4tune 07.12.2017 12:12:43 | |
---|
Juu siis tarkoitus laittaa kiinni ainakin se basaripädi, en tiedä sitten olisiko hihat tai virvelipadeillekin tilausta tossa hommassa. Mielenkiinnolla kuulisi kokemuksia, jos joku näillä keikkoja tehnyt |
Welho-77 07.12.2017 22:22:09 | |
---|
Settinä Roland td6v. Miten saan haitsua soitettua pedaalilla? Pedaali toimii vain auki/kiinni, mutta ei polkemalla. Long live the King of Mercy |
Kimd 08.12.2017 23:25:09 | |
---|
Welho-77: Settinä Roland td6v. Miten saan haitsua soitettua pedaalilla? Pedaali toimii vain auki/kiinni, mutta ei polkemalla. Pedaalin ruuvit auki ja pölyt pois välistä. Auttoi ainakin itsellä... Ei irtoa |
Welho-77 09.12.2017 17:38:00 | |
---|
Kimd: Pedaalin ruuvit auki ja pölyt pois välistä. Auttoi ainakin itsellä... Joo no olen nuo perusjutut tehnyt ynnä korjannut sen kumipaskan. En tuota ei toiminut edes hihatti kiinni. Long live the King of Mercy |
Kimd 10.12.2017 19:11:24 | |
---|
Welho-77: Joo no olen nuo perusjutut tehnyt ynnä korjannut sen kumipaskan. En tuota ei toiminut edes hihatti kiinni. Kokeilitko lisätä sensitivityä? Ei irtoa |
tsl 09.10.2018 15:42:40 (muokattu 09.10.2018 16:50:13) | |
---|
Moi Onkohan täällä muita vasenkätisiä /leftysetillä soittavia? No ei välttämättä tarvii olla edes tähän vastatakseen, mutta tässä uuden sähkösetin omistajana tuli mieleen että pitääkö mun kääntää luurit toisinpäin kun soitan sähkösetillä vasenkätisenä ja setti rakennettuna ns peilikuvana? esim. Hihat tulee panoroituna (kun kuulokkeet ovat normaalisti päässä) hieman vasemmalle vaikka se on oikeasti oikealla... :/ Onkohan td17 modulissa tai muissakin mahdollista kääntää settiä tai panoroida rumpuja vasenkätiselle? |
29 09.10.2018 18:12:43 | |
---|
tsl: Moi Onkohan täällä muita vasenkätisiä /leftysetillä soittavia? No ei välttämättä tarvii olla edes tähän vastatakseen, mutta tässä uuden sähkösetin omistajana tuli mieleen että pitääkö mun kääntää luurit toisinpäin kun soitan sähkösetillä vasenkätisenä ja setti rakennettuna ns peilikuvana? esim. Hihat tulee panoroituna (kun kuulokkeet ovat normaalisti päässä) hieman vasemmalle vaikka se on oikeasti oikealla... :/ Onkohan td17 modulissa tai muissakin mahdollista kääntää settiä tai panoroida rumpuja vasenkätiselle? Kyllä yleensä lähes jokaisessa modulissa panoroinnin voi säätää haluamakseen. Tarkistin juuri TD17 manuaalista, ja niin myös siinä. Tuon voi siis tehdä jokaiselle instrumentille erikseen. |
tsl 09.10.2018 19:11:41 | |
---|
29: Kyllä yleensä lähes jokaisessa modulissa panoroinnin voi säätää haluamakseen. Tarkistin juuri TD17 manuaalista, ja niin myös siinä. Tuon voi siis tehdä jokaiselle instrumentille erikseen. Ok. Ärsyttävää hommaa vääntää noita jokaista erikseen silti, jos tykkää monesta eri setistä. Olisi kiva olla joku nopea "setin panoroinnin kääntö" nappi :) |