Aihe: Onko tietoa mistä löytyisi iso Bdf reader
1
Terho82
06.02.2018 22:39:41
Ibad sanoi sopimuksen irti kun se oli pudonnut riittävän monta kertaa. Olen käyttänyt sitä nuotinlukuvälineenä.
Kokemukseni mukaan olen tullut siihen tulokseen että iBad on loppuenlopuksi liian pieni lappujen lukemiseen.
Olen ajatellut että olisi hyvä korvata se huomattavasti isomalla laitteella jos semmoinen jostain löytyisi.
Tietääkö joku onko litteää esim. pdf-ereaderia oikein isona jostain saatavilla vai onko se vain mentävä näihin tietokone näyttöihin. Parasta olisi jos nuotinlukulaite olisi 2xA4 kokoluokkaa niin että sivut saisi pystyyn vierekkäin.

-Tekkis-
daredevil
07.02.2018 22:44:52
Terho82: Ibad sanoi sopimuksen irti kun se oli pudonnut riittävän monta kertaa. Olen käyttänyt sitä nuotinlukuvälineenä.
Kokemukseni mukaan olen tullut siihen tulokseen että iBad on loppuenlopuksi liian pieni lappujen lukemiseen.
Olen ajatellut että olisi hyvä korvata se huomattavasti isomalla laitteella jos semmoinen jostain löytyisi.
Tietääkö joku onko litteää esim. pdf-ereaderia oikein isona jostain saatavilla vai onko se vain mentävä näihin tietokone näyttöihin. Parasta olisi jos nuotinlukulaite olisi 2xA4 kokoluokkaa niin että sivut saisi pystyyn vierekkäin.

-Tekkis-

onhan noita isompinakin jo, esim tämä Samsungin malli:
http://www.samsung.com/fi/tablets/galaxy-view-18-4-t677/
Neljä kanavaa riittää musiikin tekemiseen
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)