markkuliini 19.05.2010 12:02:52 (muokattu 19.05.2010 12:05:45) | |
---|
Epämuusikko: e: Rudimenttien ykkösinhokkini. yäk. Mites flam paradiddle diddle? Mun mielestä vielä veemäisempi kun käsijärjestys vaihtuu kesken kaiken, toisin kuin paradiddle diddlessä. :D Edit: Ja HAA! Flam paradiddle diddlessähän on nyt sitten nimenomaan kolme LYÖNTIÄ peräkkäin. Kolmas kun on vieläpä aksentilla. Eli ei mitään hiplausta niinkuin flam paradiddlessä. ;) Jupi57: Yrität välttää jälki-istuntoa,
kaltaisesi pikkuhitlerit pistän ojennukseen oikeasssa elämässä alta aikayksikön. |
Epämuusikko 19.05.2010 13:20:08 | |
---|
markkuliini: Mites flam paradiddle diddle? Mun mielestä vielä veemäisempi kun käsijärjestys vaihtuu kesken kaiken, toisin kuin paradiddle diddlessä. :D Edit: Ja HAA! Flam paradiddle diddlessähän on nyt sitten nimenomaan kolme LYÖNTIÄ peräkkäin. Kolmas kun on vieläpä aksentilla. Eli ei mitään hiplausta niinkuin flam paradiddlessä. ;) Ei sekään kivaa ole. Ämpärit täyttyvät, mieli on iloinen. |
OPJ1974 19.05.2010 18:17:08 | |
---|
Epämuusikko: Ei sekään kivaa ole. Kohta ei ole kellään kivaa. Paitsi ehkä mulla, koska otan jälkiruoaksi jäätelööööö... :) "Onks toi rumpu?" (kysyi eräs henkilö yleisöstä sambasetin jälkeen, osoittaen 26-tuumaista bassorumpua) |
tomboarmageddon 08.06.2010 22:06:46 | |
---|
markkuliini: Mites flam paradiddle diddle? Mun mielestä vielä veemäisempi kun käsijärjestys vaihtuu kesken kaiken, toisin kuin paradiddle diddlessä. :D Edit: Ja HAA! Flam paradiddle diddlessähän on nyt sitten nimenomaan kolme LYÖNTIÄ peräkkäin. Kolmas kun on vieläpä aksentilla. Eli ei mitään hiplausta niinkuin flam paradiddlessä. ;) Mikäs tuo flam paradiddledille ny onkaan? ovoovv? |
Ruutikallo 08.06.2010 22:20:11 | |
---|
tomboarmageddon: Mikäs tuo flam paradiddledille ny onkaan? (v)OVOOVV? [Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com
http://s1012.photobucket.com/albums/af242/henydrum/ |
jussimi 08.06.2010 22:21:54 | |
---|
tomboarmageddon: Mikäs tuo flam paradiddledille ny onkaan? ovoovv? Loistava freudilainen lörpsähdys! |