Aihe: Kingston Wall Fire intro - paljas totuus?
1 2 3 4 5
markkuliini
19.05.2010 12:02:52 (muokattu 19.05.2010 12:05:45)

Epämuusikko:

e: Rudimenttien ykkösinhokkini. yäk.

Mites flam paradiddle diddle? Mun mielestä vielä veemäisempi kun käsijärjestys vaihtuu kesken kaiken, toisin kuin paradiddle diddlessä. :D

Edit: Ja HAA! Flam paradiddle diddlessähän on nyt sitten nimenomaan kolme LYÖNTIÄ peräkkäin. Kolmas kun on vieläpä aksentilla. Eli ei mitään hiplausta niinkuin flam paradiddlessä. ;)
Jupi57: Yrität välttää jälki-istuntoa, kaltaisesi pikkuhitlerit pistän ojennukseen oikeasssa elämässä alta aikayksikön.
Epämuusikko
19.05.2010 13:20:08
markkuliini: Mites flam paradiddle diddle? Mun mielestä vielä veemäisempi kun käsijärjestys vaihtuu kesken kaiken, toisin kuin paradiddle diddlessä. :D

Edit: Ja HAA! Flam paradiddle diddlessähän on nyt sitten nimenomaan kolme LYÖNTIÄ peräkkäin. Kolmas kun on vieläpä aksentilla. Eli ei mitään hiplausta niinkuin flam paradiddlessä. ;)

Ei sekään kivaa ole.
Ämpärit täyttyvät, mieli on iloinen.
OPJ1974
19.05.2010 18:17:08

Epämuusikko: Ei sekään kivaa ole.

Kohta ei ole kellään kivaa. Paitsi ehkä mulla, koska otan jälkiruoaksi jäätelööööö...

:)
"Onks toi rumpu?" (kysyi eräs henkilö yleisöstä sambasetin jälkeen, osoittaen 26-tuumaista bassorumpua)
tomboarmageddon
08.06.2010 22:06:46
markkuliini: Mites flam paradiddle diddle? Mun mielestä vielä veemäisempi kun käsijärjestys vaihtuu kesken kaiken, toisin kuin paradiddle diddlessä. :D

Mikäs tuo flam paradiddledille ny onkaan? ovoovv?
Ruutikallo
08.06.2010 22:20:11
tomboarmageddon: Mikäs tuo flam paradiddledille ny onkaan? (v)OVOOVV?
[Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö- www.tukalaband.com http://s1012.photobucket.com/albums/af242/henydrum/
jussimi
08.06.2010 22:21:54
tomboarmageddon: Mikäs tuo flam paradiddledille ny onkaan? ovoovv?

Loistava freudilainen lörpsähdys!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)