morfin_mafer 10.08.2018 09:41:32 | |
---|
Ajattelin semmoista, että vältämättä musiikkivideo ei kiinnosta ketään joten aloin tekemään Youtube-kanavalleni esim. ruuanlaittovideoita, yms. joihin lisään taustalle omaa musiikka hiljaisella voluumila. Olisiko tämä kannattavempaa jos tavoittelee tilaajia ja katselukertoja omille videoilleen kuin pelkät musavideot? |
zekeode 22.08.2018 10:03:10 | |
---|
morfin_mafer: Ajattelin semmoista, että vältämättä musiikkivideo ei kiinnosta ketään joten aloin tekemään Youtube-kanavalleni esim. ruuanlaittovideoita, yms. joihin lisään taustalle omaa musiikka hiljaisella voluumila. Olisiko tämä kannattavempaa jos tavoittelee tilaajia ja katselukertoja omille videoilleen kuin pelkät musavideot? Jos musiikit on sellaiset, että Youtuben järjestelmä tunnistaa, niin sitten ei voi käyttää Youtuben monetize palvelua. Toki, jos biisit on pelkästään videota varten, etkä ole niitä missään julkaissut, onkin sitten eri juttu. |
morfin_mafer 22.08.2018 19:15:12 | |
---|
zekeode: Jos musiikit on sellaiset, että Youtuben järjestelmä tunnistaa, niin sitten ei voi käyttää Youtuben monetize palvelua. Toki, jos biisit on pelkästään videota varten, etkä ole niitä missään julkaissut, onkin sitten eri juttu. Youtube vaatii nyt X-tuhatta katselukertaa 3 kk välein ja 1000 tilaajaa ennenkuin kanavansa voi kaupallistaa ja jos olen julkaissut biisit ja ilmoittanut ne Content ID -ohjalmaan niin sitä kautta ainakin jotain rahaa tulle minulle mainosklikkauksista. Ajattelin vaan jos videon kuvaukseen laittaa sitten linkit Spotifyyn, iTunesiin, yms. |
zekeode 23.08.2018 07:14:46 | |
---|
morfin_mafer: Youtube vaatii nyt X-tuhatta katselukertaa 3 kk välein ja 1000 tilaajaa ennenkuin kanavansa voi kaupallistaa ja jos olen julkaissut biisit ja ilmoittanut ne Content ID -ohjalmaan niin sitä kautta ainakin jotain rahaa tulle minulle mainosklikkauksista. Ajattelin vaan jos videon kuvaukseen laittaa sitten linkit Spotifyyn, iTunesiin, yms. Sitten sanoisin, että anna mennä vaan. Ihan sama mitä videoita sinne lykkää, kunhan aiheita ja hakusanoja on miljoona. |