Aihe: Pistäkää ääninäytettä soitostanne 3
1 2 3 4 5380 381 382 383 384399 400 401 402 403
Ihmis surun haaskansyöjä
07.07.2021 22:46:24

moderndrummer88: Ota tuo Beatles, siitähän tässä puhuttiin. Mielellään sit niin, että kuulisi sen alkuperäisenkin raidan, kun soitat yksi yhteen koko biisin.

En saa ketään soittaan tuota mun kaa tähän hätään, mut otan haasteen vastaan soolona. Saan kyllä biisin kuuluviin itelleni, mut en tiiä millä saisin omat raidat yhistettyä alkuperään biisiin. Joskus koitin Windows movie makerilla tjs. Zoomin raidat+original raidan yhistää, ja oli aika absurdia.
Mutsis oli hamsteri ja faijas haisi seljanmarjoilta!
hollmi-5
08.07.2021 08:14:24
Ihmis surun haaskansyöjä: En saa ketään soittaan tuota mun kaa tähän hätään, mut otan haasteen vastaan soolona. Saan kyllä biisin kuuluviin itelleni, mut en tiiä millä saisin omat raidat yhistettyä alkuperään biisiin. Joskus koitin Windows movie makerilla tjs. Zoomin raidat+original raidan yhistää, ja oli aika absurdia.

Garageband tms. ja alkuperäinen kahdelle raidalle, jonka kylkeen yhdistät oman soiton vaikka kahdelle raidalle. Helppo synkata ja volat saa kohdilleen.
Soundit, piuhat ja kajarit.
Sbiogenecto
08.07.2021 13:20:46

hollmi-5: Kolmas samasta biisistä. Eka oli Kai Jokiaho, toinen Lassi Seppälä ja sinä kolmas, jonka olen nähnyt.

Kai: https://www.youtube.com/watch?v=MJsRmmsp9YM

Lassi: https://www.youtube.com/watch?v=EGBwZDbiIbY

Niin joo aivan! =D
moderndrummer88
09.07.2021 13:20:23
Ihmis surun haaskansyöjä: En saa ketään soittaan tuota mun kaa tähän hätään, mut otan haasteen vastaan soolona. Saan kyllä biisin kuuluviin itelleni, mut en tiiä millä saisin omat raidat yhistettyä alkuperään biisiin. Joskus koitin Windows movie makerilla tjs. Zoomin raidat+original raidan yhistää, ja oli aika absurdia.

Eikun tärkeää tässä olisi nimenomaan kuulla sitä sun soittoa orkkisraidan kanssa. Iso osa on, että istuuko sun soitto nätisti sen alkuperäisen raidan feelin kanssa yhteen, ei pelkästään se, että onko sulla siellä oikeat äänet oikeassa järjestyksessä. Sitä minä tarkoitin sillä, kun sanoin, että ei välttämättä olekkaan niin helppo rasti
Ihmis surun haaskansyöjä
09.07.2021 17:12:41

moderndrummer88: Eikun tärkeää tässä olisi nimenomaan kuulla sitä sun soittoa orkkisraidan kanssa. Iso osa on, että istuuko sun soitto nätisti sen alkuperäisen raidan feelin kanssa yhteen, ei pelkästään se, että onko sulla siellä oikeat äänet oikeassa järjestyksessä. Sitä minä tarkoitin sillä, kun sanoin, että ei välttämättä olekkaan niin helppo rasti

Okei. Soittelen seuraavaks maanantaina(reenis oli varattu 5pv putkee). Jos nyt siis tarkotat että pystynkö soittaan jonkun biisin yhtä tyylikkään, sulavan näkösesti yms. massiivisella groovella ku Ringo konsanaan, ni eiköhän se vastaus ole jyrkän kielteinen. Yritän silti parhaani, ja tiiän tuon biisin jokaikisen iskun kyllä ulkoa(koska katoin aiemmin, eikä detaljeja oo tossa miljoonaa). Uskon kykeneväni suoritukseen, joka ei oo rikos ihmiskuntaa kohtaan.
Ruutikallo
13.07.2021 20:17:47
Ihmis surun haaskansyöjä: ..
.... Yritän silti parhaani, ja tiiän tuon biisin jokaikisen iskun kyllä ulkoa(koska katoin aiemmin, eikä detaljeja oo tossa miljoonaa). Uskon kykeneväni suoritukseen, joka ei oo rikos ihmiskuntaa kohtaan.

Enempää kantaaottamatta näihin biiseihin ja kuinka nää on soitettu, mutta minusta näyttäs että sun oikea käsi & ote ois huomattavan paljon rennompi (josko nyt oikein muistan mitä tuolla FB:n puolella oot julkaissut).

Yritän silti parhaani, _ _ tää on hyvä juttu ja mun mielestä kannattaa aina tuohon pyrkiäkin.
Jäikö jotain sanomatta? -Niin paljon sanomatta jää.
Ihmis surun haaskansyöjä
14.07.2021 13:22:43

Ruutikallo: Enempää kantaaottamatta näihin biiseihin ja kuinka nää on soitettu, mutta minusta näyttäs että sun oikea käsi & ote ois huomattavan paljon (josko nyt oikein muistan mitä tuolla FB:n puolella oot julkaissut).

_ _ tää on hyvä juttu ja mun mielestä kannattaa aina tuohon pyrkiäkin.

On se parantunut vähäsen. Oon tajunnu(aikoi sit) et mulla on 99% ajasta pelkän treenin/urheilun johosta kyynärvarret(ja lievemmin nilkat) niin hirveessä jumissa ollu joskus, että ei oo pelkän paskan tekniikan piikkiin jäykkyys. Treeniä en aio lopettaa, ja jumit kuuluu välillä asiaan(tai siis mulla ne tulee väkisin ainaki). Mä kaiken lisäks teen aivan varmasti enemmän kehonhuoltoa mitä suurin osa, mut silti toi on ollut ERITTÄIN vaikea asia saada mitään lievitystä. Joudun sellasella varsin aggressiivisella piikkipallolla raiskaan kyynärvarret ennen nukkumaanmenoa, ni on hyvä mahis että toimii kädet ok soitossa. Perus ranteen availut päälle. Mikään muu ei oo toiminut, ja totaki saa tehä aika huolella. Tuonki voi vetää överiks, jollon jumittaa viel enemmän.
Kimd
14.07.2021 14:17:33
Ihmis surun haaskansyöjä: On se parantunut vähäsen. Oon tajunnu(aikoi sit) et mulla on 99% ajasta pelkän treenin/urheilun johosta kyynärvarret(ja lievemmin nilkat) niin hirveessä jumissa ollu joskus, että ei oo pelkän paskan tekniikan piikkiin jäykkyys. Treeniä en aio lopettaa, ja jumit kuuluu välillä asiaan(tai siis mulla ne tulee väkisin ainaki). Mä kaiken lisäks teen aivan varmasti enemmän kehonhuoltoa mitä suurin osa, mut silti toi on ollut ERITTÄIN vaikea asia saada mitään lievitystä. Joudun sellasella varsin aggressiivisella piikkipallolla raiskaan kyynärvarret ennen nukkumaanmenoa, ni on hyvä mahis että toimii kädet ok soitossa. Perus ranteen availut päälle. Mikään muu ei oo toiminut, ja totaki saa tehä aika huolella. Tuonki voi vetää överiks, jollon jumittaa viel enemmän.

Hierojaa ehdottaisin
Ei irtoa
hollmi-5
14.07.2021 23:41:00
Kimd: Hierojaa ehdottaisin

Monta kertaa olen ehdottanut paria tuntia rumpuopelta kapulakontrollitekniikan opettamiseksi.
Soundit, piuhat ja kajarit.
Epämuusikko
15.07.2021 00:22:01
Ihmis surun haaskansyöjä: On se parantunut vähäsen. Oon tajunnu(aikoi sit) et mulla on 99% ajasta pelkän treenin/urheilun johosta kyynärvarret(ja lievemmin nilkat) niin hirveessä jumissa ollu joskus, että ei oo pelkän paskan tekniikan piikkiin jäykkyys. Treeniä en aio lopettaa, ja jumit kuuluu välillä asiaan(tai siis mulla ne tulee väkisin ainaki). Mä kaiken lisäks teen aivan varmasti enemmän kehonhuoltoa mitä suurin osa, mut silti toi on ollut ERITTÄIN vaikea asia saada mitään lievitystä. Joudun sellasella varsin aggressiivisella piikkipallolla raiskaan kyynärvarret ennen nukkumaanmenoa, ni on hyvä mahis että toimii kädet ok soitossa. Perus ranteen availut päälle. Mikään muu ei oo toiminut, ja totaki saa tehä aika huolella. Tuonki voi vetää överiks, jollon jumittaa viel enemmän.

Itteä kiinnostaisi tuo piikkipallo, meinaa itelläki jumitella ajoittain. laitatko linkkiä tuotteeseen.
LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN!
Kimd
15.07.2021 11:30:01
hollmi-5: Monta kertaa olen ehdottanut paria tuntia rumpuopelta kapulakontrollitekniikan opettamiseksi.

No se auttaa kyllä rummunsoittoon, mutta ei jos kädet on jumissa puntista
Ei irtoa
moderndrummer88
15.07.2021 15:26:27
Ihmis surun haaskansyöjä: Jos nyt siis tarkotat että pystynkö soittaan jonkun biisin yhtä tyylikkään, sulavan näkösesti yms. massiivisella groovella ku Ringo konsanaan, ni eiköhän se vastaus ole jyrkän kielteinen. Yritän silti parhaani, ja tiiän tuon biisin jokaikisen iskun kyllä ulkoa(koska katoin aiemmin, eikä detaljeja oo tossa miljoonaa).

No se iskujen tietäminen on vasta matkan alku. Nimenomaan sitä sulavuutta ja rullaavuutta sinun soitosta olen kaivannut ja puheittesi mukaan olen luullut sinun uskovasi siihen pystyvän. Siksi pyysinkin sinua tekemään autenttisen version, että herättelisikö se jotain ajatuksia sinussa itsessäsi, että ehkä ne biisit ei niin helppoja olekkaan soittaa yksi yhteen.
Mösjöö
15.07.2021 15:32:09
Tulin kurkkimaan minkälaista uutta ääninäytettä jengin soitosta löytyis mutta pettymys oli kova.
Ihmis surun haaskansyöjä
15.07.2021 17:28:19

Epämuusikko: Itteä kiinnostaisi tuo piikkipallo, meinaa itelläki jumitella ajoittain. laitatko linkkiä tuotteeseen.

https://www.apukauppa.fi/product/63 … 1PHUwc8S-xADEKI9yZynxoaAlYFEALw_wcB

Joku vastaava, minkä ostin egellä kirppikselt. Hyvin kova niinku pitääki, ja pääsee noihin kyynärvarren ''putkitukoksiin'' käsiks. Sama ei oikeen toimi jos sormilla oon koittanu hieroa tjs.
Ihmis surun haaskansyöjä
15.07.2021 17:58:18

hollmi-5: Monta kertaa olen ehdottanut paria tuntia rumpuopelta kapulakontrollitekniikan opettamiseksi.

Oot. En väitä muna huurussa tehneeni asian eteen, mut oon pistäny kyl E-mailia/Fb joilleki jotka tunteja pitää lähi-alueella. Screenshotti tjs. on mahdollinen, jos epäilet että kusetan. Viimesin vähän niinku tarjos jtn etätuntia, suurella ehkällä että pääsis paikan päällekin. Mut en hae moista. Tiiän miten opin asiat, ja se vaatii käytännön tekoja tällasessa. Tätäkään ei tarvitse uskoa, mut oon tässä kehossa 28 vuotta kuitenki eläny, ja oon tekijätyyppiä. Mitään fyysistä taitolajia en oo oppinu lukemalla asiasta. Voi auttaa, tukea, mut kädestä pitäen opetus toimis about 1000% paremmin. Vähän niinku: teen päin vittua--->opettaja esittää argumenttinsa, tarpeen tullen demonstroi X:n itse paremmin, ja halkoo atomeiks ongelmakohdat. Jos se on: lue tää ja sisäistä, ni luottaa ihan liikaa siihen et riittää motivaatio ja maltti mulla, ja täysin mahollista että en sisäistä asiaa oikein. Onkohan tohon FB:n Rumpalit ryhmään ok laittaa semmonen yleinen haetaan apua ilmotus, mistä voi poimia soveltuvimman mentorin? Kaikkia tekijöitä tuskin löytyy edes miltään listalta. Tuo etäjuttuki ois maksanu useemman satasen heti, mikä kyllä kirpasee huolella jossei käteen jää mitään. Tällä hetkellä on 2 treenistäki, ja toiseen lähes rajaton pääsy.
moderndrummer88
15.07.2021 18:42:42 (muokattu 15.07.2021 18:57:13)
Ihmis surun haaskansyöjä: Oot. En väitä muna huurussa tehneeni asian eteen, mut oon pistäny kyl E-mailia/Fb joilleki jotka tunteja pitää lähi-alueella. Screenshotti tjs. on mahdollinen, jos epäilet että kusetan. Viimesin vähän niinku tarjos jtn etätuntia, suurella ehkällä että pääsis paikan päällekin. Mut en hae moista. Tiiän miten opin asiat, ja se vaatii käytännön tekoja tällasessa. Tätäkään ei tarvitse uskoa, mut oon tässä kehossa 28 vuotta kuitenki eläny, ja oon tekijätyyppiä. Mitään fyysistä taitolajia en oo oppinu lukemalla asiasta. Voi auttaa, tukea, mut kädestä pitäen opetus toimis about 1000% paremmin. Vähän niinku: teen päin vittua--->opettaja esittää argumenttinsa, tarpeen tullen demonstroi X:n itse paremmin, ja halkoo atomeiks ongelmakohdat. Jos se on: lue tää ja sisäistä, ni luottaa ihan liikaa siihen et riittää motivaatio ja maltti mulla, ja täysin mahollista että en sisäistä asiaa oikein. Onkohan tohon FB:n Rumpalit ryhmään ok laittaa semmonen yleinen haetaan apua ilmotus, mistä voi poimia soveltuvimman mentorin? Kaikkia tekijöitä tuskin löytyy edes miltään listalta. Tuo etäjuttuki ois maksanu useemman satasen heti, mikä kyllä kirpasee huolella jossei käteen jää mitään. Tällä hetkellä on 2 treenistäki, ja toiseen lähes rajaton pääsy.

Olet nyt usean vuoden ajan voivotellut asiaa, että kun ei löydy opettajaa ja ei pääse tunnille. Sijoitat muutaman kympin bensoihin ja toisen mokoman opettajan liksaan kenen tunnille haluat mennä. Ei se tämän vaikeampaa ole, jos oikeasti asialle jotain haluat tehdä.

E: Veikkaan, että itseasiassa, jos nyt jollekkin opettajalle menisitkin, niin se raha olisi hukkaan heitetty. Olet niin järkähtämätön oman tien kulkija, että vaikka sinulle kuinka on täällä ja ties missä muualla lukuisat ammattilaiset on koittaneet apua antaa, et heitä juuri suostu uskomaan, vaan teet asiat omalla tavallasi. Eikä siinä ole mitään väärää, että sinulla on vahva näkemys asioihin. Itse en tämän paremmin osaisi kasvokkainkaan omaa asiaani perustella ja sinua neuvoa, mitä täällä olen yrittänyt. Mutta sitten ei ehkä kannata kysellä jatkuvasti vinkkejä ja neuvoja, jos kaikki parannusehdotukset saa aikaan hyökkäysreaktion ja hurjat määrät mitä mystisimpiä selittelyjä, miksi sinun tapasi on parempi.
Ihmis surun haaskansyöjä
16.07.2021 02:33:18 (muokattu 16.07.2021 02:43:21)

moderndrummer88: Olet nyt usean vuoden ajan voivotellut asiaa, että kun ei löydy opettajaa ja ei pääse tunnille. Sijoitat muutaman kympin bensoihin ja toisen mokoman opettajan liksaan kenen tunnille haluat mennä. Ei se tämän vaikeampaa ole, jos oikeasti asialle jotain haluat tehdä.

E: Veikkaan, että itseasiassa, jos nyt jollekkin opettajalle menisitkin, niin se raha olisi hukkaan heitetty. Olet niin järkähtämätön oman tien kulkija, että vaikka sinulle kuinka on täällä ja ties missä muualla lukuisat ammattilaiset on koittaneet apua antaa, et heitä juuri suostu uskomaan, vaan teet asiat omalla tavallasi. Eikä siinä ole mitään väärää, että sinulla on vahva näkemys asioihin. Itse en tämän paremmin osaisi kasvokkainkaan omaa asiaani perustella ja sinua neuvoa, mitä täällä olen yrittänyt. Mutta sitten ei ehkä kannata kysellä jatkuvasti vinkkejä ja neuvoja, jos kaikki parannusehdotukset saa aikaan hyökkäysreaktion ja hurjat määrät mitä mystisimpiä selittelyjä, miksi sinun tapasi on parempi.

Katoin noita listoja uusiks, ja laitoin nyt Tuomas Rauhalalle viestin juuri. Jos ottaa, ni meen hänen tunnille enempiä miettimättä ja asap. Ei jotenki jaksa täällä selittää enää samaa juttua, ni hoidetaan pois alta. Mä en oo kyllä täällä lähes ikinä millään hyökkäysmoodilla kommentoinut. Ehkä vaikuttaa siltä koska kirjotan suoraan, mut ei kyl pidä ollenkaan paikkaansa. Rumpujen soitto/musisointi on mulle silkkaa hauskanpitoa. En pysty kuvitella niin vakavissani siihen liittyvää keskustelua ottavani, että olis tunteet pinnassa. Ja siin ei oo juu mitään epäselvää, ettenkö olis oman tieni kulkija(kaikessa). Mut en mä kyllä oo ikinä kuvitellut että mun tyyli olis jotenki optimaalinen. Tyhjäst on vähän paha vaan nyhjästä :D. En oo muuten kyllä ihan hirveesti vinkkejä kyselly nykyään, vaan ihan muuten vaan linkkaillut paskaa.

Voisin oikeestaan tehä semmosen jutun, että jollei jostain syystä tuo tunneille meno onnistu, ni rangaistuksena itselleni en jatkossa kirjota tänne enää. Oon vaan aika laiska ihminen, ja asiat mitkä ei oo korkeella prioriteeteissa tuppaa kasaantumaan.
Jep. Ei paljo muuta sanottavaa.

EDIT: pistin parille muulleki. Rumpalit ryhmän lista on vähän killi, ja heittää väärien ihmisten sivuille. EDIT2: Itseasias suurin osa noista linkeistä heittää.
TheRev
16.07.2021 10:25:27

moderndrummer88
16.07.2021 11:32:40
Ihmis surun haaskansyöjä: Katoin noita listoja uusiks, ja laitoin nyt Tuomas Rauhalalle viestin juuri. Jos ottaa, ni meen hänen tunnille enempiä miettimättä ja asap.

EDIT: pistin parille muulleki. Rumpalit ryhmän lista on vähän killi, ja heittää väärien ihmisten sivuille. EDIT2: Itseasias suurin osa noista linkeistä heittää.

Hieno juttu, siitä se lähtee!
Ihmis surun haaskansyöjä
20.07.2021 00:04:00

Ens kuulle sovittu aika (Y).
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)