Kuha 06.11.2004 22:04:20 | |
---|
Se on juuri noin. |
drlecter 06.11.2004 23:35:24 | |
---|
hoho!! luulin että mut diskataan.. |
orbik 06.11.2004 23:47:03 | |
---|
hoho!! luulin että mut diskataan.. Säännöissä ei lue, että soolon täytyy olla oma. :p Mikä ihmeen allekirjoitus? |
orbik 07.11.2004 00:15:17 | |
---|
3p Kuha - Ja minä ehdin jo luulla ettei tuohon taustaan saa hyvää sooloa kirveelläkään (joten luovuin kirveestä) 2p E.Q - Sujuvaa soittoa, ehkä parissa kohtaa pientä haparointia. 1p rattledad - Väljä fraseeraus toimi yllättävän hyvin, turhan tyhjä alku vaan tuotti hiukan miinusta Mikä ihmeen allekirjoitus? |
twist555 07.11.2004 13:50:44 (muokattu 07.11.2004 14:06:18) | |
---|
Siis laitan ihan tähän threatdiin pisteet vai? Äh emmä jaksa ääänestää ku ei keksi noista sitte mitään kommenttii.. :/ |
rakula 07.11.2004 15:09:35 (muokattu 07.11.2004 15:10:17) | |
---|
3p. - Kuha 2p. - E.Q 1p. - Dr.lecter Hoho säälipisteet kotiin :D Se on Viidakon laki |
Safaweb 08.11.2004 18:34:12 | |
---|
3p Kukkis 2p Kuha 1p BulletProof "miestä ei satu vaikka hakattaisiin kuinka, mutta kun nainen puhdistaa hänen haavojaan, hän irvistelee tuskasta" -elokuvatotuuksia |
overthewall 09.11.2004 19:42:59 | |
---|
3p. - Kuha 2p. - Kukkis 1p. - E.Q |
Kimmo72 09.11.2004 22:50:16 | |
---|
Kyllä on tääkin kisa kokenu jonkinlaisen inflaation... Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan |
Kukkis 10.11.2004 01:59:14 (muokattu 10.11.2004 01:59:56) | |
---|
3p Kuha 2p E.Q 1p rattledad EDIT: Typo Mikä ei tapa, se vahingoittaa ainakin.
Pastilli? |
Ville81 10.11.2004 09:39:01 | |
---|
Kyllä on tääkin kisa kokenu jonkinlaisen inflaation...
Ainakin itse jätin osallistumatta tällä kertaa taustan "hyvyyden" takia. Aivan käsittämätön tausta. *wink wink* |
Kimmo72 10.11.2004 10:12:50 | |
---|
Ainakin itse jätin osallistumatta tällä kertaa taustan "hyvyyden" takia. Aivan käsittämätön tausta. Itseasiassa mulla oli tehtynä valmiiks, mut kas kummaa.. vois muistaa maksaa nettilaskunki :D Ei sitte kerenny.. mut eipä toi haittaa. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan |
Rasvaton 10.11.2004 10:17:37 | |
---|
Kuha 3p. Kukkis 2p. E.Q. 1p. |
Santtu_123 10.11.2004 12:17:49 | |
---|
Kuha - 3p. en anna muille pisteitä...Olikos tää tosiaan noin vaikea pohja että Kuha omasta mielestäni onnistu...Kuhalta nappi suoritus. |
kattilakettu 10.11.2004 14:38:35 | |
---|
Tausta oli ihan OK..ehkä vähän hallitseva komppi noin sooloilua ajatellen. Itse en ole kerinnyt osallistumaan kun jouduin sairasloman loputtua heti työ komennukselle. Sitten aikaani on myös syönyt bändikämpän rakentaminen joka on jo loppusuoralla..tuli muuten hienot tilat ei kovin isot mutta onpahan paikka missä saa soitellla rauhassa. Ehtisi nyt edes kuuntelemaan kaikki osallistujat ja äänestämään. "Vähemmän ääniä-mutta onpahan edes oikeita" |
jiikoo 11.11.2004 01:58:04 | |
---|
drlecter 3p aaaasia kunnossa snowblind 2p :DDD safaweb 1p erikoista vibraattoa alashan pääsee aina, paitsi kissa puusta |
LesPaul70 12.11.2004 09:03:59 | |
---|
Ensinnäkin: Tällä kertaa mietin pitkään, antaisinko pisteitä ollenkaan. Aiemmissa skaboissa nimittäin sen verran parempia sooloja oli jäänyt pisteiden ulkopuolelle, että tällä kertaa jaetut pisteet tuntuivat jotenkin liian helposti ansaituilta. No menkööt nyt kuitenkin, jotta saadaan tälläkin kertaa voittaja. Mutta on se silti kuin Suomen MM 95, jota halvensi se kun muiden maiden parhaat pelasivat vielä NHL:ää. 3 p - Kuha 2 p - Starlia 1 p - Safaweb En oikein löydä kommentoitavaa tällä kertaa. No mikä tässä sitten mätti tällä kertaa? Jotkut sanovat että tausta oli liian "läpisävelletty" eikä jättänyt tilaa soololle. Kuitenkin sekä Kuhalla että Starlialla on ideoita, joissa hyödynnetään taustaa ihan oivaltavasti. Itse luulisin pikemminkin, että tämä sooloskabojen tiukka kahden viikon sykli alkaa vaatia veronsa. Hommasta alkaa tulla vähän pakkopullaa, kun aikataulu on suht tiukka, etenkin jos nauhoitusjakso sattuu itselle kiireiseen väliin. Jos esim. soolojen nauhoittelulle varattaisiin tupla-aika, osallistujilla olisi enemmän aikaa fundeerata/hakea inspistä, ja syklin harveneminen sinänsä lisäisi jokaisen skaban "arvoa" (tämähän on yksi syy, miksi futiksen EM ja MM järjestetään niin harvoin). Toinen vaihtoehto voisi olla pienen breikin pitäminen skabojen välissä. Minun uskon, että skaboja olisi esim. vain yksi per kuukausi, kisan "status" nousisi. Sitten toinen juttu - tällä kertaa kisassa oli ainakin kolme (mahdollisesti neljä, yhdestä nimittäin en ole ihan varma) osallistujaa, jotka ilmeisestikään eivät olleet ottaneet skabaa kovin vakavasti (ikäänkuin protestina vaikeaksi koetulle taustalle). Ihan "hauskojahan" nuo olivat omalla tavallaan, mutta jotenkin eivät oikein kilpailleet samassa sarjassa muiden kanssa. Tästä tulikin idea. Mitäs jos kaikille tilu-mestareille ja Nigel Tufnelin opetuslapsille järjestettäisiin 80-luvun pellehyppyhengessä "pellesooloskaba"? Eli etsitään maailman/Suomen kamalinta tilutusta kaikilla mahdollisilla mauttomuuksilla - järjetön tempo ilman melodian häivää, tappingia, huiluääniä, floydin veivausta, ja kaikki tietysti mahdollisimman eri sävellajista kuin tausta. Ja plussaa toki, jos käytössä on vielä jokin Zoomin muoviboksi maailman mauttomimmilla soundeilla + efekteillä. Voisi olla virkistävää vaihtelua tälle normaalille "ryppyotsaiselle" sooloskaballe. Haluaisiko joku tehdä taustan? :) Oletko orkesterisoittimen soittaja vailla sinfoniaorkesteria (Helsingissä)? Jos olet, laita pikaviesti! |
drlecter 12.11.2004 10:15:40 | |
---|
Ensinnäkin: Tällä kertaa mietin pitkään, antaisinko pisteitä ollenkaan. Aiemmissa skaboissa nimittäin sen verran parempia sooloja oli jäänyt pisteiden ulkopuolelle, että tällä kertaa jaetut pisteet tuntuivat jotenkin liian helposti ansaituilta. No menkööt nyt kuitenkin, jotta saadaan tälläkin kertaa voittaja. Mutta on se silti kuin Suomen MM 95, jota halvensi se kun muiden maiden parhaat pelasivat vielä NHL:ää. 3 p - Kuha 2 p - Starlia 1 p - Safaweb En oikein löydä kommentoitavaa tällä kertaa. No mikä tässä sitten mätti tällä kertaa? Jotkut sanovat että tausta oli liian "läpisävelletty" eikä jättänyt tilaa soololle. Kuitenkin sekä Kuhalla että Starlialla on ideoita, joissa hyödynnetään taustaa ihan oivaltavasti. Itse luulisin pikemminkin, että tämä sooloskabojen tiukka kahden viikon sykli alkaa vaatia veronsa. Hommasta alkaa tulla vähän pakkopullaa, kun aikataulu on suht tiukka, etenkin jos nauhoitusjakso sattuu itselle kiireiseen väliin. Jos esim. soolojen nauhoittelulle varattaisiin tupla-aika, osallistujilla olisi enemmän aikaa fundeerata/hakea inspistä, ja syklin harveneminen sinänsä lisäisi jokaisen skaban "arvoa" (tämähän on yksi syy, miksi futiksen EM ja MM järjestetään niin harvoin). Toinen vaihtoehto voisi olla pienen breikin pitäminen skabojen välissä. Minun uskon, että skaboja olisi esim. vain yksi per kuukausi, kisan "status" nousisi. Sitten toinen juttu - tällä kertaa kisassa oli ainakin kolme (mahdollisesti neljä, yhdestä nimittäin en ole ihan varma) osallistujaa, jotka ilmeisestikään eivät olleet ottaneet skabaa kovin vakavasti (ikäänkuin protestina vaikeaksi koetulle taustalle). Ihan "hauskojahan" nuo olivat omalla tavallaan, mutta jotenkin eivät oikein kilpailleet samassa sarjassa muiden kanssa. Tästä tulikin idea. Mitäs jos kaikille tilu-mestareille ja Nigel Tufnelin opetuslapsille järjestettäisiin 80-luvun pellehyppyhengessä "pellesooloskaba"? Eli etsitään maailman/Suomen kamalinta tilutusta kaikilla mahdollisilla mauttomuuksilla - järjetön tempo ilman melodian häivää, tappingia, huiluääniä, floydin veivausta, ja kaikki tietysti mahdollisimman eri sävellajista kuin tausta. Ja plussaa toki, jos käytössä on vielä jokin Zoomin muoviboksi maailman mauttomimmilla soundeilla + efekteillä. Voisi olla virkistävää vaihtelua tälle normaalille "ryppyotsaiselle" sooloskaballe. Haluaisiko joku tehdä taustan? :) Puhut paljon ja asiaa paitsi, että pellesooloiluskabaa en tue vaikka itse siihen syyllistyinkin tällä kertaa. Turhauduin kun tausta ei ollut mulle suotuisa. Tosiaan soolojen palauttamisaikaa pidemmäksi ja välillä saisi olla hevitaustojakin, ehkä jopa progetaustoja. Olisi myöskin aikaa miettiä mitä sinne soittaa. Muistaakseni sooloskabojen alkutaipaleella oli hienoimmat soolot, mukana oli sarkjan, pande ym. Silloin tuli kitinää/kritiikkiä, että miksi aina hevitaustoja jne. Nyt puolestaan on taustat ollu pääasiassa blues-hemmoille suotuisia. Haluaisin tehdä seuraavan taustan. |
jiikoo 12.11.2004 12:19:36 | |
---|
mun mielestä pari viikkoa aikaa soololle ja viikko äänestykselle. alashan pääsee aina, paitsi kissa puusta |
E.Q 12.11.2004 14:14:02 (muokattu 11.02.2005 23:31:26) | |
---|
3p. Kuha - No on se vaan niin 2p. Kukkis 1p. orbik - ihan hauska K100#10 |