Terve! Olen ostamassa piakkoin Roland TD-15K-sähkörumpusetin, ja jos jollain on kokemusta kyseisen setin moduulista (TD-15), voisiko hän ystävällisesti vastata seuraavaan mieltä askarruttavaan asiaan?: Olen käsittänyt, että TD-15:lla voi vaihtaa instrumenttia eri padien eri osiin. Esimerkiksi: Tom1: Rim = Crash Eli Rimshottiin voisi vaihtaa crashin, pitäen headshotin aivan perus Tomina. Pitääkö paikkaansa? Tai: Crash1: -Bell-trigger = Joku tietty instrumentti/soundi, vaikkapa avaruusääniä, -Loput 2 triggeriä = Crash & vaikkapa esimerkiksi cowbell Pitääkö paikkansa siis, että näin yksityiskohtaisesti voi säätää eri triggerien eri osiin omat instrumenttinsa/soundinsa? Jos joku osaa vastata, niin kiitos kaunis!! Tämä on ainoa asia joka on vielä hieman hakusessa, eikä täyttä varmuutta asiaan ole löytynyt. |
mordenflocher: Terve! Olen ostamassa piakkoin Roland TD-15K-sähkörumpusetin, ja jos jollain on kokemusta kyseisen setin moduulista (TD-15), voisiko hän ystävällisesti vastata seuraavaan mieltä askarruttavaan asiaan?: Olen käsittänyt, että TD-15:lla voi vaihtaa instrumenttia eri padien eri osiin. Esimerkiksi: Tom1: Rim = Crash Eli Rimshottiin voisi vaihtaa crashin, pitäen headshotin aivan perus Tomina. Pitääkö paikkaansa? Tai: Crash1: -Bell-trigger = Joku tietty instrumentti/soundi, vaikkapa avaruusääniä, -Loput 2 triggeriä = Crash & vaikkapa esimerkiksi cowbell Pitääkö paikkansa siis, että näin yksityiskohtaisesti voi säätää eri triggerien eri osiin omat instrumenttinsa/soundinsa? Jos joku osaa vastata, niin kiitos kaunis!! Tämä on ainoa asia joka on vielä hieman hakusessa, eikä täyttä varmuutta asiaan ole löytynyt. Juu, kyllä. Im not drinking anymore... Or any less. |