Aihe: Jammu DTXplorer
1
maxwest
21.07.2009 19:33:20
Eli hakusessa olisi sähkösetti. asun kerrostalossa eli akustiset ovat iso ei. Tsiigailin noita jammun DTXplorereita ja hinta on suht kohtuulinen tuol thomannilla noin 680 erkkiä.

hml tevarissa sanottiin että investoi mielummin rollen td4 kun jammuihin mutta pitääkö tämä paikkaansa? Opiskelija budjetilla ollaan liikenteessä eli nuo td12 ja td20 hömpötykset nyt ovat aika kaukana meikäläisen maksukyvystä.

pieni lisä kyssäri vielä loppuun että minkälaista kolinaa tuo dtx pitää kun en viitsisi naapureita hermoromahduksen partaalle saattaa.

Kiitokset etukäteen!
Jaaqo
22.07.2009 02:06:09
Pienoisen musiikkiliikkeissä testailun jälkeen täytyy minunkin sanoa, että säästä ja osta TD-4K. Itse olen ensi kuussa sitä hommaamassa. DTXplorer jää pieneksi vähän turhan pian, kuten myös Rolandin HD-1. TD-4-settiin on helppo päivittää aivo myöhemmin, jos on tarvetta.

Suurin häiriö naapureille taitaa tulla basarista, joten setin alle kannattaa harkita vaikka tennispallosysteemiä, jos on kätevä käsistään. Eli siis parin vanerilevyn väliin tennispalloja taisi olla se periaate. Rolandin setissä on mesh-virveli, joka on tietysti hiljaisempi kuin Yamahan kumilätkä.
maxwest
23.07.2009 11:26:14
En nyt viitsi mitään tennispallo systeemiä alkaa rakenteleen. Aikoinaan akustisessa setissä kävi hyvin tuollainen kumipohjainen kuramatto jota myydään metritavarana.
Jaaqo
03.08.2009 08:15:32
Joo eiköhän sellainen mattokin käy, itsekin varmaan moisen hommaan sitten aikanaan. Ja jos silti naapurit valittaa, niin useampi vain päällekäin. :-)
Hakkis.THA
29.08.2009 18:52:56
Iteltä löytyy tämä setti, ja olen nyt kyllästynyt noihin soundeihin. Eli kuinka hyvin tämä setti toimii toisten moduulien kanssa? Ajattelin, että voisi toimia paremmin ton dtxpress IV moduulin kanssa, mutta kuinka hyvin toimii Rolandin moduulien kanssa?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)