-Dr.DW- 15.08.2017 17:05:17 | |
---|
"Lethal dose is also a lifetime supply" |
29 15.08.2017 21:14:09 | |
---|
Niinkuin linkittämässäsi videossa luki, SD3 on saatavilla 12.9. Joten en usko, että on kenelläkään vielä omakohtaisia kokemuksia. Noin muuten on kyllä kiinnostava tuote. Täytyypä seurailla tarkasti, onko hankkimisen arvoinen. |
-Dr.DW- 16.08.2017 09:10:24 | |
---|
29: Niinkuin linkittämässäsi videossa luki, SD3 on saatavilla 12.9. Joten en usko, että on kenelläkään vielä omakohtaisia kokemuksia. Noin muuten on kyllä kiinnostava tuote. Täytyypä seurailla tarkasti, onko hankkimisen arvoinen. Ei perhana, oliko se vasta ens kuussa? Minä olin ihan kahtovinaan että se oli 12.8... Noh, into pinkeänä kun katsoo, niin tuollaiset pikkujutut tuppaa unohtumaan... :D Linjat siis hyvin suurpiirteisiä. "Lethal dose is also a lifetime supply" |
PJJ 04.01.2018 03:25:45 | |
---|
Kellään kokemusta tästä? Kannattaako päivittää nykyinen cubase 5 + addictive drums sd3:een? Lähinnä soittotatsin ja saundien muokattavuuden takia kiinnostaisi vaihtaa. Hitusen kallishan tuo on... |
29 04.01.2018 06:32:56 | |
---|
PJJ: Kellään kokemusta tästä? Kannattaako päivittää nykyinen cubase 5 + addictive drums sd3:een? Lähinnä soittotatsin ja saundien muokattavuuden takia kiinnostaisi vaihtaa. Hitusen kallishan tuo on... Hommasin kun ilmestyi. On kyllä pirun hyvä! Onhan se aika hintava, mutta softassa pystyy säätämään käytännössä mitä tahansa mieleen tulevaa parametria, joten soittotatsin saa kyllä just eikä melkeen ja soundillisesti vain mielikuvitus on rajana. Oikeastaan ainoa itselleni valittamisen arvoinen seikka on, että löytyy vain yksi omaa korvaa miellyttävä ride (kaikkiaan 5 tai 6). Se onkin sitten oikein hyvä joten no big deal. Makukysymyksiä muutenkin. |
JanneO 04.01.2018 09:42:44 | |
---|
29: Hommasin kun ilmestyi. On kyllä pirun hyvä! Onhan se aika hintava, mutta softassa pystyy säätämään käytännössä mitä tahansa mieleen tulevaa parametria, joten soittotatsin saa kyllä just eikä melkeen ja soundillisesti vain mielikuvitus on rajana. Oikeastaan ainoa itselleni valittamisen arvoinen seikka on, että löytyy vain yksi omaa korvaa miellyttävä ride (kaikkiaan 5 tai 6). Se onkin sitten oikein hyvä joten no big deal. Makukysymyksiä muutenkin. Tämä on itsellänikin hankinnassa tässä jossakin vaiheessa, onneksi ostetaan kaverin kanssa kimppaan (tässähän saa lisenssin 3 eri koneeseen), niin kulut on hieman pienemmät. Millainen kombinaatio sulla on koneena ja audiointerfacena ja/tai midihärpäkkeenä välissä? Lähettäjä: "rumpujoppari R***i"
Lähetetty: 18.10.2010 02:40
Otsikko: Re: Tori: Sabian B8 Pro
Karavaani kulkee iloisesti rallatellen eteenpäin, vaikka koirat, persaukiset ja kateelliset räksyttävätkin. |
29 04.01.2018 22:18:21 | |
---|
JanneO: Tämä on itsellänikin hankinnassa tässä jossakin vaiheessa, onneksi ostetaan kaverin kanssa kimppaan (tässähän saa lisenssin 3 eri koneeseen), niin kulut on hieman pienemmät. Millainen kombinaatio sulla on koneena ja audiointerfacena ja/tai midihärpäkkeenä välissä? Triggereinä mulla on nämä: https://versatrigger.comUSB interface: https://www.sweetwater.com/store/detail/UMC1820Koneena on HP:n Elitebook läppäri i7, 16 GB RAM ja SSD kovalevyllä. Ostin ton käytettynä ihan vain tähän sähkörumputarkoitukseen. En tee sillä muuta. Pyörittelen Superioria Reaperin sisällä. Toimisi kyllä ihan stand alonenakin. Noi on siis langattomat triggerit, joissa vastaanotin tulee tietokoneen USB porttiin. Latenssin saa interfacen ASIO ajureilla ihan siedettävälle tasolle. Koneen speksit on aika reilusti yli Superiorin vaatimien minimiarvojen. |
plastic beater 13.09.2021 08:58:18 | |
---|
Laitanpa tänne nyt pienimuotoisen kokemuksen tästä softasta. Triggaan SD3:sta Rolandin TD-17 moduulilla. SD3 pyörii standalonena MacBook Air M1:lla. Ääni TD-17:sta ulos. Eli tällä setupilla pystyt soittamaan backing trackeja sekä moduulin kautta vaikka SD-kortilta tai sitten macin kautta vaikka youtubesta. Latenssit olemattomat, toimii kuin ajatus. Itse softahan on omaan käyttöön aivan liian monipuolinen. Säädettävää löytyy niin paljon, että sen opetteluun menee kyllä aikaa ja kaikki ominaisuudet eivät edes ole tarpeellista kotirummuttelijalle. Vaikka rollessa on itsessään pääsääntöisesti aivan kelvolliset äänet, ovat nämä SD3:n äänet kyllä ihan omaa luokkaansa. Toki tähänkin softaan on jostain kumman syystä ympätty mukaan hirveä kasa paskoja ääniä/settejä. Tai siis, kai ne jollekin ovat käyttökelpoisia, mutta vähän liikaa on kaiken maailman elektrohuttua. Itse olen tykästynyt clean kitteihin sekä George Massenburgin niistä miksaamiin variantteihin. Että vaikka hinta on kova, niin mielestäni on kyllä hintansa arvoinen. Etenkin jos löytää lisenssin "käytettynä" kuten minä. 5/5 Roland TD-17 & Superior Drummer 3 |
rintapek 13.09.2021 15:49:56 | |
---|
plastic beater: hirveä kasa paskoja ääniä/settejä. Tai siis, kai ne jollekin ovat käyttökelpoisia, Hyvä, että tykkäät ja hyvä, että homma pelittää hyvin. Kökköäänille on monilla käyttöä. Joskus on tarpeen kuulostaa vaikkapa kasarin rumpukoneelta eikä niit enää oikein tahdo löytää. Äänimaisemia on monenlaisia ja akustiset luomurummut niistä vaan yksi Toki rumpalille se oleellinen. Voi kun sais aikaan jotain niin coolia, että siitä tulis hottia. |
plastic beater 13.09.2021 17:00:34 | |
---|
Joo onhan tässä vaikka jollekin äänituotantoammattilaiselle kyllä laidasta laitaan. Ja lisäähän saa SDX-lisäosilla. Vielä ku olis 11.1 surroundvehkeet. :P Roland TD-17 & Superior Drummer 3 |