Anonymous-jazz 01.05.2024 05:44:47 | |
---|
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Epämuusikko 01.05.2024 09:22:25 (muokattu 01.05.2024 09:23:53) | |
---|
Anonymous-jazz: https://www.youtube.com/watch?v=JxNwr_lEvXU Upea biisi upealta levyltä. Anonymous-jazz: Joo onhan se hävyntöntä opetella noin paljon biisejä ulkoa, jos tästä nyt jotain negatiivista pitäisi hakea :) Kokeiles joskus itsekkin, niin saattaisit jopa kehittyä rumpalina. Tai sitten ota joku coverbiisi ja soita/äänitä/miksaa jokainen soitin erikseen itse: https://www.youtube.com/watch?v=7Kd … gUTdGVlbXUgdmVoa2FsYSBtdXNpYw%3D%3D Enkä minäkään noihin biiseihin ole joutunut yhtään nuottiständiä kuluttamaan, enkä edes joutunut kirjoittamaan niitä komppeja millekään paperille ylös, kun ne biisit rumpukomppeineen on jäänyt suoraan päähän ja sen eteen kun on vielä valmis tekemään vuosikausia töitä, niin syntyy sitä kehitystä. Olen myös elämäni aikana plärännhyt jo yli 8000 CD-levyä mm. kuuntelemalla. Suosittelen. Ei tuolla tällaista vastausta haettu, mutta have it your way. LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
Kefiiri 01.05.2024 16:25:09 | |
---|
Epämuusikko: Ei tuolla tällaista vastausta haettu, mutta have it your way. Onhan A-jazz erittäin vakuuttava soittaja, ei ole meikäläisestä pistämään paremmaksi. Eikä se iso urakka olisi kuunnella kaikki nuo linkit marisematta, verrattuna siihen että opettelee soittamaan kappaleet ja tarjoilee tallenteet tänne. Lopetan valittamisen täältä tähän. En ole musiikin asiantuntija. |
Sera 01.05.2024 17:10:07 | |
---|
Kefiiri: Onhan A-jazz erittäin vakuuttava soittaja, ei ole meikäläisestä pistämään paremmaksi. Eikä se iso urakka olisi kuunnella kaikki nuo linkit marisematta, verrattuna siihen että opettelee soittamaan kappaleet ja tarjoilee tallenteet tänne. Lopetan valittamisen täältä tähän. Varmaan on hyvä soittaja, mutta kyllä itsellänikin jää videot pääsääntöisesti katselematta kun ei yhtään kerrota mitä kappaleita soitellaan milloinkin. Neliraajamotoriikka-vokaalivastaavuus-mekaniikan keksijä |
Epämuusikko 01.05.2024 22:50:42 (muokattu 01.05.2024 22:53:41) | |
---|
Ei mulla oo varaa valittaa. Oma videotuotantoni (joka tällä hetkellä on muutenkin jäissä) keskittyy senhetkisen treenattavien aiheiden ympärille, tai ovat improvisatorisia rykäyksiä joko edellämainittujen tiimoilta tai omasta elämästä. Toiset tekee covereita, mikä on varmasti mukavaa. Ite oon elämässäni tehny kaksi semmoista, ehkä joskus teen kolmannen. Mulle niihin pitää olla joku raskauttava syy, enkä niitä oo oikein keksiny. Mutta: kukin tyylillään. LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
Sera 01.05.2024 23:16:37 | |
---|
Epämuusikko: Ei mulla oo varaa valittaa. Oma videotuotantoni (joka tällä hetkellä on muutenkin jäissä) keskittyy senhetkisen treenattavien aiheiden ympärille, tai ovat improvisatorisia rykäyksiä joko edellämainittujen tiimoilta tai omasta elämästä. Toiset tekee covereita, mikä on varmasti mukavaa. Ite oon elämässäni tehny kaksi semmoista, ehkä joskus teen kolmannen. Mulle niihin pitää olla joku raskauttava syy, enkä niitä oo oikein keksiny. Mutta: kukin tyylillään. Itselläni on rumpucovereissa se lähtökohta, että fiilistelen eri kappaleita, ja kun joku tosi hyvä biisi (jonka jaksaa soittaa useamminkin kuin kerran) saavuttaa emotionaalisen peak levelin ja soitossa pääsee kunnolla kosketukseen, niin fiilis on se, että "nyt heittäkää leivänpaahdin kylpyammeeseen". Neliraajamotoriikka-vokaalivastaavuus-mekaniikan keksijä |
Epämuusikko 07.05.2024 22:44:00 | |
---|
LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
Epämuusikko 13.05.2024 14:18:44 (muokattu 13.05.2024 14:22:29) | |
---|
Anonymous-jazz 17.05.2024 23:05:14 (muokattu 19.05.2024 16:11:33) | |
---|
- George Orwell |
Epämuusikko 20.05.2024 01:40:12 | |
---|
Anonymous-jazz 20.05.2024 09:53:04 (muokattu 20.05.2024 09:55:38) | |
---|
- George Orwell |
Epämuusikko 21.05.2024 10:23:52 (muokattu 21.05.2024 11:08:56) | |
---|
Anonymous-jazz: Joo mielummin ei turvavyötä noissa biiseissä Ootko tota koskaan kahlannut https://www.youtube.com/watch?v=_F_q7yqOam0 Enpä oo, mutta olipa Elektrik Band -lähtö :D Mulla ei oo suuria tunteita Tom Costeria kohtaan mutta kuuntelen biisin jahka nyt kuuntelemani Palle Danielssonin muistolle postattu Jarrett -pätkä loppuu. e: kuuntelin. Se kuulosti just siltä kuin miltä noilta krediiteiltä saattoi odottaa. Hendersonista toki plussaa, sekä pitkistä unisonoista. jotain komppi-ideoita tuolta voisi yrittää poimia, mutta mulla on intensiivinen Zach Danziger -transkriptiointiprojekti nyt päällä, ja en ota sille sivuprojekteja ihan heti. Youtube tarjosi jälkiruoaksi Tom Costerin Set The Record Straight -levyä, joka myöskin kuulosti oikein mukavalta menolta heti eka biisinsä osalta ja siitä etiäppäinkin. koko heebo on multa siksi hämärän peitossa, koska en oo penkonu Vital Information -bändiä sen jälkeen kun totesin sen kehnoksi aikanaan. pitääpä kattoa onko tilanne muuttunu. LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
Anonymous-jazz 22.05.2024 13:50:02 (muokattu 22.05.2024 13:51:19) | |
---|
Epämuusikko: Enpä oo, mutta olipa Elektrik Band -lähtö :D Mulla ei oo suuria tunteita Tom Costeria kohtaan mutta kuuntelen biisin jahka nyt kuuntelemani Palle Danielssonin muistolle postattu Jarrett -pätkä loppuu. e: kuuntelin. Se kuulosti just siltä kuin miltä noilta krediiteiltä saattoi odottaa. Hendersonista toki plussaa, sekä pitkistä unisonoista. jotain komppi-ideoita tuolta voisi yrittää poimia, mutta mulla on intensiivinen Zach Danziger -transkriptiointiprojekti nyt päällä, ja en ota sille sivuprojekteja ihan heti. Youtube tarjosi jälkiruoaksi Tom Costerin Set The Record Straight -levyä, joka myöskin kuulosti oikein mukavalta menolta heti eka biisinsä osalta ja siitä etiäppäinkin. koko heebo on multa siksi hämärän peitossa, koska en oo penkonu Vital Information -bändiä sen jälkeen kun totesin sen kehnoksi aikanaan. pitääpä kattoa onko tilanne muuttunu. Dennis Chambers tuli jo vuonna 1989 Costerin levyille soittamaan ja nosti koko musan tasoa huomattavasti. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Epämuusikko 16.06.2024 22:00:59 | |
---|
hollmi-5 17.06.2024 08:22:39 | |
---|
Soundit, piuhat ja kajarit. |
velipesonen 19.06.2024 14:27:19 | |
---|
Rummut: Arjalainen Jeesus; basso: meikä; kitara: Potentiaalinen Vaaratekijä; laulajina toimivat kaikki ne Cumulus-yhteen jäsenten haamut jotka vielä pyörivät tällä planeetalla. Naattiiikkeee https://www.youtube.com/watch?v=ZHq53S_vbAcMinun argumenttini ovat laaja-alaisempia, tarkempia ja huolellisemmin perusteltuja kuin teidän muiden. |
Epämuusikko 23.06.2024 23:21:12 | |
---|
Anonymous-jazz 18.07.2024 07:27:07 (muokattu 19.07.2024 07:36:56) | |
---|
- George Orwell |
Epämuusikko 18.07.2024 09:27:40 | |
---|
hollmi-5 19.07.2024 08:24:31 | |
---|