiilis tulee tost taustast mielee. :)
"Valkoinen mies on viisas sen sähkön kanssa, mutta mitäs sitten tehdään kun sähkö loppuu?" - Albert Järvinen
Tomaspii
26.05.2009 14:33:12
Jep, hienot taustat laitettu. Tää on mun ensimmäinen laatuaan oleva osallistuminen. Ei tullut uni sitten millään silmään ja päätin myöhäistunneilla tarttua pitkästä aikaa kitaraan. Täytyy kiittää teitä kaikkia tämmösen toiminnan aikaansaamisesta. Ja upeita sooloja olen kuunnellut nyt näistä skaboista. Hyvin erilaisia lähestymistapoja ja opettavaisia tämmöselle rähmelölle. Thanks!
J.Hollström
26.05.2009 17:42:08
Tomaspii: Jep, hienot taustat laitettu.

Kiitosta vaan garagebandin suuntaan. Ja tervetuloa mukaan.

Melkeinpä toivoisi, että joku osaaja vetäisi slidellä pitkää nuottia tähän taustaan... Tai jollain lapsteelillä, sepä olisikin vasta kova laitos tässä.
BigPapa
26.05.2009 20:22:49

juki68: Kiitosta vaan garagebandin suuntaan. Ja tervetuloa mukaan.

Melkeinpä toivoisi, että joku osaaja vetäisi slidellä pitkää nuottia tähän taustaan... Tai jollain lapsteelillä, sepä olisikin vasta kova laitos tässä.

Slideekin tuli kokeiltua, mutta jätin sit kun se ei sopinu mun hakemaan kokonaisuusteen....kokeilin sellasta vuoropuhelua, mut ehkä joku slaidaakin...
Tomaspii
26.05.2009 23:11:14
Mulla tuli nyt jälkikäteen mieleen tuo slide. Noh, ens kerta paree kerta...riippunee tietysti taustoista, paitsi että jotkut kyllä saavat sen toimimaan tyyliin kuin tyyliin. Itse en niin ole perehtynyt slidellä soittamiseen mutta hienoahan on aina kuulla hyvää slidesoittoa.
MaQ
27.05.2009 20:54:38
Stratomaster: Täällä kaivattin slideä. No mä ainakin yritin.

Ja kiitos tästä :)

Mulla ei kyllä lähe tähän mitään rootsia, tosin ei nuo muutkaan tunnu sellasia olevan.
Putkeakin kokeilin mutta oli ku ois viulua eka kertaa rääkänny, kauheeta vinkumista ja epävireisiä nuotteja :) Myönnetään.... en osaa vaikka niin pirusti tekis mieli.

Melodiaa kyllä tulee mutta kaikki kun on jo tehty niin en ole mihinkään tyytyväinen?
Taijan jättää väliin tällä kertaa?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)