OPJ1974 27.06.2011 16:09:12 | |
---|
rintapek: Kokeile haittarilla? Passopuoli on rakennettu ihan vinttiympyrän mukaan. Kyl ne hanuristitkin joskus saa? Tuleeko kvinttiympyrä siis hanurista? O.o |
Cimble 27.06.2011 16:15:45 | |
---|
hollmi-5: On noita näyttävästi soittavia parempiakin tullut ihan livenä nähtyä. Stewart Copeland, Abe Laboriel jr... Juu, teknisesti ja monipuolisesti kovempia riittää pitkä lista, ja kuka nyt on milloin missäkin parempi. Mutta nyt olikin pelkkä Torres esillä omassa musatyylissään. :) Kailis: Mun oma sisäinen elukka on todella tulehtunut jos kriteerinä on Bon Jovista diggailu. Ihan kiva että joku hoitaa oman sisäisen elukkansa tulehduksia tällaisella musiikilla. Ja keksii tällaisia kielikuvia. Huh. Kukas kielikuvanero se vastaavasti siellä heräsi? En ainakaan minä ole mikään Bon Jovi-diggari, vaikka tykkäänkin Torresin antaumuksellisuudesta tyylissään. Suklaapallo ei ole välttämättä geishakuula. |
rintapek 27.06.2011 16:20:16 | |
---|
OPJ1974: Tuleeko kvinttiympyrä siis hanurista? O.o Jos asia nyt vasta sulle valkenee, ni olet myöhäisherännäinen? One kind of music only - the good kind |
Epämuusikko 27.06.2011 16:29:34 (muokattu 27.06.2011 17:18:27) | |
---|
Bon Jovi on vitun kova, mutta provoilu alkaa olla väsynyttä. Mutta väsyneesti tässä ihmettelen että epis tykkää Bon Boneista? Jopa v.....i. Kypsy siihen. Slippery When Wet ja New Jersey: Bestest of the Rockest. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
OPJ1974 27.06.2011 16:54:25 | |
---|
rintapek: Jos asia nyt vasta sulle valkenee, ni olet myöhäisherännäinen? Olen Päijät-Hämeestä, viiveellä tulee, viiveellä tulee tällaiset. |
Kailis 27.06.2011 17:10:54 (muokattu 27.06.2011 17:18:27) | |
---|
Cimble: Juu, teknisesti ja monipuolisesti kovempia riittää pitkä lista, ja kuka nyt on milloin missäkin parempi. Mutta nyt olikin pelkkä Torres esillä omassa musatyylissään. :)
Kukas kielikuvanero se vastaavasti siellä heräsi? En ainakaan minä ole mikään Bon Jovi-diggari, vaikka tykkäänkin Torresin antaumuksellisuudesta tyylissään. Ha haa! Et käyny koukkuun. Joo, ihan mallikkaastihan se tonttinsa tico tico hoitaa, ei jää rumpujen paukuttemisesta uupumaan. Mutta väsyneesti tässä ihmettelen että epis tykkää Bon Boneista? Jopa v.....i. LaMotta: Mulle ei tuossa tilanteessa tullut varsinaisesti ensimmäisenä mieleen neekeriasiat, vaan keskityin vaihtamaan kuulumisia ja kyselin, että mistä päin on kotoisin jne. |
rintapek 27.06.2011 17:21:02 | |
---|
OPJ1974: Olen Päijät-Hämeestä, viiveellä tulee, viiveellä tulee tällaiset. Eipä meist kukaan ole täydellinen. En ainakaan mä. One kind of music only - the good kind |
Cimble 27.06.2011 20:49:29 | |
---|
Kailis: Ha haa! Et käyny koukkuun. Se mikään koukku ollu, vaan se sun sisäinen elukkas, joka voi pahoin, koska tahtoo rokata, mut ei saa. ;) Mutta väsyneesti tässä ihmettelen että epis tykkää Bon Boneista? Jopa v.....i. Joo, joillakin se elukka on vapautunut! ;) Ei mut kuten Andy fucking McCoy sanoi, jos sä oot ihan vaan jees, sä et oo mitään. Mut jos jengi diggaa susta tosissaan ja sit sä ärsytät vitusti toisia, sun homma futaa. OPJ1974: Tuleeko kvinttiympyrä siis hanurista? Joo, kukas sen oikeesti täällä tietää, onko se persiistä..? Kuka voi kertoa, että mikäs se oikeastaan on. Ainakaan minä en osaa sitä läheskään oikein selittää, vaikka otin sen esille. Hoho! Suklaapallo ei ole välttämättä geishakuula. |
rintapek 27.06.2011 22:35:48 | |
---|
OPJ1974: Olen Päijät-Hämeestä, viiveellä tulee, viiveellä tulee tällaiset. Koska asia on näinkin vakava, niin viipeen voipi ymmärtää, juu, viipeenkin jälkeen. One kind of music only - the good kind |
Niq 28.06.2011 15:21:21 | |
---|
Näin ja koin juhannuksena Kaija Koon Himoksessa. Tai siis sen rumpalin jolla oli Koocustom-etukalvo basarissa ja soitti kivasti. Häiritsi vaan haitsun fraseeraus, tai sen puute. Aikamoista töktöktök-tasaista pakerrusta oli tuo hihapellin soitto, vailla suurempaa dynamiikkaa. Tai sitten (mitä todennäköisimmin) miksaaja ei ollut tilanteen tasalla ja toi haitsumikin liian pintaan pilaten settibalanssin. No kuitenkin. Hyvä keikka, kaveritkin kehuivat koon keikkaa paremmaksi kuin paula koivuniemen, kukäs se siellä olikaan rummuissa... ;) |
Epämuusikko 28.06.2011 15:58:22 (muokattu 28.06.2011 16:01:44) | |
---|
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
markkuliini 01.07.2011 10:39:58 | |
---|
Niq: Näin ja koin juhannuksena Kaija Koon Himoksessa. Tai siis sen rumpalin jolla oli Koocustom-etukalvo basarissa ja soitti kivasti. Häiritsi vaan haitsun fraseeraus, tai sen puute. Aikamoista töktöktök-tasaista pakerrusta oli tuo hihapellin soitto, vailla suurempaa dynamiikkaa. Tai sitten (mitä todennäköisimmin) miksaaja ei ollut tilanteen tasalla ja toi haitsumikin liian pintaan pilaten settibalanssin. No kuitenkin. Hyvä keikka, kaveritkin kehuivat koon keikkaa paremmaksi kuin paula koivuniemen, kukäs se siellä olikaan rummuissa... ;) Heh! No jebukka, minähän siellä olin pannujen takana, K-kalvon äärellä. :D Vaikea sanoa oliko kyse omasta soitosta vai miksauksellisesta ongelmasta. Nimittäin, vaikka yritänkin yleensä soittaa dynaamisesti ja hyvällä settibalanssilla, niin isoilla ulkolavoilla tulee helposti soitettua ylikorostetusti, etenkin haitsun suhteen. Varsinkin jos ja kun ei ole mahdollisuutta tehdä soundcheckiä, niinkuin festareilla yleensä on. Itselläni käy joskus näin, jos on olo, ettei muut soittajat kuule minua kunnolla. Mutta muistelisin että kyseinen keikka oli aika helpon tuntuinen kuuntelun osalta, joten veikkaan että ongelma oli miksauksessa. Ulkonahan treble-puoli lähtee helposti vaeltamaan ihan kevyenkin sivutuulen mukaan ja voi olla että sun kuuntelupaikkaan on haitsu päässyt korostumaan, vaikka miksauskopilla homma olisikin ollut balanssissa. Vaikea sanoa, festareilla kun hommat on aina hieman kompromisseja, mutta tosi mukava kuulla, että keikka muuten oli ollut hyvä. :) Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
Olli 01.07.2011 13:05:00 | |
---|
markkuliini: Vaikea sanoa, festareilla kun hommat on aina hieman kompromisseja, mutta tosi mukava kuulla, että keikka muuten oli ollut hyvä. :) Täytyy tulla ruississa tarkastaan meininki |
Epämuusikko 01.07.2011 14:59:50 | |
---|
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Niq 01.07.2011 15:38:05 | |
---|
markkuliini: Heh! No jebukka, minähän siellä olin pannujen takana, K-kalvon äärellä. :D Juu kyllähän minä sen tiesin. Morjestinkin sulle muttet morjestanu takasi, prkl! ;) Vaikea sanoa, festareilla kun hommat on aina hieman kompromisseja, mutta tosi mukava kuulla, että keikka muuten oli ollut hyvä. :) Joo onhan noi aina. Hyvinhän se komppi kulki ja vanha täti heilui kovasti. Tänä iltana taas samalla lavalla, eiks niin? |
markkuliini 01.07.2011 16:43:51 | |
---|
Niq: Juu kyllähän minä sen tiesin. Morjestinkin sulle muttet morjestanu takasi, prkl! ;) No enhän mä hokannu, sorry vaan. :) Joo onhan noi aina. Hyvinhän se komppi kulki ja vanha täti heilui kovasti. Tänä iltana taas samalla lavalla, eiks niin? Joo, sama lava viikon sisällä. Mutta veikkaisin että AIKA eri yleisö. :D Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
totomiettinen 01.07.2011 18:05:51 | |
---|
markkuliini: No enhän mä hokannu, sorry vaan. :)
Joo, sama lava viikon sisällä. Mutta veikkaisin että AIKA eri yleisö. :D Ja huomenna Viinijuhlat@Kpo. Täytyy tulla katsastaan meininki, me aletaankin tykitteleen Wine Festival Party Bandilla heti teidän perään Ravintola Wanhan Sataman puolella. -I like my sugar with coffee and cream- |
markkuliini 01.07.2011 18:15:41 | |
---|
totomiettinen: Ja huomenna Viinijuhlat@Kpo. Täytyy tulla katsastaan meininki, me aletaankin tykitteleen Wine Festival Party Bandilla heti teidän perään Ravintola Wanhan Sataman puolella. No kah. Tuuhan kattoon ja morjestaan. Tai sitten mä tuun! Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
totomiettinen 02.07.2011 02:08:14 | |
---|
markkuliini: No kah. Tuuhan kattoon ja morjestaan. Tai sitten mä tuun! Juu mielellään. Keikan jälkeen en ehi, ku aletaan suoraan nakuttaa, ku lopetatte, mutta tuun alueelle hyvissä ajoin jo Jätkäjätkiä tsekkaan, et vois koittaa jotenki törmätä. Pitää laittaa jotkut ruusut varmaan rinnuksiin, niin tunnistaa. :) -I like my sugar with coffee and cream- |
totomiettinen 03.07.2011 03:05:01 | |
---|
markkuliini: No kah. Tuuhan kattoon ja morjestaan. Tai sitten mä tuun! Taisit olla Jätkäjätkien keikalla siinä miksausteltan vieressä seisoskelemassa? Itse olin myös lyhythihainen kauluspaita päällä ja sinivalkoinen SD padres-lippis päässä. Vähän katselin kyllä, mutta ujona kaverina en uskaltanut tulla kysymään, että ootko Markkuliini. :) Höh, tapaaminen ensi kertaan! Anyway, kerkesin tsekkaa teidän setin alkupuolta ja aikalailla tuntui olevan kiertoja keikan alussa. (eka tomi-isku ja hirvee alapään mörinä :)) Ei liene ollut oma mies etupäässä puikoissa? Muutoin tuntui uppoavan kansaan kuin vanhaan mummoon ja asianmukaista ja hyvää soittoahan se oli! -I like my sugar with coffee and cream- |