Jannipaali 14.05.2005 15:06:05 (muokattu 14.05.2005 15:09:38) | |
---|
Nyt on tullut hetki julkistaa tulokset: 6. Novis_3 -2p BassBeast -2p 5. Niskamies -3p juki68 -3p 4. Wil-j -4p Arva -4p 3. projekti -6p 2. rijopu -10p Ja voittaja on murskaavalla pistesaaliillaan:
1. Smultron -14p Onnea voittajalle! Pyydän voittajaa tulemaan tänne vastaanottamaan plussan! Ja kiitos kaikille osallistujille toivottavasti pärjäätte seuraavassa skabassa! *Kaikki vahvistimet toimivat savulla, kun savu tulee ulos ne ei enää toimi* |
Wil-J 14.05.2005 15:57:24 | |
---|
Vau! Arva, olimme samixii! Ihquu! Jaettu neljäs sija on kyllä ihan hyvä! "You can´t hold no groove if you ain´t got no pocket." |
balzary 14.05.2005 16:38:00 | |
---|
Vau! Arva, olimme samixii! Ihquu! Jaettu neljäs sija on kyllä ihan hyvä! *ttu unohtu äänestää. riffiskabaan vielä varmaan kerkee... onnea osallistujille! Bob - not war! |
Wil-J 14.05.2005 16:40:51 | |
---|
*ttu unohtu äänestää. riffiskabaan vielä varmaan kerkee... onnea osallistujille! Hah. "You can´t hold no groove if you ain´t got no pocket." |
projekti 14.05.2005 17:17:42 | |
---|
Katohan kehveliä! Onnittelut voittajalle. Ja kiitokset kaikille minua äänestäneille. Heittäkää radionne järveen niin maailma pelastuu... |
rijopu 15.05.2005 18:40:08 (muokattu 15.05.2005 18:46:15) | |
---|
OHO! Voitelu taisi osua kohdalleen... Täytyy sanoa, että toi mun suoritus perustui pelkästään tuon basson soitto-ominaisuuksiin ja soundeihin. Nöyränä miehenä annan kunnian siis tuolle myynnissä olevalle zebranorunkoiselle bassolle. Välineet näissä ratkaisee! 2 mainiota bassoa myytävänä!
No, se on semmoista suomalaista...
kalamies#14 >-)))> |
ozmo 15.05.2005 19:24:28 | |
---|
OHO! Voitelu taisi osua kohdalleen... Täytyy sanoa, että toi mun suoritus perustui pelkästään tuon basson soitto-ominaisuuksiin ja soundeihin. Nöyränä miehenä annan kunnian siis tuolle myynnissä olevalle zebranorunkoiselle bassolle. Välineet näissä ratkaisee! Heh, oletkos sukua Jari Sarasvuolle? ;) (vai mikä sen yhen kuuluisan kauppamiehen nimi ikinä olikaan...) Fuck pride! Pride only hurts, it never helps... |
Wil-J 15.05.2005 19:36:10 | |
---|
OHO! Voitelu taisi osua kohdalleen... Täytyy sanoa, että toi mun suoritus perustui pelkästään tuon basson soitto-ominaisuuksiin ja soundeihin. Nöyränä miehenä annan kunnian siis tuolle myynnissä olevalle zebranorunkoiselle bassolle. Välineet näissä ratkaisee! Kyllä sä jaksat ;) "You can´t hold no groove if you ain´t got no pocket." |
rijopu 15.05.2005 19:41:05 | |
---|
Heh, oletkos sukua Jari Sarasvuolle? ;) (vai mikä sen yhen kuuluisan kauppamiehen nimi ikinä olikaan...) Voi itku kun se Jari on ollu mun mielestä kovin ikävä kaveri jo pitemmän aikaa. Eli en ole sukua (toivottavasti edes henkisesti). Mutta kyllä soittaja kunnon soittimen tunnistaa! Eikös ne urheilijatkin aina menestyksen osuttua kohdallee kehu ja ylistä omia välineitään... Vai olikos se silleen? 2 mainiota bassoa myytävänä!
kalamies#14 >-)))> |
pardy 15.05.2005 19:43:41 | |
---|
Mutta kyllä soittaja kunnon soittimen tunnistaa! Eikös ne urheilijatkin aina menestyksen osuttua kohdallee kehu ja ylistä omia välineitään... Vai olikos se silleen? No mitäs sää nyt selität... Ei sun tartte niit hehkuttaa ku sulle ei siit makseta! "...tilanteen mukaan peace tai turpaan" -absqua |
rijopu 15.05.2005 19:51:04 | |
---|
No mitäs sää nyt selität... Ei sun tartte niit hehkuttaa ku sulle ei siit makseta! Ainii joo totta! Mä olen ihan pihalla näistä rahavetoisista markkinakuvioista ja muutenkin elämän realiteeteista. 2 mainiota bassoa myytävänä!
kalamies#14 >-)))> |
Wil-J 15.05.2005 19:56:52 | |
---|
No mitäs sää nyt selität... Ei sun tartte niit hehkuttaa ku sulle ei siit makseta! Mutta saa se siitä rahaa jos tarpeeksi uskottava on! "You can´t hold no groove if you ain´t got no pocket." |
Niskamies 15.05.2005 19:57:26 | |
---|
OHO! Voitelu taisi osua kohdalleen... Täytyy sanoa, että toi mun suoritus perustui pelkästään tuon basson soitto-ominaisuuksiin ja soundeihin. Nöyränä miehenä annan kunnian siis tuolle myynnissä olevalle zebranorunkoiselle bassolle. Välineet näissä ratkaisee! Onko noin? Paskan basson menin ostamaan:( Wil-J:lläkin on pistettä parempi. Meitsi on meshissä. |
projekti 15.05.2005 19:59:54 | |
---|
Eikös ne urheilijatkin aina menestyksen osuttua kohdallee kehu ja ylistä omia välineitään... Ja jos menee persiilleen niin pistetään välineiden syyksi.. Heittäkää radionne järveen niin maailma pelastuu... |
rijopu 15.05.2005 20:07:24 | |
---|
Onko noin? Paskan basson menin ostamaan:( Wil-J:lläkin on pistettä parempi. Ei aivan, mutta mainonnan mielikuvamaailmassa kaikki korulauseet on otettava markkimavoimien käyttöön. Ja jokainen puhukoot vain oman suorituksensa puolesta. 2 mainiota bassoa myytävänä!
kalamies#14 >-)))> |
Wil-J 15.05.2005 20:07:42 | |
---|
Onko noin? Paskan basson menin ostamaan:( Wil-J:lläkin on pistettä parempi. Hoho, onko toi joku mittari että "No perkele, jopa Eil-J:llä on parempi"? On se Arvakin pätevä käsistään tällä perusteella! "You can´t hold no groove if you ain´t got no pocket." |
Teijo K. 15.05.2005 21:30:03 | |
---|
Hoho, onko toi joku mittari että "No perkele, jopa Eil-J:llä on parempi"? On se Arvakin pätevä käsistään tällä perusteella! Oiskohan pärjännyt paremmin jos olisi ollut kalliimpi etuvaffari käytössä kun toi behringeri... :) Kiitos teille ja onnea Smultronille. Paras voitti! |
rijopu 15.05.2005 21:37:26 | |
---|
Oiskohan pärjännyt paremmin jos olisi ollut kalliimpi etuvaffari käytössä kun toi behringeri... :) Ei kai se kalleudesta olis riippunu, vaan siitä, ootko sitä Behringeriä myymässä. Ja hymiö perään 2 mainiota bassoa myytävänä!
kalamies#14 >-)))> |
sami81 15.05.2005 23:07:43 | |
---|
Oiskohan pärjännyt paremmin jos olisi ollut kalliimpi etuvaffari käytössä kun toi behringeri... :) Ei kai se kalleudesta olis riippunu, vaan siitä, ootko sitä Behringeriä myymässä. Ja hymiö perään ostakaa pojat aguilarin pelit. köyhän ei kannata ostaa huonoa. |
Wil-J 15.05.2005 23:10:51 | |
---|
ostakaa pojat aguilarin pelit. köyhän ei kannata ostaa huonoa. Häh? "You can´t hold no groove if you ain´t got no pocket." |