Velli 12.01.2006 15:19:42 | |
---|
Tuo Burn kyllä rokkaa ihan TÄYSII!!!1 alas jyrkänteeltä. Hahaha! Hyvä vertauskuva: alas jyrkänteeltä ;)! Juu mutta mukavaa jos kuulostaa noin yleisesti menevältä, sehän on pääasia. Omaa soittoaan tuskin kukaan kuuntelee koskaan ilman kritiikkiä. |
Bobana 13.01.2006 13:18:50 | |
---|
Eikös täällä ole tarkoitus esittää mielipiteensä? 'Vastaan lässyttämistä' tuskin kukaan m.net diktaattori voi kieltää. Tyyli, jolla tämä ko. tapaus esitti vasta-argumenttinsa ei ollut sen linjan mukainen, jolla kommentoin kyseessä olevaa musiikkinäytettä. Jos vastaan asiallisesti niin silloin odotan asiallista vastausta ja keskustelua. Jos tähän ei pysty niin silloin voi jättää kommentoimatta. Itse näytteen esittäjäkin veti meloonin nenäänsä siitä huolimatta vaikka päätin kirjoitukseni mielestäni kannustavaan lauseeseen. Puhumattakaan nyt siitä että hän olisi koko kirjoituksen ymmärtänyt. Jos taasen rupean rääpimään turpaani asiattomasti niin silloin antaa tulla vaan. Tässä tämä. Mutta minkäs teet... Sex, choppers and rock´n roll!!! |
Bacchus 13.01.2006 13:39:36 | |
---|
Tyyli, jolla tämä ko. tapaus esitti vasta-argumenttinsa ei ollut sen linjan mukainen, jolla kommentoin kyseessä olevaa musiikkinäytettä. Jos vastaan asiallisesti niin silloin odotan asiallista vastausta ja keskustelua. Jos tähän ei pysty niin silloin voi jättää kommentoimatta. Ja asialinjalla pysymistähän auttaa se, että itse reagoi typerään kommenttiin hiiltymällä ja kiroamalla, vai? No joo, eihän tässä mitään sen ihmeempiä, kunhan kyselin. Juu, takaisin aiheeseen.;) Rakastinko/sinua toveri/rakkauteni halkesi! |
Legatus 14.01.2006 14:09:07 | |
---|
Roddy on jumala!! |
drum_man 14.01.2006 14:43:25 | |
---|
http://s38.yousendit.com/d.aspx?id=0U3TQDRX9CCJ00MO9DBPE6C71Q Paska soittaja, gei mikki vaikka oli kaks pyyhettä sen päällä ja silti perhana särkee. Noh mun eka soolo, yrittäkää ymmärtää. Ja tää on nauhotettu kuukauden kisan vuoksi. Joo särki kyllä aika pahasti ääntä... Minä en kyllä oikeen ymmärrä mitään tommosen soiton päälle. Mites kauan oot soitellu? |
Legatus 14.01.2006 14:54:36 | |
---|
Joo särki kyllä aika pahasti ääntä... Minä en kyllä oikeen ymmärrä mitään tommosen soiton päälle. Mites kauan oot soitellu? Noh v.2000 sain oman rumpusetin, olin silloin 3 luokalla. Ekat tuplat hankin 5-6 luokan teitteessa. eli tuleekohan tästä 6. vuosi kohta puolin täyteen. Roddy on jumala!! |
Epämuusikko 15.01.2006 11:53:57 | |
---|
Hahaha! Hyvä vertauskuva: alas jyrkänteeltä ;)! Minisuksilla kahden promillen kännissä takki auki. You have to persist, and out of the sheer frustration of what you've been doing or you haven't been doing you come out the other side. Of course, when you come out the other side, you find that there's an even bigger hill to climb than the last one |
Bobana 16.01.2006 07:48:30 | |
---|
Ja asialinjalla pysymistähän auttaa se, että itse reagoi typerään kommenttiin hiiltymällä ja kiroamalla, vai? No joo, eihän tässä mitään sen ihmeempiä, kunhan kyselin. Olen helposti provosoituvaa mallia joten ÄLKÄÄ yrittäkö. Sex, choppers and rock´n roll!!! |
Danko 16.01.2006 10:30:59 | |
---|
Musanäyteessä on Sami Kyrönlahden Dive in Cold Water, johon soitin rumpujen lisäks basson. Aika peruspati. romantikkoitkijät #37
Miksi ajaa BMW:llä, kun voit lentää LSD:llä. |
Kaneli 27.01.2006 20:39:41 | |
---|
"Anything that is too stupid to be spoken is sung." -Voltaire (1694-1778) |
Migo 27.01.2006 21:50:15 | |
---|
I feel you glaring, WHY WON'T YOU STOP STARING? |
Deino 27.01.2006 22:04:56 | |
---|
Mistä tuolla sivuilla pitää klikata, että saa ladattua? Ei enää mitään: "Your file has expired. Unfortunately, your file has expired. A link is valid for 7 days or a limited number of downloads, whichever occurs first. Once the link expires, the file is deleted and cannot be recovered." "Hää hä hä häähää!" -Bacchus |
Shitmanek 27.01.2006 22:28:48 | |
---|
Noh, jospa minäkin sitten rohkaistun pistämään tänne tuollaisen lätkyttelyn jonka nauhoitin tänään jollain 5€ mikillä. En kyllä ole parhaillani tässä, tosin huonothan ne selittelevät :) Vähän opethmainen pätkä. http://koti.mbnet.fi/manek/Rummut/kek.mp3"TÖ MOOR AI INTERÄKT VIT PIIPOUL, TE MOOR AI LÖÖRN" -T 101
Käy täällä jos asut Salon seudulla: Salon Seudun Bändit |
savopie 27.01.2006 22:59:37 | |
---|
Noh, jospa minäkin sitten rohkaistun pistämään tänne tuollaisen lätkyttelyn jonka nauhoitin tänään jollain 5€ mikillä. En kyllä ole parhaillani tässä, tosin huonothan ne selittelevät :) Vähän opethmainen pätkä. http://koti.mbnet.fi/manek/Rummut/kek.mp3 toi wuhanin china kuulosti tossa välissä ihan roskaselta, ihanalta! kiva, että säki laitoit tänne näitä! minäkin laitan heti kun saan jonkun paikan, jossa nauhottaa. roisto PERKELEE!!! |
Deino 27.01.2006 23:01:23 | |
---|
"Hää hä hä häähää!" -Bacchus |
Rumba-Ali 28.01.2006 15:52:43 | |
---|
Kuuntelin tuon Burnin. Ei kellään olis linkkiä laittaa vaikka perhostenkerääjien.nettiin. Nyt loppu taas rumputtelu. Jaa että ei itse pysty kuuntelemaan ku time ei pysy...voihan vittu sanon minä. Se kyllä kyrsii, kun persettä kutittaa syvemmältä kuin mitä sormi yltää. |
moderndrummer88 28.01.2006 16:15:08 | |
---|
Kuuntelin tuon Burnin. Ei kellään olis linkkiä laittaa vaikka perhostenkerääjien.nettiin. Nyt loppu taas rumputtelu. Jaa että ei itse pysty kuuntelemaan ku time ei pysy...voihan vittu sanon minä. www.perhostenkerääjät.net mod. huom. ei näin |
Epämuusikko 28.01.2006 17:45:11 | |
---|
Kuuntelin tuon Burnin. Ei kellään olis linkkiä laittaa vaikka perhostenkerääjien.nettiin. Nyt loppu taas rumputtelu. Jaa että ei itse pysty kuuntelemaan ku time ei pysy...voihan vittu sanon minä. En mäkään sitä pysty kuuntelemaan itkemättä. Ku ne on Signia Marquisit. Ei sitä jätkää kyllä pysty kattomaankaan. Miksi hän muuten myy Maple Custom Obsoletensa? En osaa soittaa kunnolla ihmesävelajeissa, esm. 6/8, 12/8. |
moderndrummer88 28.01.2006 17:51:31 | |
---|
pitihän se minunkin tuo burn kuunella, jumanklavi että oli kyllä tiukkaa vetoa, ihan mielikseen kuunteli tuota mod. huom. ei näin |
Velli 28.01.2006 17:55:17 | |
---|
En mäkään sitä pysty kuuntelemaan itkemättä. Ku ne on Signia Marquisit. Haha, ne muuten jytää taas Willisiassa tänään, samaten kuin Burnkin. Tuu kattomaan jos ehdit/jaksat. Ei sitä jätkää kyllä pysty kattomaankaan. Onhan se totta että meikäläisen maskuliininen komeus herättää kateutta monissa. Miksi hän muuten myy Maple Custom Obsoletensa? Tuli yksi toinen kiinnostava setti vastaan, johon tarvitaan rahnaa. Näyttää tosin siltä että se setti ehtii mennä ennen kuin saan rahat kasaan. Jos näin käy, niin vedän jammut pois myynnistä. |