Aihe: Hakusessa keikkamyyjä
1
Jarp0
19.09.2017 07:46:37
En löytänyt topicille oikeaa kategoriaa, joten laitoin tämän tänne. Voisiko ylläpito siirtää oikeaan aihealueeseen?
Eli tosiaan hakusessa olisi keikkamyyjä aloittelevalle coverartistille. Treenitunnit hipoo lähempänä tuhtatta kuin nollaa, eli settiin ja sen toteuttamiseen on panostettu.
Musiikkikategoriana toimii SuomiHip-Hop.
Keikka-alueena toimii koko Suomi ja hinta määritellään sen mukaan. Vaikka olen aloitteleva esiintyjä, niin tottakai haluan vaivanpalkkaa esiintymisestäni, koska olen panostanut esiintymiseeni.
Promomateriaalia ei löydy vielä, koska haluan itselleni keikkamyyjän ennen sitä.
Olen 29-vuotias päivätyössä käyvä kahden lapsen isä, mikäli sillä tiedolla joku jotain tekee.

Settilista (ei järjestyksessä):

*Cheek - Sokka irti
*Cheek - Timantit on ikuisia
*Cheek - Mitä tänne jää
*Cheek - Pyrkiny vähentää
*Cheek - Syypää sun hymyyn
*Cheek - Liekeissä
*JVG - Kran turismo
*JVG - Häissä
*RS & Koirat - Madafakin darra
*Teflon Brothers - Lähiöunelmii
*Nikke Ankara - Ettei nyt vaan sattuis mitään
*Elokuu - Soutaa huopaa
*Elokuu - Saatilla
*GG Caravan - On se hienoo
*Pikku G - Romeo ja Julia (Illan viimeinen)

Taustoja tehdään koko ajan lisää ja sitä mukaa settilista laajenee.

-J
Ukko
24.12.2017 07:57:33

Jahas. Tee jotain omaa.
COVS jäsen nro 6
Arkka
24.12.2017 10:52:54

Ukko: Jahas. Tee jotain omaa.

Jahas. Koska aloittelija myy omilla biiseillä enempi keikkaa?
basisti1971
25.01.2018 10:03:08
Moi.

Arkka: Jahas. Koska aloittelija myy omilla biiseillä enempi keikkaa?

Vai olisiko niin että mahdollisella keikkamyyjällä olisi jotain myytävää?

En genreä, enkä sen keikkamahdollisuuksia tunne lainkaan, mutta veikkaampa että cover-räppäreille ei välttämättä ihan mahdottoman suurta markkina-siivua ole tarjolla.
Voin toki olla väärässäkin.

Rokki-coverpuolella joka on jo huomattavasti tutumpaa, tapana on ollut hoitaa keikkamyynti itse ainakin siihen asti kun keikkatahti on luokkaa kerta/viikko.
Ja tuo on useampihenkiselle bändille, kaikki trubaduurit joita tunnen ja olen tuntenut myyvät keikkansa itse.

Rokkikeikkamyyjät ovat myös olleet varsin tarkkoja maineestaan, eli kiinnitettävä akti käydään useampaan kertaan katsomassa erilaisissa keikkamestoissa ennen sopimuksen tekemistä.

Joku aloitteleva keikkamyyjä voi tietysti tarttua mihin tahansa tarjottuun oljenkorteen, muttaa vähänkään täyspäisempi varmistaa kuitenkin tavalla tai toisella että artisti lunastaa annetut lupaukset.
Ja pelkät lupauksetkin tarkoittavat keikkareferenssejä, poromomatskuja ja nettinäkyvyyttä.
Ja useamman kuin yhden setin ;).

T:Samuli
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)