Telemacher 23.11.2005 22:32:37 (muokattu 23.11.2005 22:33:41) | |
---|
OUTFUCKINGRAGEOUS |
temppiz 23.11.2005 23:02:51 (muokattu 23.11.2005 23:11:36) | |
---|
.taidemok aakom ediaT |
Ekku01 24.11.2005 00:16:52 (muokattu 24.11.2005 22:22:21) | |
---|
Huh! Olipa vaikea äänestää, niin oli tasaista meno. WelmerX - 3 pistettä (Kohtalaisen vahva suosikkini jo heti kättelyssä. Saundit ja soitto sopi parhaiten annettuun taustaan. I Like it!) Cadaver - 3 pistettä (Hyvänä kakkosena. Ensin meinasin antaa vain kaksi pistettä ja sitten seuraavalle sen yhden, mutta koska niitä "seuraavia" oli yli puoli tusinaa, päädyin tällaiseen ratkaisuun.) Bubbling under: juki68, Ville81, temppiz, Telemacher jne. jne. (nuo eivät ole missään parhausjärjestyksessä) EDIT: höpinöitä lisätty (ja poistettu). Bad Company...till the day I die..." |
Ekku01 24.11.2005 00:24:40 | |
---|
Bad Company...till the day I die..." |
temppiz 24.11.2005 00:32:53 | |
---|
Minä en ainakaan saanut tuota listaa toimimaan. Raahaat sen esim. winampiin... .taidemok aakom ediaT |
Ekku01 24.11.2005 00:48:25 (muokattu 24.11.2005 00:56:52) | |
---|
Raahaat sen esim. winampiin... Linkkiä kun klikkaa niin Winamp kyllä aukeaa mutta ei soita mitään(?). Eli linkki ei ole ilmeisesti (kuitenkaan?) oikein? Testasin just sooloskaba 36:n playlistia ja se kyllä toimi. Bad Company...till the day I die..." |
temppiz 24.11.2005 01:19:09 (muokattu 24.11.2005 01:19:58) | |
---|
Linkkiä kun klikkaa niin Winamp kyllä aukeaa mutta ei soita mitään(?). Eli linkki ei ole ilmeisesti (kuitenkaan?) oikein? No ainakin mulla toimii Foobarissa ja Winampissa, joten jos muillakin esiintyy samanlaisia ongelmia kuin Ekulla, niin ilmoitelkaa... .taidemok aakom ediaT |
Ekku01 24.11.2005 01:23:59 | |
---|
No ainakin mulla toimii Foobarissa ja Winampissa, joten jos muillakin esiintyy samanlaisia ongelmia kuin Ekulla, niin ilmoitelkaa... Sori, mun moka. Palomuuri oli syynä. Eli linkissä ei mitään vikaa. Bad Company...till the day I die..." |
Mustikkamuffinssi 24.11.2005 13:04:31 | |
---|
kaksi pistettä kullekkin: Juzzil, Telemacher ja Arkkikansleri. Uli Behringer Fan Club |
Mazah 24.11.2005 14:14:09 | |
---|
Miten on mahdollista että joka toinen soolo alkoi samalla tavalla... Osalle kommenttia, osalle ei: WelmerX - Hyvää meininkiä, ja loistava vibra! 0:37-0:39 mahtava pikku tilautus. Muutenki suhteellisen ehjä kokonaisuus. Ekku01 - Kovasti samaa meininkiä haettu tässäkin, mutta tatsi ei ole ihan samalla tasolla. Hienoja juttuja silti. Arppah8 - Heti hienoa tilutuksen tynkää, ihan hyvä meininki, hieman tatsin puutetta täälläkin, vibra on epätarkka... Juki68 - Pari ihan siistiä lickiä mutta se punainen lanka hukkui heti alussa... Lopetus oli hieno. Ville81 - Mielikuvituksesta ehdottomasti pisteitä, muuten oli kyllä vähän kehumisen varaa. Arkkikansleri - Ihan tyylikästä bluesia, mutta kaukana taustan meiningistä. Jzci - Hienoja sekstoleja taas, siisti vibra, mutta meininki vähän hukassa... Temppiz - ehkä paras veto mitä sulta muistan tähän mennessä, urkumeininki tosin vähän tylsää, lisää säröä niihin. Kitarasoundi oli siisti. Telemarcher - Osittain vähän itseään toistavaa ja tylsää mutta pari siistiä lickiä mahtui mukaan. 2p. Ville81 2p. WelmerX 1p. Jzci 1p. Temppiz MUTTA MISSÄ ON PANDE JA JUCCIZ!!! www.farmakonband.com |
Urmas Potkuri 24.11.2005 16:36:53 | |
---|
Arkkikansleri - Ihan tyylikästä bluesia, mutta kaukana taustan meiningistä. Niinhän se on kaukana taustan tunnelmista. En oikein tiedä, miksi osallistuin. Tausta on sinänsä mainio, mutta minä vaan en osaa. Ehkä sitä tuntee enemmän oikeutusta arvostella muita, kun on edes yrittänyt. Vaikka sitten luusilla. Mutta kiitokset kommentista. :) Miksi yrittäisin kuulostaa joltakin toiselta kun en kuulosta edes itseltäni? |
J.Hollström 24.11.2005 17:21:11 | |
---|
Juki68 - Pari ihan siistiä lickiä mutta se punainen lanka hukkui heti alussa... Lopetus oli hieno. Tämä oli ihan oikea tulkinta tosta vedosta. En oikeen saanut kunnollista ideaa tohon, ja soundikin oli hakusessa. Olin ajatellut vetää tän uusiks paremmalla (luonnollisemmalla) soundilla, mutta en ehtinyt. Kiitos palautteesta, joka vastaa täysin omaa näkemystä. En olisi antanut itsekään pisteitä tälle soololle. Aina ei voi onnistua. Jukka Hollström |
Ekku01 24.11.2005 18:32:39 | |
---|
Ekku01 - Kovasti samaa meininkiä haettu tässäkin, mutta tatsi ei ole ihan samalla tasolla. Hienoja juttuja silti. Kiitos kommentista, tuntuu melkein kuin olisi saanut pisteen :o) Juki68 - Pari ihan siistiä lickiä mutta se punainen lanka hukkui heti alussa... Lopetus oli hieno. Itse tykkäsin myös Jukin lopetuksesta. Kuulosti kuin itse Henkka olisi ollut kampea vääntämässä. Bad Company...till the day I die..." |
Jucciz 24.11.2005 18:35:50 | |
---|
MUTTA MISSÄ ON PANDE JA JUCCIZ!!! Mää ainakin olin soittelemassa ihan muihin taustoihin. Ehkä taas ensi kerralla mukana. :) |
Jzci 24.11.2005 18:51:03 (muokattu 24.11.2005 18:52:53) | |
---|
WelmerX - 3p - Tämä oli mielestäni tähän taustaan ihan täydellinen soolo. Soundin, tatsin ja lickien puolesta. Kaikki pisteet olisivat menneet tähän, jos se olisi sallittua. arppah8 - 1p - Villejä tiluja. Hieman rikkonainen kokonaisuus ja hetkittäin kuulosti siltä oltiin vähän kadoksissa, mutta tilut olivat sen verran villejä että piste tulee. Anti - 1p - Selkeitä ideoita, ja jäi mieleen. Stemmakohta oli hyvä. Hieman räväkämpi ote olisi saanut olla. Telemacher - 1p - Tiukka soolo, ja agressiivisen kuuloista pikkausta mikä minua näin suurena Paul Gilbertin pikkauksen fanina miellyttää aina. Vähän enemmänkin olisin mielelläni kuullut noita bluesahtavia juttuja joihin soolo mm. loppuu. |
Juzzil 24.11.2005 19:24:18 | |
---|
arppah8 2.p WelmerX 2.p Telemacher 1.p Jzci 1.p Kyllä Lähtee!! |
Anti 24.11.2005 19:32:28 | |
---|
Anti - 1p - Selkeitä ideoita, ja jäi mieleen. Stemmakohta oli hyvä. Hieman räväkämpi ote olisi saanut olla. kiitos kiitos. jos nyt saa selitellä, niin soitin tuon pätkän squieristratollani, jonka kanssa en ole vieläkään aivan täysin sinut, ja kuulokkeista on piuha hajalla joten kuuntelin ihan vain kitaraa itteään. :) kalamies#27 >-)))>
http://slowmotion.beigetower.org/ |
Pande 24.11.2005 19:44:08 | |
---|
MUTTA MISSÄ ON PANDE JA JUCCIZ!!! Mä unohdin osallistua, tarkotus kyllä oli, mutta jotenkin se jäi. Muutenkin kitaransoitto vaivaa mua kausittain, välillä pääsen erkautumaan siitä :) En oo mitenkään erityisen aikaansaava ihminen (so. olen laiska) joten ei riitä aikaa kaikelle mitä haluais tai yleensä mitä pitäis haluta tehdä... At the over-matured sushi
The Master
Is full of regret. |
Cadaver 24.11.2005 22:05:29 | |
---|
Nämä soolot oli ilo kuunnella, paljon löytyi likaista hardrokkia ja reilua showtilumeininkiä. Pisteet seuraavasti: 1p - WelmerX 1p - Ekku01 1p - Juki68 1p - Ville81 1p - Mazah 1p - Telemacher Mm. Arppah8, Jzci, Juzzil, Temppiz ja Anti myös todella lähellä pistesijoja. |
Sir Jöpötin 24.11.2005 22:30:30 | |
---|
Vaikia oli kyllä äänestää. Muutamalle olisi tehnyt mieli antaa ääniä pelkästä omaperäisyydestä, koska moni soolo oli melko samanlainen. Mutta here goes: 3p: Arppah8 - Loistavat tilut, toimii meikälle aina tämmönen. 2p: WelmerX - Tämä otti heti korvaan hyvässä mielessä, muutama perin kermainen likki, varsinkin se nopia siellä loppupuolella. 1p: Juki68 - Tuli vahvasti mieleen Rush ja Alex Lifeson, en tiedä sitten oliko tarkoitus tämä, mutta tykkäsin kuitenki. "Without love, without truth, you can eat my ass and balls" -Dream Theater: Fatal Tragedy |