Kailis 15.10.2009 12:04:26 | |
---|
Cimble: Niin no onhan se varsinkin laulun osalta vähän jännää kyseisten covereiden suhteen, jos lähdetään siitä, että karismaa ja rouheutta pitäis löytyä alkuperäisen laulajan malliin. Ja onhan ymmärrettävää että puutut tuohon, koska originaalivokalistihan on kaiken lisäksi hyvä ystäväsi. ;) Joo. Waitsin kanssa tuli 70-80 luvuilla kiskottua viskiä. Oikeastaan mä oon yks syy siihen että sen ääni meni sellaiseksi. =D |
Cimble 15.10.2009 12:31:03 | |
---|
Kailis: Joo. Waitsin kanssa tuli 70-80 luvuilla kiskottua viskiä. Oikeastaan mä oon yks syy siihen että sen ääni meni sellaiseksi. =D Vähänkö roots-touhua! Itse en ole kuin nautiskellut shampanjaa Jari Sillanpään kanssa ruotsinlaivalla joskus 90-luvun alussa. Toisinaan kun meno oli hurjinta, saatoimme kumota shampanjan kanssa sekaisin muutamia salmareita. Sitten hoilattiin hulluna hiprakassa karaokea. Ja tietenkin esitimme ne hyvin siloisesti alkuperäisiin nähden, mutta kuitenkin sillä silmällä. :) Joo tunnustan, duunissa tylsää... Nimimerkkini muuttunut Närpiöstä Cimbleksi, joka on vuosien takainen ja alkuperäinen nimimerkkini "löytyen taas"... |
Kailis 15.10.2009 12:48:17 | |
---|
Cimble: Vähänkö roots-touhua! Itse en ole kuin nautiskellut shampanjaa Jari Sillanpään kanssa ruotsinlaivalla joskus 90-luvun alussa. Toisinaan kun meno oli hurjinta, saatoimme kumota shampanjan kanssa sekaisin muutamia salmareita. Sitten hoilattiin hulluna hiprakassa karaokea. Ja tietenkin esitimme ne hyvin siloisesti alkuperäisiin nähden, mutta kuitenkin sillä silmällä. :) Joo tunnustan, duunissa tylsää... Eli oikeastaan sä oot yks syy siihen että se meni sellaiseksi? |
Cimble 15.10.2009 13:42:57 | |
---|
Kailis: Eli oikeastaan sä oot yks syy siihen että se meni sellaiseksi? Öö... Ai menestyneeksi laulajaksi? Nimimerkkini muuttunut Närpiöstä Cimbleksi, joka on vuosien takainen ja alkuperäinen nimimerkkini "löytyen taas"... |
Halford 17.10.2009 23:31:50 | |
---|
|
Kailis 18.10.2009 07:01:17 | |
---|
Halford: Kymmenenvuotias soittaa Metallicaa, puritanistit ja jatsihiplailijat vaviskoon..... RAKENTAVAA palautetta otetaan edelleen vastaan. http://www.youtube.com/watch?v=GL8U-Mq6fSM Ei ole kauheesti lisättävää edellisen postauksen jälkeen. Vai mitä mieltä itse olet? |
hollmi-5 18.10.2009 08:40:38 | |
---|
Halford: Kymmenenvuotias soittaa Metallicaa, puritanistit ja jatsihiplailijat vaviskoon..... RAKENTAVAA palautetta otetaan edelleen vastaan. http://www.youtube.com/watch?v=GL8U-Mq6fSM Oikea kapulaote auttaisi timeen. Nyt ei oikeasti rullaa. Jo alun haitsusinhglestrokerolli huojuu pahasti. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Sky Blue Sky 18.10.2009 09:22:29 | |
---|
RAKENTAVAA palautetta otetaan edelleen vastaan. Tämä palsta ei mitenkään voi korvata asiantuntevaa opettajaa. Vie poikasi soittotunneille ja postaa uudestaan vuoden päästä. |
Deino 18.10.2009 13:04:46 | |
---|
hollmi-5: Jo alun haitsusinhglestrokerolli huojuu pahasti. Niimmuute huojuu itse Tanskanpojallakin... Soittotunteja suosittelen minäkin ja parempia äänitysvehkeitä videoihin. :) |
Cimble 18.10.2009 16:04:21 (muokattu 18.10.2009 16:04:40) | |
---|
Deino: Niimmuute huojuu itse Tanskanpojallakin... Onko se jostain syystä jäänyt koneellisesti suoristamatta studiossa..? :) Mutta muutenkaan sen danskin arpova tyyli ei tarjoa kovin tiukkoja lähtökohtia vetää rumpucoverina noita biisejä. Soittotunteja suosittelen minäkin ja parempia äänitysvehkeitä videoihin. :) Yhdyn myös tähän. Nimimerkkini muuttunut Närpiöstä Cimbleksi, joka on vuosien takainen ja alkuperäinen nimimerkkini "löytyen taas"... |
Nolte 18.10.2009 16:49:05 | |
---|
Cimble: Yhdyn myös tähän. Jäbä yhtyy mihin vain. :) :) :) :) Tätä en allekirjoita! |
Cimble 19.10.2009 08:55:23 | |
---|
Nolte: Jäbä yhtyy mihin vain. :) :) :) Tähän en yhdy, heh. Nimimerkkini muuttunut Närpiöstä Cimbleksi, joka on vuosien takainen ja alkuperäinen nimimerkkini "löytyen taas"... |
Halford 19.10.2009 12:33:25 | |
---|
|
DrmBug 20.10.2009 08:32:41 | |
---|
|
JGroover 20.10.2009 22:47:39 | |
---|
"Sun kantsis kyl treenata klikin kans paljon... Mä täppäsin pari kaikua tos ja kuullosti pahalta kun sun fillit heitti välillä pari millisekuntia..." |
markkuliini 20.10.2009 23:14:37 (muokattu 20.10.2009 23:16:58) | |
---|
DrmBug: Pari uudehkoa pätkää: http://drmbug.webs.com/Grooves_111009.mp3 http://drmbug.webs.com/Funk_111009.mp3 Jeah! Hienoa soittoa, tykkäsin etenkin kolmannesta kompista ja filleistä. Mikä setti tuossa on? Jotenkin tuli Yamahamainen fiilis noista etenkin tomeista. Heitetään veikkaus. Yamaha maple custom + coated emperor. Puuvirveli oli kans? Kuulosti sekin oikein mainiolta. Toisaalta jos soittaa hyvin, niin setin sounditkin alkaa kuulostamaan hyviltä. :) Edit. Tuossa kolmimuunteisen kompin 8.tahdissa (jos alun filliä ei lasketa) on magee filli. Et viittis käsijärjestystä ja orkestraatiota kertoa? "Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
DrmBug 21.10.2009 07:44:30 | |
---|
JGroover: Jätkä on soittaja. Soundia vähän ruvelle ja räkä-kerrointa lisää, niin 10+. Tosi siistiä ääntä kyl. H2? Kiitos ja kumarrus! Kyllä tämä oli ihan useammalla mikillä äänitetty, tosin huomasin (taas kerran), että virveli- ja tomimikkejä ei tarvinnut juurikaan aukaista. Tärkeämmässä roolissa ovat overheadit (Oktava Mk012) ja tilamikki. Treenitila on kyllä äänityskäyttöön kehno... Interfacena käytän Firepodia. Kiitos kommentista! |
DrmBug 21.10.2009 07:47:20 | |
---|
markkuliini: Jeah! Hienoa soittoa, tykkäsin etenkin kolmannesta kompista ja filleistä. Mikä setti tuossa on? Jotenkin tuli Yamahamainen fiilis noista etenkin tomeista. Heitetään veikkaus. Yamaha maple custom + coated emperor. Puuvirveli oli kans? Kuulosti sekin oikein mainiolta. Toisaalta jos soittaa hyvin, niin setin sounditkin alkaa kuulostamaan hyviltä. :) Edit. Tuossa kolmimuunteisen kompin 8.tahdissa (jos alun filliä ei lasketa) on magee filli. Et viittis käsijärjestystä ja orkestraatiota kertoa? Kiitos paljon! Valitettavasti veikkauksesi meni metsään. :) Pearl Masters MMX, Clear Ambassador ja Acrolite (tosin hieman equtettu). Pitää kuunnella illalla tuo filli, en nyt muista ulkoa mitä tarkoitat. Mut ilman muuta laittelen sit käsijärjestystä yms! Kiitos vielä kommentista! |
markkuliini 21.10.2009 10:21:24 | |
---|
DrmBug: Kiitos paljon! Valitettavasti veikkauksesi meni metsään. :) Pearl Masters MMX, Clear Ambassador ja Acrolite (tosin hieman equtettu). Pitää kuunnella illalla tuo filli, en nyt muista ulkoa mitä tarkoitat. Mut ilman muuta laittelen sit käsijärjestystä yms! Kiitos vielä kommentista! Acrolite? Ok, sit oli dempattu kyllä. Laitahan fillin järkkä kun kerkeet. "Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
Epämuusikko 21.10.2009 12:45:41 | |
---|
"Greetings from Niger". Kesy animaali #1 |