Aihe: Voiko somealustojen promootion laittaa verovähennyksiin?
1
ahoville
06.05.2024 15:33:57
Moi! Tässä viime tinkaan täyttelen veroilmoitusta. Voiko esimerkiksi TikTokin bänditilin maksetun promootion laittaa verovähennyksiin, jos musiikista on kertynyt rojalteja vuonna 2023?
Henri Henri Olavi
06.05.2024 15:35:52
Kyllä mä laittaisin aivan kaiken liittyvän. En näe mitään syytä, miksei tuota voisi laittaa.
Laughter is the most powerful banishing ritual. Lakkaus on raki!
p130
06.05.2024 15:52:26

Henri Henri Olavi: Kyllä mä laittaisin aivan kaiken liittyvän. En näe mitään syytä, miksei tuota voisi laittaa.

Ehdottomasti laitetaan. Jos kysytään jostain syystä, niin vastaus ajallaan ja pahin mitä voi sattua on, ettei saa vähennystä.

Täysin olemattomien ehdottaminen vähennyksiin tai vastaamatta jättäminen voi huonolla tuurilla saada aikaan pienen veronkorotuksen. Käräjille päästäkseen saa hölmöillä kunnolla...
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä.
Henri Henri Olavi
06.05.2024 15:53:13
p130: Ehdottomasti laitetaan. Jos kysytään jostain syystä, niin vastaus ajallaan ja pahin mitä voi sattua on, ettei saa vähennystä.

Täysin olemattomien ehdottaminen vähennyksiin tai vastaamatta jättäminen voi huonolla tuurilla saada aikaan pienen veronkorotuksen. Käräjille päästäkseen saa hölmöillä kunnolla...

Näin mäkin olen aina asian nähnyt.
Laughter is the most powerful banishing ritual. Lakkaus on raki!
p130
06.05.2024 15:54:51

Henri Henri Olavi: Näin mäkin olen aina asian nähnyt.

Hyvin nähty. T. Ex-verosetä.
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä.
ahoville
06.05.2024 16:09:07
Henri Henri Olavi: Kyllä mä laittaisin aivan kaiken liittyvän. En näe mitään syytä, miksei tuota voisi laittaa.
Kiitos vastauksesta! Kerkesin vielä soittelemaan verohallintoon. Neuvoja oli tietenkin hämillään täysin ennen kuulemattomasta kysymyksestä, mutta näki että jos promootio on ollut oleellista tulonhankinnan kannalta, niin sen voi laittaa vähennyksiin. :D
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)