Onko kellään muulla tuplapedaaleiden polkijoilla käynyt vastaavaa? Pari kuukautta käyny ahkerasti salilla ja etenkin kyykkyä ja maastavetoa tullut tehtyä. Melkein heti huomasin kun olin saliharrastuksen aloittanut että tuntuma pedaaleihin kadonnut täysin. Tulee ikään kuin lukko päälle esim 2 tahdin jälkeen temmolla 120 jonka jälkeen kintut tekee ihan omiaan. Olen hiljattain pyrkinyt muuttamaan tekniikkaa kun ennen soitin päkiöillä ja se sujui aivan ok sti tempoon 155 asti. Halusin lisää vauhtia ja etenkin nopeita sextoni pläjäyksiä keskitempoiseen komppiin.aloin soittamaan kantapäällä rolf pilven rockway kurssin innoittamana. Sekin sujui ja pääsin jopa tempoon 200bpm ennen ksalilla käynnin aloittamista Kysymys kuuluu? Onko tämä ohi menevä vaihe ja olen tällä hetkellä pahimmassa jamassa. Vai pitääkö kyykkyjen teko lopettaa kokonaan. Olen koittanut venytellä kinttuja aina ennen salia ja ennen soittamista sekä soiton lomassa Olen nyt samassa pisteessä pedaalien kanssa kuin alkaessani soittamaan rumpuja miltei 20v sitten. |