Hannu H. 23.07.2005 15:30:51 (muokattu 23.07.2005 15:50:45) | |
---|
Mitäs porukka tykkäis tämmösestä skabasta, että aina sanottais vaikka 3 tunnettua riffiä ja sitten jokainen osallistuja soittais ne parhaan kykynsä mukaan. Kolmelle parhaalle annettais pisteet sooloskaban tyyliin. Toki ei tarttis ihan pilkulleen pyrkiä soittamaan alkuperäisiä vaan oma tyyli, hyvä tatsi ja rento meininki olis pääsijalla. Eli äänestettäis siitä keiden versiot kuulostivat parhailta. Löytyykö kiinnostusta? EDIT: Niin idea lähti siitä, että tällä tavoin vois ihmisten soittama musaskaala vähän laajeta ja joku vois löytää vaikka uusia bändejäkin. Ja saa hyvää reeniä kun opettelee uusia riffejä. Vähän vastapainoa sooloskaboille =) Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
mungiisi 23.07.2005 15:55:24 | |
---|
Löytyykö kiinnostusta? Kyllä! Oon mukana. Mutta kukas ne riffit päättää? |
Hannu H. 23.07.2005 16:01:36 (muokattu 23.07.2005 16:01:45) | |
---|
Kyllä! Oon mukana. Mutta kukas ne riffit päättää? Ekassa joku satunnainen henkilö (sinä, minä, joku kolmas osapuoli) ja jatkossa aina voittaja voisi ne päättää. Semmonen rajoite pitää sitten kanssa tehdä, että kaikki eivät saa ollavaikka metallia tai countryä vaan pitää olla erilaisia genrejä. Sitten kolmelle parhaalle kokonaissuoriutujalle annetaan pisteet 1-3. Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
Aksu89 23.07.2005 16:45:31 | |
---|
Mielenkiintoinen idea... Onneks mie oon näin fiksu... |
Kärpäsruoska 23.07.2005 17:06:44 | |
---|
Hyvä idea. Pitäisi kyllä hommata jonkinlainen välineistö jotta voisin näihin skaboihin osallistua. Mutta eiköhän jossain vaiheessa. Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi.
THV-klubi #28 |
ninos 23.07.2005 17:08:35 | |
---|
JEES! Kitaristi ei tunne sanaa MAHDOTON |
Nikke 23.07.2005 17:23:02 | |
---|
Kyllähän tommonen kiva ois. No voihan peijoona ja perin erinomasta, niinpä onkin |
atimoc 23.07.2005 18:23:50 | |
---|
Hyvä idea, mutta ainakin mulla toi eka kisa kosahtaisi siihen, että en ole (ainakaan tietoisesti) koskaan kuullut tuota Stam1nan biisiä. Tuskin kovin moni viitsii lähteä kirjastoon/levyostoksille pelkästään riffiskaban vuoksi. Ehdotus: aloittaja määrittelee 3 riffiä, joista jokainen valitsee 2. Tai 2/4, 3/4, miten vaan. Tuolla voisi saada lisää osallistujia. Tarvitko GMail-inviten? Laita mailia.
"Saa olla viimeinen kerta kun soitan humppaa. Sen jälkeen tulee jotenkin väkivaltainen olo." -Strutsi |
Hannu H. 23.07.2005 18:28:20 (muokattu 23.07.2005 18:30:38) | |
---|
Hyvä idea, mutta ainakin mulla toi eka kisa kosahtaisi siihen, että en ole (ainakaan tietoisesti) koskaan kuullut tuota Stam1nan biisiä. Tuskin kovin moni viitsii lähteä kirjastoon/levyostoksille pelkästään riffiskaban vuoksi. Ehdotus: aloittaja määrittelee 3 riffiä, joista jokainen valitsee 2. Tai 2/4, 3/4, miten vaan. Tuolla voisi saada lisää osallistujia. Guitar pro tulee avuksi tuohon. Ei ole suuri vaiva ladata ja löytyy tabeja vähän jokalähtöön. Ja voihan sitä vaan osallistua ja soittaa kaksi tuntemaansa niin hyvin ettei kolmatta tartteta =) Tai sitten voitais tehdä semmonen äänestys systeemi et äänestettäis vaan parasta jokasen riffin sisällä ja eniten pinnoja saanu voittais skaba. Miltäs tää kuulostais? EDIT: Sekin on myös mahdollista, että jos ei jotain tunne niin oottaa sen verta että tulee jokunen tulkinta aiheesta ja sitten jonkin tabin avulla hakee sen. Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
Explorer 23.07.2005 20:21:12 | |
---|
Eli äänestettäis siitä keiden versiot kuulostivat parhailta. Ts. yritätte äänestää niitä jotka olivat vähiten hirveitä raiskauksia alkuperäisistä. Aerosmith: the kings of rock n' roll. |
elbowski 23.07.2005 21:08:31 | |
---|
Ts. yritätte äänestää niitä jotka olivat vähiten hirveitä raiskauksia alkuperäisistä. Paitsi jos tulee samanlaisia mestariteoksia, kuten Swanin Imperial March. Näen sen silmistäsi,
nyt jokin on hullusti
Kuiskaat korvaan hiljaa kysyen:
Jaatko kanssani salaisuuden?
IMIK #25 | Kelpaisiko pastilli? | Bella Italia #2 | Anti-J-Boy #2 |
mullet3000 23.07.2005 21:35:28 | |
---|
Mitä jos kisan vetäjä pistäisi alkuperäiset klipit riffeistä kaikkien kuulolle. Mielestäni on mahdollista laittaa n. 30s pätkä jakoon ilman mitään tekijänoikeudellisia juttuja. Vai oonko ihan väärässä... - freesi aamukeesi - |
Cadaver 24.07.2005 03:20:26 (muokattu 24.07.2005 13:32:55) | |
---|
Samanarvoinen "rikos" luulisi olevan kuin riffien coverversioiden julkistaminen. Tosin nyt pitää toivoa, ettei kukaan valitse TB:n riffejä, että säästytään moraalisaarnoilta, joita laulajien puolella ilmeni :) Edit: lainausmerkit, ja samalla toteamus, että helvetin hyvä idea tämä skaba. Toivottavasti saa tuulta alleen.. |