Muusikoiden.net
10.05.2024
 

Rummut: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Brotherhood of drummers
1 2 3 4 5
markkuliini
01.12.2009 15:29:32
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aegis:
Rumpaleiden yhteishengestä ja veljeydestä en ole juuri viitteitä koskaan saanut. Tuo yksi rivisi ei vaan voinut olla kirvoittamatta minussa reaktiota kun suhteutan sen omaan kokemusmaailmaani, josta tämä foorumikin on vain pieni osa.

 
Harmillista kuulla. Mä olen kokenut rumpalien yhteishengen aina tosi hyväksi. Voiko tuo olla genresidonnaista? Esim. niin että metallimusiikissa koetaan kilpailuasetelmat vahvemmin, ja ei siksi kaveerata niin paljoa kolleegojen kanssa.
Tänään just soitti yksi rumpalikaveri, ihan työasiasta, mutta sitten kysyi onko mitään uusia soittokama-juttuja. Vastasin että ei ole, mutta aavistelin että hänelläpä on, joten sainkin kysymällä esifiilistelyä just tilaukseen laitetusta virvelistä. Musta oli vaan tosi siistiä, että kysyi mun kamoista ensin.
 
Jos jotain on jäänyt minun kirjoituksistani henkilökohtaisella tasolla hampaankoloon, niin laita pikaviestiä.
 
Aikuisten oikeasti, ei ollenkaan. :)
 
Kailis: Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem.
Nolte
01.12.2009 17:35:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

markkuliini: Harmillista kuulla. Mä olen kokenut rumpalien yhteishengen aina tosi hyväksi.
 
Jospa Aegis tarkoitti sitä veljeyttä tällä foorumilla, en tiedä? Jos tarkoitti, niin voin kuvitella, ettei koe paljoakaan veljeyttä täällä, koska henki on se, ettei metallin soittajia arvosteta pätkääkään.
 
Tätä en allekirjoita!
Kailis
01.12.2009 17:43:23
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos mielipiteitä vaihdetaan jostain musatyylistä, ei sen mielestäni pidä tarkoittaa sitä että tulee loukkaantuneena huutelemaan täysin väärään topiciin. Jotain tilannetajua ja rotia. Typerintä pitkään aikaan oli tuo heitto tekaistusta syövästä. Mä voisin yhtä hyvin sanoa veteraanikeräyksessä etten usko koko sotaa olleenkaan. Mutta en sano. En välttämättä anna kaikkiin keräyksiin fyffeä, mutta en mä siihen viereen mene naama punaisena huutelemaankaan.
 
Nolte
01.12.2009 17:50:12 (muokattu 01.12.2009 17:51:09)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Jos mielipiteitä vaihdetaan jostain musatyylistä, ei sen mielestäni pidä tarkoittaa sitä että tulee loukkaantuneena huutelemaan täysin väärään topiciin. Jotain tilannetajua ja rotia.
 
Olihan se kovasti tämän ketjun hengen vastainen lohkaisu, mutta pakko sanoa, että tuli itsellekin mieleeni. :) En kuitenkaan toki edes harkinnut vakavasti postaavani sitä kyynistä ajatelmaani tänne.
 
Enkä siis epäile sitä syöpäjuttua. Vaikuttaa ihan oikealta tapaukselta.
 
Tätä en allekirjoita!
markkuliini
01.12.2009 17:57:37
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nolte:
Enkä siis epäile sitä syöpäjuttua. Vaikuttaa ihan oikealta tapaukselta.

 
Itse olen usein varsin skeptinen.
Mutta sen kuvan perusteella, minkä Paul Masonin tuhansista kirjoituksista tuolla drumsmith.comissa saa, ja minkä rumpukeräykseen johtaineista viesteistä saa, voin sanoa, että kyseessä on ihan aito ja oikea hätätapaus. Jos olisin vähänkään epäillyt, en olisi sitä tänne laittanut.
 
Kailis: Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem.
Nolte
01.12.2009 17:59:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

markkuliini: Itse olen usein varsin skeptinen.
 
Sama vika. Mutta se, että juuri sinä postasit tuon jutun vähensi omia epäilyjäni. Olen siis huomannut skeptisen puolesi... :)
 
Tätä en allekirjoita!
hollmi-5
01.12.2009 21:28:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä rumpalit yleensä keskenään tulee hyvin juttuun, vaikka täällä välillä hiukan väitelläänkin.
 
Soundit, piuhat ja kajarit.
toba
01.12.2009 23:16:53
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Jos mielipiteitä vaihdetaan jostain musatyylistä, ei sen mielestäni pidä tarkoittaa sitä että tulee loukkaantuneena huutelemaan täysin väärään topiciin. Jotain tilannetajua ja rotia. Typerintä pitkään aikaan oli tuo heitto tekaistusta syövästä. Mä voisin yhtä hyvin sanoa veteraanikeräyksessä etten usko koko sotaa olleenkaan. Mutta en sano. En välttämättä anna kaikkiin keräyksiin fyffeä, mutta en mä siihen viereen mene naama punaisena huutelemaankaan.
 
Kuulehan nyt, aivan täysin eriasia uskoa johonkin sotaan kun uskoa siihen että yksittäisellä ihmisellä on syöpä! Ja kuka täällä on sanonut että mä oon ensinnäkin huudellut saatikka sitten naama punasena? Joo ihan fine juttu että löytyy porukkaa jotka on valmiita auttamaan sairaalle tyypille rummut. Mutta ei se poissulje sitä faktaa että kuinka helppo tuollainen stoori olisi tekaista, saatikka että kuinka moni sinisilmäinen nettihemmo siihen lankaan uppoaisi..
 
Jupi57
01.12.2009 23:24:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

toba: Kuulehan nyt, aivan täysin eriasia uskoa johonkin sotaan kun uskoa siihen että yksittäisellä ihmisellä on syöpä! Ja kuka täällä on sanonut että mä oon ensinnäkin huudellut saatikka sitten naama punasena? Joo ihan fine juttu että löytyy porukkaa jotka on valmiita auttamaan sairaalle tyypille rummut. Mutta ei se poissulje sitä faktaa että kuinka helppo tuollainen stoori olisi tekaista, saatikka että kuinka moni sinisilmäinen nettihemmo siihen lankaan uppoaisi..
 
Kylläpä kyllä ja asiaan
 
toba
02.12.2009 00:32:22
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jupi57: Kylläpä kyllä ja asiaan
 
Mihin ihmeen asiaan? Käsittääkseni asia on puitu jo miljoonaan kertaan ja itse asiasta ollaan jo eksytty moneen otteeseen.
 
toba
02.12.2009 00:41:47
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

markkuliini: Mä olen kokenut rumpalien yhteishengen aina tosi hyväksi. Voiko tuo olla genresidonnaista? Esim. niin että metallimusiikissa koetaan kilpailuasetelmat vahvemmin, ja ei siksi kaveerata niin paljoa kolleegojen kanssa.
 
Joo olen minäkin rumpaleiden kanssa tullut hyvin toimeen ja aidosti digannut siitä yhtenäisyydestä, jopa yksi myös jazz-piireissä varttunut oldskool rumpali on antanut tosi hyviä vinkkejä ja filosofioita ja oon digannut tosi paljon jutella sen kanssa. Ja toisin kuin muutamat nimeltämainitsemattomat täällä, hän ei ollenkaan dissannut metalliin liittyviä asioita, korkeintaan naureskeli joillekkin mistään tietämättömille nassikoille, kuten minä myös.
 
Ainoa mikä on nyt pistänyt vituttamaan on täällä muutamien nimeltämainitsemattomien naurettava lässytys asioista mitkä perustuu omaan kapeakatseiseen kokemusmaailmaan ja olettamuksiin.
 
markkuliini
02.12.2009 00:50:19 (muokattu 02.12.2009 00:55:13)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

toba:
Ainoa mikä on nyt pistänyt vituttamaan on täällä muutamien nimeltämainitsemattomien naurettava lässytys asioista mitkä perustuu omaan kapeakatseiseen kokemusmaailmaan ja olettamuksiin.

 
Ehkä otat tämän asian vähän turhan henkilökohtaisesti ja kiivaasti? Mielumminen ne muutamat nimeltämainitsemattomat varmaan kuulisivat hyviä perusteluja asioille, kuin ns.keuhkoamista. Tuollainen kun ei varmaan edistä sitä metallin ilosanoman perillemenoa ollenkaan, päinvastoin, stereotypiat ärtyneistä nuorista miehistä vain vahvistuu. :)
 
Eihän me lopulta puhuta muusta kuin musiikista, sen estetiikasta ja musiikkimausta. Ei kai tämä se vakavampaa...
 
Kailis: Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem.
toba
02.12.2009 01:24:57
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

markkuliini: Mielumminen ne muutamat nimeltämainitsemattomat varmaan kuulisivat hyviä perusteluja asioille, kuin ns.keuhkoamista. Tuollainen kun ei varmaan edistä sitä metallin ilosanoman perillemenoa ollenkaan, päinvastoin, stereotypiat ärtyneistä nuorista miehistä vain vahvistuu. :)
 
Meikästä nyt lähinnä on tuntunut siltä että täällä minä koitan perustella asioitani ja te tulette lyttäämään perusteettomasti.
 
Ruutikallo
02.12.2009 02:21:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

markkuliini: Harmillista kuulla. Mä olen kokenut rumpalien yhteishengen aina tosi hyväksi.
 
Kuin myös. on muuten ahdistavaakin olla M.net pimennossa toista viikkoa =)
 
[Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö- www.tukalaband.com http://s1012.photobucket.com/albums/af242/henydrum/
OPJ1974
02.12.2009 10:32:56
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

toba: Mutta ei se poissulje sitä faktaa että kuinka helppo tuollainen stoori olisi tekaista, saatikka että kuinka moni sinisilmäinen nettihemmo siihen lankaan uppoaisi..
 
Netissä pitää juu monesti olla liikkeellä tutka päällä ja maalaisjärjen käyttöhän on sallittu. Tässä tapauksessa ei varmaankaan ole mitään riskiä, taustat on kunnossa ja niin pois päin.
 
On tietty niitä hämärämiehiäkin ja paljon, osaavat oveliakin olla. Tänä kesänä ja syksynä mainostettiin spämmäämälä tietoturvasoftaa, joka oli oikeasti virus. Siitä oikein verkkolehdissä ja foorumeilla varoiteltiin ihmisiä aktiivisesti. Silti 43 miljoonaa ihmistä latasi sen koneelleen ja maksoi vielä vaaditun 20 dollaria tuotelisenssistä. Siis viruksesta, joka oli vielä varsin ärhäkkää laatua!
 
Hämärämiehille hyvä pisnis, kolmessa kuukaudessa mitään sen enempää tekemättä reilut 800 miljoonaa taalaa verottomana. Kuka vielä väittää, että yrittäminen ei kannata? :)
 
Muusikolla on kolme olotilaa: Känni, krapula ja outo olo.
MegaMan
03.12.2009 07:51:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voi elämä! Täällä puhutaan rumpujen soitosta niin ku se ois joku uskonto ja rumpalit ois jotain vitun munkkeja. Hommatkaa elämäänne jota muitakin asioita ku kannut. Vaik ne toiset kuuluisat kannut ;)
 
Meikä on varmaan sit aika kylmä ja skeptinen mut en lahjoittais penniikään jonkun "syöpäsairaan" rumpuhankintoihin. Maailmassa on niin paljon huijareita ja mulkkuja jotka hyvän asian varjolla vetää hyväsydämmisten rahat omiin liiveihin että koskaan ei voi olla varma tämmösistä jutuista.
 
Minä juon kossua!!!
Bobana
03.12.2009 10:36:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MegaMan: Voi elämä! Täällä puhutaan rumpujen soitosta niin ku se ois joku uskonto ja rumpalit ois jotain vitun munkkeja. Hommatkaa elämäänne jota muitakin asioita ku kannut. Vaik ne toiset kuuluisat kannut ;)
 
Meikä on varmaan sit aika kylmä ja skeptinen mut en lahjoittais penniikään jonkun "syöpäsairaan" rumpuhankintoihin. Maailmassa on niin paljon huijareita ja mulkkuja jotka hyvän asian varjolla vetää hyväsydämmisten rahat omiin liiveihin että koskaan ei voi olla varma tämmösistä jutuista.

 
No sinäpä sen sanoit...
 
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
Kailis
03.12.2009 14:38:57 (muokattu 03.12.2009 14:39:24)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MegaMan: Voi elämä! Täällä puhutaan rumpujen soitosta niin ku se ois joku uskonto ja rumpalit ois jotain vitun munkkeja. Hommatkaa elämäänne jota muitakin asioita ku kannut. Vaik ne toiset kuuluisat kannut ;)
 
Meikä on varmaan sit aika kylmä ja skeptinen mut en lahjoittais penniikään jonkun "syöpäsairaan" rumpuhankintoihin. Maailmassa on niin paljon huijareita ja mulkkuja jotka hyvän asian varjolla vetää hyväsydämmisten rahat omiin liiveihin että koskaan ei voi olla varma tämmösistä jutuista.

 
Nimimerkki; Onneton räpeltäjä vyodesta 1980
 
Buahahahahahahaaaahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Sonormies
03.12.2009 22:08:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vaikka kyynisiä ja epäileviä tuomaita maailmassa riittää niin otin valtavan riskin ja laitoin roposen mukaan hyvän asian puolesta. Jos joskus itsellä olisi asiat noin pahasti viturallaan niin en pistäisi pahitteeksi, vaikka joku vähän jeesaisi.
 
"Harvalla on yhtä hyvä musamaku, kuin itselläni on. Itse asiassa, kun mietin tarkemmin, niin ei kellään." -Nolte
toba
13.12.2009 19:47:55
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Seuraavaksi herääkin kysymys että kauanhan kyseinen jantteri kerkeää hyväsydämisten ostamilla rummuilla paukuttamaan ennen kun heittää lusikan nurkkaan? :) Sinne ne rahat sitten menivät.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «