Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Työ musiikkialalla »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Sello-opettajalle tarjolla oppilaita lukuvuodeksi 2019-2020
1
Faunin iltapäivä
04.08.2019 23:21:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi,
 
opetan Malmin musakoululla (Musiikkikoulu Malmi & Itäkeskus) muutamaa sello-oppilasta. Suunnittelen muuttamista vuodeksi ulkomaille, ja tarvitsisin mukavalle viidelle oppilaalle opettajan. Yksi on 15-vuotias, innokas tyttö, muut n. 25-30-vuotiaita nuoria naisia. Olen itse opettanut Malmin pisteessä, mutta jos oppilaille käy, voi opetus olla muualla, missä itse haluaa pitää.
 
Faunin iltapäivä
04.08.2019 23:26:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toki voi ottaa oppilaat myös yksityisesti oppilaakseen...tai jos on muussa Helsingin oppilaitoksessa, niin sinne, jos heille sopii :) Jos haluat Malmin musakoulun opettajalistalle, voi olla mahdollista, että tulee uusia aloittajia lisää sellonsoitossa.
 
Faunin iltapäivä
14.08.2019 22:11:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huhuu, hyvät sellistit pääkaupunkiseudulta! Nyt nopeasti liikkeelle, jos haluaisit viisi mukavaa sello-oppilasta musiikkikoululta Malmi&Itäkeskus! Lukukausi alkaa viimeistään syyskuun alusta, jotkut aloittavat jo kolmannella viikolla. Yksi 15-vuotias innokas tyttö, loput n.25-30-vuotiaita innokkaita naisoppilaita! Laita mailia, maaria.rantanen5@gmail.com
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «