Aihe: Onko realistista aikoa elättää itseään soitonopettajana?
1 2
poland
19.06.2012 22:58:41
Täysin realistista jos: olet valmis muuttamaan työn perässä maaseudulle. Itse olen törmännyt vastaavaan asiaan muuttaessani pääkaupunkiseudulta maalle. Ajattelin että mitenkähän käy, ja hyvin on käynyt. Jos ottaisin kaikki tunnit vastaan jota syksyisin tarjotaan, opettaisin seitsemän päivää viikossa.
TMik
14.08.2012 20:27:20
tomaattiorava: Tietty jos ois vaan helvetin hyvä opettaja niin eipä sitä välttämättä tarvis ees soittaa osata...

Höpöhöpö, ei siitä mitään tuu jos opettaja ei itse osaa opetettavaa asiaa. Ihan pelkästään teknisessä mielessä tuossa tekemissä on jo ihan riittävästi kaikkea pientä millä voi oleellisesti vaikuttaa lopputulokseen puhumattakaan sitten jostain kokemuksen mukana tulleista jutuista kuten miksi jotain rytmirenkutusta kannattaa soittaa tavalla x jotta varmasti pysyt tahdissa pidempiäkin pätkiä.

Itsehän olen ottanut tunteja huonolta (siis ei se huono ollu, mutta ei sopinut mulle) ja sittemmin tosi hyvältä opettajalta. Jälkimmäisen kanssa on nyt useempaan kertaan tullut todettua miten tärkeää se kokonaisvaltanen ymmärrys tuossa jutussa on, pohjatyö on kuitenkin se kaikista tärkein.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)