Kuha 10.04.2005 18:26:20 (muokattu 20.04.2005 21:33:17) | |
---|
Muistakaa venytellä. |
Pande 10.04.2005 18:34:35 | |
---|
Äänestysaika loppuu sunnuntaina 17.4 kello 18:00. Kah synttäripäivään asti aikaa :P - Pistit sitten ton mun hymyilevät voikukat mun riffi 16, vaikka tarkotin tuon mosh-härdellin siihen - no samapa tuo, ei niistä kumpikaan sen paremmin "menestyis" :) When asked, "What is the greatest obstacle to enlightenment?" the Buddha replied, "Laziness." |
Kuha 10.04.2005 19:08:44 | |
---|
Pistit sitten ton mun hymyilevät voikukat mun riffi 16, vaikka tarkotin tuon mosh-härdellin siihen Joo, en saanut sitä moshia ladattua ja arvelin, notta halusit voikukan. Muistakaa venytellä. |
Pande 10.04.2005 19:47:12 | |
---|
Joo, en saanut sitä moshia ladattua ja arvelin, notta halusit voikukan. Joo mä olin kämmänny (kun renamesin sen niin sen oikat muuttu, ja ei ollu webaselaajilla lukuoikeuksia) - mutta nyt sen moshin saa ladattua. Jos jaksat niin vaihda se tuohon, toi voikukkajuttu on niin simppeli ettei sitä(kään) oikein kai riffiksi voi sanoa :) (Kiinnostaa kuulla/nähdä/lukea mitä ihmiset on siitä mieltä (vähän) enemmän kun tosta voikukasta..) When asked, "What is the greatest obstacle to enlightenment?" the Buddha replied, "Laziness." |
Kuha 10.04.2005 21:09:34 | |
---|
Vaihdettu. Muistakaa venytellä. |
Timo Tolkku 11.04.2005 01:15:06 (muokattu 11.04.2005 01:15:50) | |
---|
Hiljasta...? Noh, aloitanpa äänestyksen. 3p, Kukkis, Hyvät saundit, kiva tunnelma läpi riffin! Modulaatiosukka toimi täydellisesti. JES! 2p, JAK, Kitara soundaa loistavasti. Hieno rihvi!! 1p, samic76, Vähän toisenlaista riffiä tällä kertaa. Jäi soimaan päähän jostain syystä. :o) Allekirjoitus |
Kukkis 11.04.2005 01:32:31 (muokattu 11.04.2005 01:33:46) | |
---|
Kaikki riffit oli hyviä. 3p Kuha - Hieno riffi mahtavalla groovella 2p samic76 - Riffikuningas-settiä 1p arkkikansleri : Letkeää menoa Seuraavat saivat melkein pisteitä: + juki68 + Pande + secondarymind + Anselmi83 + Seer-o Ja tietenkin Timo Tolkun harjoitus #1 oli opettavainen. ;) No nyt on näyttö pilalla! |
tatti 11.04.2005 01:59:49 | |
---|
3pts Kuha - pirun kova! tätä pystyy kuuntelemaan vaikka kaks tuntia jatkuvalla toistolla :D 2pts samic76 - räheet saundit ja kova riffi :) 1pts Seer-o - menevä kunhan tuo basso ja muut kitarat pääsevät mukaan :) |
Pande 11.04.2005 09:46:41 | |
---|
Secondarymind - Driimtiitörit on kuunneltu. :) Torniojaws - Soundit oikein laadukkaita, mutta itse melodia-idea aika tylsä. Jotenkin maustettuna se menisi paremmin, liian ennalta arvattava makuuni. Kuha - Laadukas kuten Kuhalla aina. juki68 - Ihan jees, ei häviä Jimppa Henkalle minun korvissani. Arkkikansleri - Hauska ja keväinen. Jälleen tuli hieman Uunotunnelmaa. (tuli katottua noita Uunoja pentuna paljon ku ei muitakaan videolla oikein ollu..) Anselmi83 - Alusta tuli mieleen Modern Talking, joten särökitara yllätti. Oikeestaan aika jees, mutta soitto ei kovin varman/tiukan kuuloista. Bulletproof - Ei huono. Timotolkku - Vaya Con Tilu. Kukkis - Letkeä, tässäkin vähän Uunokeväisyyttä (sori). Kuka kuulutti alussa? :) Seer-o - Aika hjuva, kunhan pääsee alkuun Pisteet laitan myöhemmin. When asked, "What is the greatest obstacle to enlightenment?" the Buddha replied, "Laziness." |
BulletProof 11.04.2005 10:07:31 | |
---|
Bulletproof - Ei huono. Tuo nyt oli vähän tuommonen, ei oikeastaan edes sävelletty, kunhan vaan vetäisin jotain kun pitäis tuota saundia vähän kehittää. Eli tuolle ei ole tehty juuri mitään vielä, eli siitä voisin ottaa vähän kommenttia mitä tuolle kannattaisi tehdä. |
Pande 11.04.2005 10:23:04 (muokattu 11.04.2005 10:24:07) | |
---|
Tuo nyt oli vähän tuommonen, ei oikeastaan edes sävelletty, kunhan vaan vetäisin jotain kun pitäis tuota saundia vähän kehittää. Eli tuolle ei ole tehty juuri mitään vielä, eli siitä voisin ottaa vähän kommenttia mitä tuolle kannattaisi tehdä. Mulla eio varaa sanoa mitään mihinkään :) Mutta toi on sinänsä munmielestä ihan toimiva soundi, riippuu tietysti mihin sen pistää. Tosta kaiusta tulee semmonen hieman "man in the metal box" - fiilis, joka ei välttämättä sovi kauhean moneen paikkaan. Munmielestä ei ole olemassa tai voi olla olemassa yhtä hyvää särörytmisoundia joka sopis kaikkiin saman tyylin biiseihin, vaan eri juttuihin tarvitaan aina (no, lähes aina) oma soundinsa joka sopii muihin soittimiin. Esim. kun kuuntelee Alexi Laihon kitaraa ilman taustaorkesteria niin se kuulostaa (minun korviini) ihan hirveältä sirkkeliräikältä, mutta bändin kanssa taas paljon paremmalta (koska tietyt taajuudet "hukkuvat"/korostuvat silloin ihan erilailla). Vaikka itse olen ihan liian laiska ruuvailemaan soundejani (tosin lisäksi tiedän ettei tosta GT-3:sta ny ihmeitä irti saada) niin tiedän että niitä pitäisi ja kannattaisi jaksaa ruuvata :P When asked, "What is the greatest obstacle to enlightenment?" the Buddha replied, "Laziness." |
BulletProof 11.04.2005 10:59:22 | |
---|
Mulla eio varaa sanoa mitään mihinkään :) Mutta toi on sinänsä munmielestä ihan toimiva soundi, riippuu tietysti mihin sen pistää. Tosta kaiusta tulee semmonen hieman "man in the metal box" - fiilis, joka ei välttämättä sovi kauhean moneen paikkaan. Joo, kaikua tuli liikaa, kun tuo on tehty niin että siinä on kaksi raitaa ja toista on sitten siirretty hieman, mutta se tais liikahtaa hieman liikaa. |
Pande 11.04.2005 11:14:23 | |
---|
Tuo nyt oli vähän tuommonen, ei oikeastaan edes sävelletty.. Mä voin sanoo näin lähes jokaisesta mun verkkoon laittamasta soittonäytteestäni. Toi Mosh on myös ihan vaan improilua (so. osa isommasta improilusessiosta). Omia sävellyksiäni en kovin usein äänitä, koska yleensä en osaa soittaa niitä. Joten mulla on niitä tabloina/nuotteina kovalevyllä odottamassa sitä aikaa että opin soittamaan :P When asked, "What is the greatest obstacle to enlightenment?" the Buddha replied, "Laziness." |
Kukkis 11.04.2005 11:43:37 | |
---|
Kukkis - Letkeä, tässäkin vähän Uunokeväisyyttä (sori). Kuka kuulutti alussa? :) Kuulutuksen hoiti sama taho kuin rummutkin, eli tietokone. No nyt on näyttö pilalla! |
Telemacher 11.04.2005 14:21:02 | |
---|
3p. secondarymind 2p. juki68 1p. anselmi83 OUTFUCKINGRAGEOUS |
Samu S. 11.04.2005 17:19:21 (muokattu 11.04.2005 17:39:12) | |
---|
- Aika hjuva, kunhan pääsee alkuun Joo, kun tosta on nyt parikin ihmistä huomauttanut, niin tuli vissiin tehtyä tolle riffille vähän turhan pitkä intro. Pannaan muistiin, että suoraan asiaan vaan. Halusin vaan tossa vähän niinkun rakennella sitä juttua vähän kerrallaan, kun minusta se on sitten sitä hienompaa, kun se homma lähtee käyntiin. Jokainen riffiskabailija lienee väärinymmärretty taiteilija. Niin, ne pisteet: 3 pistettä: juki68 Tää oli aika autenttista hard rock -osastoo. Riffissä oli melodia-ideaa, ja toteutus kaikinpuolin hyvä. Jäi päähän soimaan, ja se on aina hyvä merkki. 2 pistettä: tatti Tässä oli kanssa tuo melodia-ideapuoli hyvää, vaikka tuntuikin aluksi tylsältä. Muutaman kerran kun jutun kuunteli läpi, niin aivo tottui ja tykkäsi 1 piste: Kuha Periaatteessa Kuhalle vois antaa joka kisassa täydet pisteet, sen verran suvereenia on miehen työskentely, mutta kun se saa pinnoja muutenkin, niin jaan muille. :D Kun on sitä tatsia on, niin sitä on. I dress in women's clothing and hang around in bars. |
Urmas Potkuri 13.04.2005 00:15:30 | |
---|
tatti: Selkeä toimiva riffi. Tätä tyyliä on vaan aika paljon tässäkin skabassa Pande: Rrraskas on, mutta jännä.Synkeän humoristinen tunnelma. Kävisi hyvin johonkin kieliposkessa kauhuleffaan. Olisiko tehtykin hiukan "kieliposkessa"? Tunnelma on silti tai juuri siksi mainio.:D secondarymind: Rytmitykset/tauotukset hienoja . Tuo mielleen uudemman Crimsonin...jotenkin? samic76: Kitarariffi. Ihan aito sellainen. Pidin. Torniojaws: Soundit ok. Toistoa....Ja taivas lyö tulta taas ;) Kjukka: Tyylisuuntansa hyvä edustaja. Ideaa on.. Kuha: No sitä Kuha-standardia. Ei tekijänsä parhaita mielestäni, mutta riittävän hyvä pesemään ja linkoamaan useimmat.Kadehdin avoimesti. JAK: Mullekin voi liikaa olla kutsu metallin, kun ei ohjaa tuo vaisto soturiiiiin ;). Ei osaa vaan sanoa....tämäkin hyvä tyylisuuntansa edustaja. juki68: Tämä on taas minun makuuni varsin paljon. Tykkään. Kulkee mukavasti.... Anselmi83: Kohtalokas alku? Kitara hienosti mukaan. Semmoinen minisinfonia..Hyvä! Upea tunnelma. BulletProof: Ja taas soi kutsu metalliiiin ja taivas lyö tulta....Hyvä lajinsa edustaja Timo Tolkku: joskus voi pikakelaus juuttua päälle....päälle....päälle.... Kukkis: No nyttemmin on löytynyt meille voittajaehdokas vahva....svengaa...soundit hyvät. Seer-o: Tästä pidin eniten näistä raskaammista jutuista Panden ohella Mutta se vaikein juttu taas: Ne pisteet. 3p-Kuha: Tämä se sitten jäi taas soittolistalle muiden pudotessa yksi kerrallaan. 2p-Kukkis: Kolahti meikäläiseen ihan riffinä, vaikka olikin mahdollisuus reklamoida.;) 1p-juki68: Rullaa, kulkee, toimii..... Vaikeata tämä taas oli. Kiitokset kaikille (kommentoineille) kommenteista aiemmissa, tässä ja tulevissa skaboissa. Käytän opikseni. arkkikansleri arvostaa..... Miksi yrittäisin kuulostaa joltakin toiselta kun en kuulosta edes itseltäni? |
Jzci 13.04.2005 01:11:23 | |
---|
Ei uni oikeen meinaa tulla niin tulinpa ajankuluksi kuuntelemaan näitä. Näinä yön pimeinä tunteina väsymyksestä uupuneena nämä iskivät minulle (en osaa perustella kun ajatus ei luista). 3p - Kuha 2p - Kukkis 1p - Torniojaws |
secondarymind 13.04.2005 03:27:50 | |
---|
Aika vaikea päättää kenelle antaa pisteitä ja kenelle ei. Kaikin puolin hyviä juttuja jokaisella. Mutta pisteet nyt menee näin: 3 pistettä: samic76 - tulee jotenkin mieleen RHCP sekotettuna Hendrixiin. Tosi jees. 2 pistettä: Seer-o - Alku ei ollut niin lupaava, muttta kieltämättä parani huomattavasti loppua kohti. Hyvä oli. 1 piste: arkkikansleri - letkeetä hawaii-tunnelmaa. Voin hyvin kuvitella jonkun soittavan ukulelensa kanssa tätä kun mä kellun uimapatjalla margarita kädessä merenrannalla 30 asteen lämmössä auringon kärventäessa nahkaa. Kaikista ei ollut mitään erityistä sanottavaa, mutta laitetaan tähän pari kommenttia jota nyt sattui tulemaan mieleen: Pande - rummut aivan hirveät:), mutta muuten aikast hyvää mättöä Torniojaws - hyvät soundit, hyvä riffi, ei mitään huonoa sanottavaa. Kelpais varmaan johonkin leffasoundtrackille.:) Kuha - Hyvää jammailua, mutta käy kyllä pitkäveteiseks puolenvälin jälkeen se sama toisto.:) juki68 - Jimi on selvästi joskus jäänyt päähän. Vähän häviää purppurausvalle, mutta ei ihan huono. BulletProof - Riffi oli aika jees, mutta jäi kaipaamaan soundista pientä tummuutta. En itse kuuntelis mun tekemää musiikkia, jos se ei olisi mun tekemää. |
secondarymind 13.04.2005 03:31:10 (muokattu 13.04.2005 03:34:19) | |
---|
Driimtiitörit on kuunneltu. :) Kyllä on joo kuunneltu moneen (kymmeneen) kertaan. Ilmeisesti aika pahasti jääny korvien väliinkin kun tulee aina otettua jotain juttuja sieltä suunnalta. No, minkäs teet kun ei oo omaperäisyyttä.:) Tuo mielleen uudemman Crimsonin...jotenkin? Tästä en taas tiedä kun ei oo ikuna tullu kuunneltua. En itse kuuntelis mun tekemää musiikkia, jos se ei olisi mun tekemää. |