drlecter 07.10.2005 21:45:09 (muokattu 08.10.2005 13:16:06) | |
---|
|
Kimmo72 08.10.2005 00:11:22 | |
---|
Jebu!!! En osallistunutkaan, mutta tämmönen viikko on hyvä aika. Pttaisvat oppia sooloskaba puolelakin. Weekly Jam. That's it Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. "She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
J.Hollström 08.10.2005 10:56:56 | |
---|
3p. - WeetM 2p. - Arkkikansleri 1p. - Ze Kink Tosi paljon hyvää matskuu oli tällä kertaa. |
ekikoo 08.10.2005 11:00:45 | |
---|
3p: Ville81 2p: pande 1p: jaskanpoika Iron Maidenin Stranger in a strange land+ Deja vu+ Dream Theater jolta loppuu ideat= Strange deja vu |
WeetM 08.10.2005 12:02:03 | |
---|
3p: arkkikansleri 2p: Ville81 1p: pande Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
secondarymind 08.10.2005 13:13:50 (muokattu 08.10.2005 13:14:03) | |
---|
drlecter voisi korjata mun linkin laittamalla v-kirjaimen noiden kahden pisteen ja välimerkkien tilalle. En itse kuuntelis mun tekemää musiikkia, jos se ei olisi mun tekemää. |
Edy 08.10.2005 21:52:55 | |
---|
3p jaskanpoika: Tämä oli ainutlaatuisin noista riffeistä. Todella cooli tunnelma. 2p arkkikansleri: Tää oli kyl hauska ja tosi hyvä! :) 1p sormihäiriö: Kiva riffi johon toi tunnelmaa tuo flanger/phaser kitara. Kun pisteet ei riitä, niin pari erikoismainintaa: juki68: Hienot soundit ja hyvää kitarointi. Ei vain erottunut tällä kertaa muiden joukosta. Ze kink: Rankkaa, muuten kyllä tylsähkö. Musiikki on hyvää silloin kuin se kuulostaa hyvältä. |
jukepoksi 09.10.2005 14:47:56 (muokattu 09.10.2005 14:49:03) | |
---|
Jaahans, aika tummanpuhuvia oli suuren osan (kuten itsenikin) näkemykset aiheesta. Seuraavaksi lyhyet kommentit (en kykene syväluotaaviin analyyseihin) töistä: drlecter - Opeth-fiilis tuli tästä mieleen. Which was nice. Eddie - hyvä rytmikikkailu tässä. Hieno riffi kaikinpuolin. Edy - rytmikikkailua tässäkin, tosin ilmeisesti tahattomampaa kuin Eddiellä ;) Riffin idea kyllä toimi. enema - synkkää tunnelmointia. Vie kuulijan sinne minne pitääkin. ernoee - julmalta ja uhkaavalta kuulostava alku toimi kenties säröosuutta paremmin. Jaskanpoika - tämäkin menee synkistelyosastoon. Ja sehän sopii mun korvalle. Hienoa lead-kitarointia. juki68 - piristävä poikkeus tässä kalmanhajuisessa seurassa. Rokkaa. Kuha - myöskin piristävä poikkeus. Letkeää meininkiä. Pande - takaisin synkälle suolle. Ahdistava pätkä. Eli hyvä =) rattledad - juuriosastoa, joka erottuu edukseen. Tykkäsin. arkkikansleri - no nyt pläjähti semmonen riffi, että sanat loppuu kesken. Upeata. persreikä - hämärän rajamaille vie tämäkin teos. saha - aah, metallin kirskunaa. Tuo rumpukoneratkaisu taputuksineen on aika jännä. Sampok - sankarillista suoheviä. secondarymind - hämmentävä alku :) Jatkossa homma muuttuu tylyksi, mikä kuulukin asiaan. sormihäiriö - soittaa ittensä suohon. Ei näin. Telemacher - tämä toimii. TheRagDoll - ovela alku, toimiva jatkokin. Ville81 - tylyä fiilistä, oikeen hyvä. WeetM - erottuu tässä synkistelyvirrassa mukavasti. Hyvältä kuulostaa tämä. Ze Kink - Metallinen näkemys aiheesta. Osuu ja uppoaa. Ghost Reveries on hieno levy ;) 7-kielinen mies - Fiilistely kohtaa metallin. Toimiva yhdistelmä.
Hmm...menipä taas näköjään p*rseittennnuolemiseksi tämä "arvostelu". No, minkäs teet... Pisteitten jako on aina yhtä viheliäistä, tosin voittajaa ei ollut tällä kertaa hankala löytää. 3p arkkikansleri - "teos" on nerokkuutta alusta loppuun. 2p drlecter - paras "synkistelyfiilistelyosaston" pläjäys. 1p rattledad - julmasti juurevaa. I've kept the movie rolling but the story's getting old now. |
J.Hollström 09.10.2005 15:25:53 (muokattu 09.10.2005 15:26:04) | |
---|
juki68 - piristävä poikkeus tässä kalmanhajuisessa seurassa. Rokkaa. Ja jos joku ihmettelee mitä sillä riffillä on tekemistä usvaisen suolammen kanssa, niin voinen paljastaa että riffin soinnut on Smoke On The Waterista ja rumpukomppi Paul Simonin 50 Ways to Leave Your Loverista. Sekoitus pantu samaan soppaan ja höystetty usvaisella kitaran vongutuksella. |
Urmas Potkuri 09.10.2005 17:15:26 | |
---|
Tää oli kyl hauska ja tosi hyvä! :) arkkikansleri - no nyt pläjähti semmonen riffi, että sanat loppuu kesken. Upeata. Tota.....nyt olen hämmentynyt.......kiitoksia. :D Tämän piti olla semmonen "keventävä virnistyksen herättäjä". Mukavaa, kun olette niin huumorintajuisia, että piditte. Kiitos kommenteista ja pisteistä. :) Kolme vuorokautta duunia yötäpäivää. Kirjoitan "kuunteluraportin" kun toivun. Miksi yrittäisin kuulostaa joltakin toiselta kun en kuulosta edes itseltäni? |
Telemacher 11.10.2005 15:38:20 | |
---|
3p - rattledad 2p - Pande 1p - Jaskanpoika OUTFUCKINGRAGEOUS |
milkman 11.10.2005 16:52:01 | |
---|
ville81 - 3 WeetM - 2 arkkikansleri - 1 hehe tää oli hauska örr |
Urmas Potkuri 11.10.2005 20:15:22 | |
---|
Pandeeee! Linkki ei toimi! Miksi yrittäisin kuulostaa joltakin toiselta kun en kuulosta edes itseltäni? |
Pande 12.10.2005 13:16:55 (muokattu 12.10.2005 13:17:36) | |
---|
At the over-matured sushi
The Master
Is full of regret. |
Urmas Potkuri 12.10.2005 13:28:26 | |
---|
Miksi yrittäisin kuulostaa joltakin toiselta kun en kuulosta edes itseltäni? |
secondarymind 12.10.2005 16:51:55 | |
---|
secondarymind - hämmentävä alku :) Jatkossa homma muuttuu tylyksi, mikä kuulukin asiaan. Joo. Sen alun tarkoitus tossa biisin tyngässä, josta repäsin tuon riffin, on vain nosto A:sta E:hen. Ei siinä sen kummempaa.:) En itse kuuntelis mun tekemää musiikkia, jos se ei olisi mun tekemää. |
Urmas Potkuri 12.10.2005 21:24:37 | |
---|
Taas niitä kuunteluhorinoita. ernoee - Surumielisen "sinisiä" sointuja. Ei paha. WeetM - Hyvä riffi. Hyvin sovitettu ja soitettu. Tykkäsin rumpujen ja basson sisääntulosta. sormihäiriö - Aiheeseen soveltuva, voin hyvin kuvitella usvaisen lammen tästä. Hienoja sävelkulkuja. Kypsä sovitus ja hyvin soitettu kautta linjan. jaskanpoika - Syksyisen usvainen suolampi tässä. Eikun elokuvaa tähän musiikkiin. persreikä - Syksyisen murhemielistä tässäkin. Rummut hiukka liian pinnassa mielestäni. enema - Taas sinisiä sointuja ja murhemieltä hyvillä soundeilla mielestäni. sampok - Ja usvan keskeltä ratsastaa joukko sotureita, kantaen miekan ohella murhemieltä ja kaihoa. TheRagDoll - Ja katso, minä näin edellisten ratsumiesten jälkeen sumun keskeltä ilmestyvän mustaan nahkaan ja niitteihin sonnustautuneen soturin ja murhe ja epätoivo seurasivat hänen kannoillaan..... saha - Riffinä hyvä, mutta usvaista suolampea en tästä hahmota. En tosin sitä raskasta murhettakaan. juki68 - Ompahan perskeleen hyvät soundit ja hyvä riffi. Äijäriffi.:D Tykkäsin. Usvaa tosin vain kuuntelijan päässä, niinkuin melkein aina....... kuha - Kuha paiskoo upeasti kuten aina. Nämä kulkee aina. Ihan aina. Ze kink - Tässä on taas syksynen tunnelma. Hyvä riffi. Hyvin soitettu hyvillä soundeilla. drlecter - Mitäs mää sanoin soundeista....eikun paranee. Upea tunnelma. Hieno. ville81 - Tämä on jotenkin tunnelmallinen ja sopii aiheeseen. Tähänkin elokuvaa. secondarymind - Hieno sävelkulku ja rytmitys. Tulee taas mieleeni ratsumiehet syksyisessä maisemassa. Ei helevetti! Onko minusta tulossa romantikko? Kuuntelempa punkkia välillä lääkkeeksi. arkkikansleri - No niin. Ramones auttoi!...Helevetti mutta tää äijä on kyllä sekasin..ai se olin mää. Ilmankos. edy - On muuten raskasta. Niin raskasta, että usva tiivistyy sateeksi paljastaen poltetun rantamaiseman. Miten märkä suo voi palaa? Napalmilla?? 7-kielinen mies - Kaunista. Vaan surumielista. Hienot soundit on tässäkin. Tykkäsin. rattledad - Tätä mää tarvitsin. Ei kaadu maailma niskaan ja aiheeseen sopii ja hyvältä kuulostaa. pande - Synkän kaunista ja hienosti sovitettua ja soitettua. Lammen rannan usva onkin taistelun jälkeistä ruudinsavua, joka hälvetessään paljastaa lohduttoman näyn. Siinä ovat yhdessä kasassa aiemmat ratsumiehet ja synkät soturit..... eddie - Raskaammalta osastolta hyvä riffi. Taaskaan en oikein miellä sitä usvaa enkä lampea. telemacher - Vaan tästäpä kyllä. On vaan tämä lampi Mississippin suistossa. Hienoa, että joku uskaltaa tehdä tämmöistäkin. Tätä lisää. drlecter, rattledad, sormihäiriö, juki68, kuha, WeetM, pande, Ze kink, secondarymind ja telemacher jäivät soimaamn uudelleen ja uudelleen. Päätä näistä nyt sitten. Olisko mittään jos otettaisi tälläkin puolella se kuuden pisteen systeemi käyttöön? Niin kuin sooloskaboissa. Helpottaisi edes vähän kun taso alkaa olla sitä, että jokainen ansaitsisi sen yhden pisteen ainakin. No tälläkertaa pisteet menevät: 3p: drlecter 2p: sormihäiriö 1p: Pande Perusteluna, että noista muodostui mieleni "valkokankaalle" parhaiten kuva usvaisesta suolammesta. Ilman aiheyhtettä lista olisi luullakseni joiltakin osin toisenlainen. Miksi yrittäisin kuulostaa joltakin toiselta kun en kuulosta edes itseltäni? |
Ville81 13.10.2005 20:32:08 | |
---|
3p: Sormihäiriö 2p: Ze Kink 1p: Drlecter |
secondarymind 13.10.2005 21:06:41 | |
---|
Näistä olikin sitten hämmentävän vaikeaa valita kolme parasta, joten karsintaprosessi tapahtui seuraavanlaisesti: Alkuerissä: Kaikki osallistujat Puolivälieriin: WeetM, sormihäiriö, jaskanpoika, persreikä, enema, Ze kink, ville81, arkkikansleri, rattledad, pande, telemacher Välieriin: WeetM, jaskanpoika, Ze kink, ville81, arkkikansleri, rattledad, telemacher Semifinaaliin: WeetM, jaskanpoika, ville81, rattledad, telemacher Finaaliin: WeetM, jaskanpoika, ville81 Ja pisteet jakautuvat seuraavanlaisesti: 3 p - WeetM 2 p - ville81 1 p - jaskanpoika Olkaa vähän huonompia, perhana! Pisteytyksestä tulee muuten pirun vaikeaa. PS. Olen muuten samoilla linjoilla arkkikanslerin kanssa, että tännekin pitäisi ottaa käyttöön tuo kuuden pisteen systeemi. Tuntuu toimivan hyvin sooloskaboissakin. En itse kuuntelis mun tekemää musiikkia, jos se ei olisi mun tekemää. |
Kuha 14.10.2005 19:09:27 | |
---|
3p. Ze kink – raskaasti Nokian kontio nousee suosta, jeah. 2p. ville81 – usvaa on 1p. Drlecter – lekteri hempeilee! Kunniakirjat: Arkkari – Jaakko Kolmosen kokkiohjelman soundtrack on tässä. Telemacher – suiston salaisuus. Hyviä oli vaikka kuinka paljon. 6 pisteen systeemi vaan käyttöön. Muistakaa venytellä. |