Aihe: Sähkörumpaleiden haitsuviritykset
1
hanipai
27.03.2009 19:14:05 (muokattu 27.03.2009 20:23:28)
Millaista settiä teiltä löytyy? Ite oon aatellut CY-5:sta symbaaliks, vaikka kävi myös mielessä Yamahan PCy-135 kokonsa puolesta ja haikkatelinettä joko remote-mallista tai tavallista ehkä 2-jalkasta. Onko muuten sähkösymbaalien kanssa kokemusta remotehaikoista? Hyvä puoli ainakin se, että voi sijoitellla oman maun mukaan entäs huonot puolet?
Kontrollerina mulla ois tarkotus toimia tällä periaatteella toimiva, mutta hiukan erilainen fyysisesti http://edrums.gl.tter.org/ katso video haikan toiminnasta sivun alareunassa.

E: Pistäkääs vielä mikä aivo tiellä on. Mulle on postissa tulossa TD-8
xtrainer80
27.03.2009 19:37:53 (muokattu 27.03.2009 19:39:43)
Tällä hetkellä Rolandin CY5 + Yamahan HH65 kontrolleri. Kohta vaihtuu Premierin ständiin ja Jobekyn kontrolleriin ja pädinä pysyy tuo CY5. Ostakaa pois tuo Yamahan kontrolleri, halvalla lähtee.

E: Mielenkiintoiselta vaikuttava projekti tuossa linkissä. Jos ei peukalo ole keskellä kämmentä niin saa varmaan aika toimivan systeemin. Kolvaaminen on mukavaa. :)
hanipai
27.03.2009 20:25:32 (muokattu 27.03.2009 20:26:38)
E: Mielenkiintoiselta vaikuttava projekti tuossa linkissä. Jos ei peukalo ole keskellä kämmentä niin saa varmaan aika toimivan systeemin. Kolvaaminen on mukavaa. :)
Joo mä testinkin ensin ton oman virityksen toiminnan ja jos en oo tyytyväinen niin pistän kans Jobekyn tilaukseen. Varmaan kerkeen kuitenkin saada sun kokemukset kyseisestä härpäkkeestä.
TD-8 näkyy sullakin olevan kuvassa.
hanipai
11.04.2009 10:18:45 (muokattu 11.04.2009 10:19:09)
xtrainer80: Tällä hetkellä Rolandin CY5 + Yamahan HH65 kontrolleri. Kohta vaihtuu Premierin ständiin ja Jobekyn kontrolleriin ja pädinä pysyy tuo CY5. Ostakaa pois tuo Yamahan kontrolleri, halvalla lähtee.

Onkos Jobekyn haitsukontrolleri jo tullut ja päässyt testiin? No laita sitten jotain juttua siitä, kun oot testinyt.
xtrainer80
11.04.2009 15:31:13
hanipai: Onkos Jobekyn haitsukontrolleri jo tullut ja päässyt testiin? No laita sitten jotain juttua siitä, kun oot testinyt.

Ei oo vielä tullut. Lähetysseurannan mukaan on jo Suomessa joten ensi viikolla varmaan saapuu. Ilmeisesti DPD toimittaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)