Aihe: Roland TD-17KVX vastaan ALESIS DM10 MKII Pro kit
1
julleNurmi
04.12.2018 21:36:21 (muokattu 04.12.2018 22:33:06)
Saisiko, ennen kaikkea tietoa noista ALESIKSEN kannuista! Itsellä ollut noin 5 vuotta rolandin TD11 käytössä kotona "saunanlämmitys rumpuina" ! Treeniksellä tietenkin "akkari" rummut! Olis kuume ostaa himaan jotkut uudet, ja tuo ALESIKSEN setti olis mielenkiintoinen!?? Ei tahdo löytyy paikkaa missä pääsisi koittaa!?? Eli ROLANDEISTA on kokemusta ja paljon! ja tuosta ALESIKSEN rummuista löytyy tuo varteen otettava STRIKE KIT myös!?? Ja "normi saundeja" vaan haetaan!
JanneO
03.01.2019 12:44:21
julleNurmi: Saisiko, ennen kaikkea tietoa noista ALESIKSEN kannuista! Itsellä ollut noin 5 vuotta rolandin TD11 käytössä kotona "saunanlämmitys rumpuina" ! Treeniksellä tietenkin "akkari" rummut! Olis kuume ostaa himaan jotkut uudet, ja tuo ALESIKSEN setti olis mielenkiintoinen!?? Ei tahdo löytyy paikkaa missä pääsisi koittaa!?? Eli ROLANDEISTA on kokemusta ja paljon! ja tuosta ALESIKSEN rummuista löytyy tuo varteen otettava STRIKE KIT myös!?? Ja "normi saundeja" vaan haetaan!

Alesiksella on näyttävän näköisiä settejä, mutta siihen se jääkin. Jos olet rolandin kanssa soitellut aiemmin, kannattaa pysyä siellä, nimittäin alesiksen nuo käyttöjärjestelmät eivät ole mitenkään selkeimmät. Omasta kokemuksesta voin puhua, mulla on ollut Alesikselta D4 ja DM5-modulit sekä DM10 setti sekä tälläkin hetkellä löytyy alesiksen I/O midipurkki.
Rolandeista mulla on ollut TD-3, TD-12, TD-11 ja TD-15 modulit. Ihan millä tasolla mitattuna tahansa, Roland on ollut huomattavasti kilpailijaa edellä, niin käytettävyyden, soundien ja hardwaren kestävyyden ja toimivuuden osalta.
Käsittääkseni Alesis ei tee hardwarea itse, vaan ne tulee Medelin valmistama joka duunaa esim Millenium ym halpamerkeille tavaraa myös, mutta en ole nyt ihan varma tästä asiasta, ainakaan näitten kalliimpien settien osalta.
julleNurmi
20.01.2019 21:08:42
JanneO: Alesiksella on näyttävän näköisiä settejä, mutta siihen se jääkin. Jos olet rolandin kanssa soitellut aiemmin, kannattaa pysyä siellä, nimittäin alesiksen nuo käyttöjärjestelmät eivät ole mitenkään selkeimmät. Omasta kokemuksesta voin puhua, mulla on ollut Alesikselta D4 ja DM5-modulit sekä DM10 setti sekä tälläkin hetkellä löytyy alesiksen I/O midipurkki.
Rolandeista mulla on ollut TD-3, TD-12, TD-11 ja TD-15 modulit. Ihan millä tasolla mitattuna tahansa, Roland on ollut huomattavasti kilpailijaa edellä, niin käytettävyyden, soundien ja hardwaren kestävyyden ja toimivuuden osalta.
Käsittääkseni Alesis ei tee hardwarea itse, vaan ne tulee Medelin valmistama joka duunaa esim Millenium ym halpamerkeille tavaraa myös, mutta en ole nyt ihan varma tästä asiasta, ainakaan näitten kalliimpien settien osalta.

Ensiviikolla pitäisi saapua nuo alesiksen dm10 pro kitit! Pakko se on koittaa kuin toimii!!?? Mut kiitti asiallisesta kommentista, ja voin heittää kokemukset tänne jos kinnostaa!?? Jos on ihan paskat, ni jatketaan Rolandeilla!!
JanneO
23.01.2019 14:14:35
julleNurmi: Ensiviikolla pitäisi saapua nuo alesiksen dm10 pro kitit! Pakko se on koittaa kuin toimii!!?? Mut kiitti asiallisesta kommentista, ja voin heittää kokemukset tänne jos kinnostaa!?? Jos on ihan paskat, ni jatketaan Rolandeilla!!

toivotaan että ovat saaneet päivityksessä tuon paremmaksi :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)