Aihe: spotify.com & jazz
1
JoeQPublic
24.03.2009 12:53:06
Pääsin tuossa siivellä (kaverin kutsulla, joita on 2 / maksava asiakas) tyyppäämään spotify-nimistä palvelua. Tämä ei varsinaisesti ole mainos sikäli, että en saa tästä hehkutuksesta mitään fyrkkaa, mutta katson velvollisuudekseni kertoa jatsareille , että toi on melkonen aarreaitta. Olen löytänyt sieltä, no, lähes kaiken 50-60-luvun jazzin mitä olen osannut kysyä plus paljon ennestään itselleni tuntemattomia versioita hyvistä biiseistä.

Idea on siis, että pienehköllä kk-hinnalla saa kuunnella hyvälaatuisella striimillä mitä vaan niin paljon kuin korvat kestää ja aikaa riittää. Eikä rajoitu jazziin, vaan esim. funk- ja lattariosastoa löytyy myös kiitettävästi. Vaikka palvelu on striimaava, noh, ei se ole loppujen lopuksi niin rajoittavaa :)

Tossa vaan kynnyksenä on löytää kaveri, joka on maksanut kk-maksun, niin pääsee itse siivelle :D . Toisaalta nykyisellään aika varmasti ottaisin itse premium-tilauksen, jos en olisi invitellä mukana. Melkeinpä hyvää asiaa tukeakseni maksaisin tuon, paraskin puhuja.. No joo. Jottahan vaan tiiätte.
dictatorsh*t
24.03.2009 21:21:35
Kyllähän noita inviteja saa melkein mistä vaan.
Yleisellä puolella onkin ollut jo keskustelua palvelusta: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=1&t=172811
Ja onhan se kätevä laitos kaikin puolin!
JoeQPublic
29.03.2009 20:25:35
Kiinnostaako lähteä kokeiluna rakentamaan RealBook-soittolistaa, vol.1, ed. 5 eli tuo klassinen "tiskin-alta-versio", sitä mukaa kun tulee kuunneltua. Miel. edustavat ja keskeiset versiot.

http://open.spotify.com/user/luotsi/playlist/79ETI4v146i1IKztDSUkX6

Vaikka tuskin tulen koskeneeksi muiden lisäämiin asiallisiin valintoihin, niin jos tulee tarvetta moderoida, saatan karsia versioita oman makuni mukaan, varsinkin jos versioiden määrä / biisi ylittää 5 kpl. Jos lista joutuu spämmereiden kohteeksi, saatan poistaa listan.
Mange
31.03.2009 12:47:19
Voidaan esim. käydä sivulla gratiskungen.se ja etsiä sieltä invitet spotifyhin. Loppuu aina välillä, mutta uudet tulee jonkin viikon kuluttua taas...

Aarreaitta tosiaan on. :-)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)