xtrainer80 23.02.2009 15:01:24 | |
---|
Ricce: Nimenomaan juuri näin, padit ovat "crash" ja "china" käytössä, eli reunaan tulee lyötyä (joo joo, voihan niitä kääntää ja lyödä selkään...). Pitääpä ottaa manuaali kätöseen ja perehtyä. Onkos TD-9:n manuaali paksukin raamattu? Mulla on toi TD-8 moduuli ja reilut parisataa sivua aiheuttaa välillä harmaita hiuksia. Ja sitä säätämistä riittää ihan kyllä kotitarpeiksi... |
Ricce 23.02.2009 15:48:05 | |
---|
xtrainer80: Onkos TD-9:n manuaali paksukin raamattu? Mulla on toi TD-8 moduuli ja reilut parisataa sivua aiheuttaa välillä harmaita hiuksia. Ja sitä säätämistä riittää ihan kyllä kotitarpeiksi... Muistaakseni 80 sivua |
_WASTED_ 19.03.2009 10:50:09 | |
---|
Mä otin kaikista symbaalipadeista puolet pois tosta xtalk channelista niinkuin joku viisaampi mua tossa aiemmin neuvoi ja se auttoi. Mulla on itellä kans laajennettu eli on molemmat ns.extra lähdöt käytössä. Oli sama ongelma eli virpan kanssa yhtäaikaa en meinannut saada peltien iskuja. Välillä mulla on myös aux jaettuna jolloin saan 2x crash, 1x ride, 1x splash ja 1x china. Eli laittaa auxiin haaroituspalan ja siihen asetus silleen että reunassa on kiina ja päällä splash. |
Frequency 17.08.2011 18:36:26 | |
---|
Nostetaas vanhaa triidiä jos joltain löytyisi ratkaisu. Elikkäs nyt iski ongelma. Mikäköhän mahtaa olla kun löin Rolandin TD-9 käyntiin, niin soundissa oli mukana semmonen flanger-tyyppinen efekti, enkä missään vaiheessa ole pistänyt semmosta päälle (jos sitä edes saa mistään). Katoin kaikki piuhakytkennät ja tein tehdasresetin joka auttoi hetkeksi. Heti kun aloin muokkaamaan alotussettiä haluamakseni, se efekti palas takaisin. Tulee mieleen, että ääniä tulisi liikaa päällekkäin ja aivo ei jaksaisi soittaa niitä. Onko kellään käynyt vastaavaa? "Sä haiset ihan ydinjätteelle..." |
Antti1 17.08.2011 19:59:19 | |
---|
Frequency: Nostetaas vanhaa triidiä jos joltain löytyisi ratkaisu. Elikkäs nyt iski ongelma. Mikäköhän mahtaa olla kun löin Rolandin TD-9 käyntiin, niin soundissa oli mukana semmonen flanger-tyyppinen efekti, enkä missään vaiheessa ole pistänyt semmosta päälle (jos sitä edes saa mistään). Katoin kaikki piuhakytkennät ja tein tehdasresetin joka auttoi hetkeksi. Heti kun aloin muokkaamaan alotussettiä haluamakseni, se efekti palas takaisin. Tulee mieleen, että ääniä tulisi liikaa päällekkäin ja aivo ei jaksaisi soittaa niitä. Onko kellään käynyt vastaavaa? Eihän sulla lähde ääni aivosta ulos ja kierrä sitä kautta jotenkin takaisin? Tai jos monitoroit jonkun muun systeemin kautta, niin siellä ei ole vastaavaa kytkentää? Pienellä viiveellä alkuperäisen signaalin päälle lisätty mekkala aiheuttaa kivaa kampasuodatusta ja ihmetystä. Osta Rolandin sähköpannut |