statistiÖ 09.10.2017 22:52:19 (muokattu 09.10.2017 22:53:44) | |
---|
¤ jos ei soi hiljaa, soi kovaa ¤ olennainen ¤ sidonnainen ¤ puolinainen ¤ moninainen ¤ kokonainen ¤ ainainen ¤ ihanainen ¤ |
Juhani_t 10.10.2017 23:02:07 | |
---|
statistiÖ: Ratoksi @ https://maihinnousu.net/a/3569 En ymmärtänyt tämän tarkoitusta mutta muutamassa vuodessa olet kai kehittynyt sen verran että jonkinlainen komppi jo löytyy. Särökin on vähentynyt. |
-Dr.DW- 11.10.2017 08:08:24 | |
---|
"Lethal dose is also a lifetime supply" |
Kefiiri 11.10.2017 09:17:10 | |
---|
Hämmentävä luuppi tuntuisi olevan... eivät virvelin iskut voi toistua noin samanlaisina :) En ole musiikin asiantuntija. |
statistiÖ 12.10.2017 22:14:11 | |
---|
Oltiin Sensein ja laulajan kanssa reeniksellä soittamassa. Bonhami avasi oven ja nauraa räkätti. Pöhkö, siihen tulee vielä yksi virvelin lyönti ja tuuppasi mun kapulaa. Se lyönti jäi vähän myöhään, mutta totesin että niimpä muuten tuleekin. Bonhami jatkoi hetken nauruaan ja sulki oven. Mua alkoi naurattaa, "oot kuin karkkia mulle", melkein taju lähti. Sitten tuli täysi hiljaisuus, suoranainen tyhjyys. Jatkettiin soittamista. Se tyhjyyden tunne ei kadonnutkaan. Aattelin että mun osalta on Zepukat soitettu. Aika pian tuli fiilis, että mun osaltani on rummutkin soitettu, lopetan kokonaan. Sitten mä huomasin omalla reenikselläni, että mä olin saanut tuon kompin toimimaan sekä bändi- että musakontekstissa. Päätin etten laita soittimia laukkuun, en en en. ¤ jos ei soi hiljaa, soi kovaa ¤ olennainen ¤ sidonnainen ¤ puolinainen ¤ moninainen ¤ kokonainen ¤ ainainen ¤ ihanainen ¤ |
Ihmis surun haaskansyöjä 12.10.2017 23:23:05 | |
---|
statistiÖ: Oltiin Sensein ja laulajan kanssa reeniksellä soittamassa. Bonhami avasi oven ja nauraa räkätti. Pöhkö, siihen tulee vielä yksi virvelin lyönti ja tuuppasi mun kapulaa. Se lyönti jäi vähän myöhään, mutta totesin että niimpä muuten tuleekin. Bonhami jatkoi hetken nauruaan ja sulki oven. Mua alkoi naurattaa, "oot kuin karkkia mulle", melkein taju lähti. Sitten tuli täysi hiljaisuus, suoranainen tyhjyys. Jatkettiin soittamista. Se tyhjyyden tunne ei kadonnutkaan. Aattelin että mun osalta on Zepukat soitettu. Aika pian tuli fiilis, että mun osaltani on rummutkin soitettu, lopetan kokonaan. Sitten mä huomasin omalla reenikselläni, että mä olin saanut tuon kompin toimimaan sekä bändi- että musakontekstissa. Päätin etten laita soittimia laukkuun, en en en. Oonkohan vaa nii väsyny, etten nyt oikeen tajunnu tätä juttua :o? Kuka on Bonhami tässä, vai oliko kyseessä jonkun sortin metafora, Bonzon ilmestymisestä mielees soittaessa? Mutsis oli hamsteri ja faijas haisi seljanmarjoilta! |
Weetoz 13.10.2017 10:15:41 | |
---|
Ihmis surun haaskansyöjä: Oonkohan vaa nii väsyny, etten nyt oikeen tajunnu tätä juttua :o? Kuka on Bonhami tässä, vai oliko kyseessä jonkun sortin metafora, Bonzon ilmestymisestä mielees soittaessa? Jäi kyllä vähän arvoitukseksi tuo viesti itsellenikin, mutta se on tietysti hyvä, että soitto jatkuu! |
Kefiiri 13.10.2017 10:58:31 (muokattu 13.10.2017 11:00:23) | |
---|
Se oli allegorinen kuvaus bonham-asennoitumisen löytymisestä. En ole musiikin asiantuntija. |
Epämuusikko 17.10.2017 11:30:25 (muokattu 18.10.2017 09:41:25) | |
---|
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Kailis 17.10.2017 15:12:24 | |
---|
Krice: Master volume oli liian isolla, sen vuoksi kaikki korostui liikaa. |
Duro 17.10.2017 16:09:52 | |
---|
Kailis: Onko sulla jotain tekemistä tän kanssa? Videon kuvauksessa: A mesmerising and evocative instrumental, titled Kuwakaribisha', brilliantly opens Tomi Malm's new album, enlisting the skills of drummer Olli Estola, bass virtuoso Jose Manuel Posada Popo', guitar player Lolo Alvarez and the legendary Luis Conte on percussion. Hi! Ask me about Impression cymbals! |
Kailis 17.10.2017 22:49:32 | |
---|
Epis soittaa samalla levyllä Simon Phillipsin kaa!!! Krice: Master volume oli liian isolla, sen vuoksi kaikki korostui liikaa. |
Ihmis surun haaskansyöjä 18.10.2017 09:06:27 | |
---|
Kailis: Epis soittaa samalla levyllä Simon Phillipsin kaa!!! Ei ainakaan toi, mikä just linkattiin? Mutsis oli hamsteri ja faijas haisi seljanmarjoilta! |
Ihmis surun haaskansyöjä 18.10.2017 10:38:26 | |
---|
Ihmis surun haaskansyöjä: Ei ainakaan toi, mikä just linkattiin? EDIT: Googlasin ja on ilmeisesti joku massiivinen projekti toi levy, jolla 20+ soittajaa tyyliin? Oletin siis tosta youtube biisin kuvauksesta, että mainitut soittajat oli kaikki siinä. Mutsis oli hamsteri ja faijas haisi seljanmarjoilta! |
Epämuusikko 18.10.2017 12:17:09 | |
---|
Kaveripohjalta läpytin. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Kailis 18.10.2017 15:35:41 | |
---|
Ihmis surun haaskansyöjä: Ei ainakaan toi, mikä just linkattiin? Ei samassa biisissä vaan samalla levyllä. Ei oo montaa härmäläistä (jos ketään) joka voi lisätä tuon CV:hen. Ja onhan toi epiksen soitto aivan ihanaa. Krice: Master volume oli liian isolla, sen vuoksi kaikki korostui liikaa. |
Kailis 18.10.2017 15:36:11 | |
---|
Epämuusikko: Kaveripohjalta läpytin. Älä ole turhan vaatimaton, varsinkaan kun ei ole sen paikka. Krice: Master volume oli liian isolla, sen vuoksi kaikki korostui liikaa. |
hollmi-5 18.10.2017 17:39:11 | |
---|
Epämuusikko: Kaveripohjalta läpytin. Komea projekti. Hienoa, että olet mukana. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Kefiiri 20.10.2017 10:07:56 (muokattu 20.10.2017 10:08:18) | |
---|
Epämuusikko: Levyllä vaikuttaa myös eräs toinenkin mnet-rumpali. Onkohan Vinnie Colaiuta M.nettiläinen... ehkä hän käyttää nickiä statistiÖ! En ole musiikin asiantuntija. |
passe 20.10.2017 14:21:57 | |
---|
Epämuusikko: Ostakaa levyä https://www.youtube.com/watch?v=tCqGrZWkYN0 e: tiesin että tämä oli virhe. e2: tämä oli virhe. Levyllä vaikuttaa myös eräs toinenkin mnet-rumpali. Jumangegga! Nyt on hyvä pöhinä-kuhina! Sieltä löytyi yksi vuosien takaa hyvinkin tuttu rumpali soittamasta. Nice! Ja juu, suomalainen ei saa missään nimessä kehua teoillaan tai saavutuksillaan. Se on lesoilua ja naama painataan asfalttiin saman tien! Ts. että paukuttelehan nyt kuule ihan hyvällä omalla tunnolla kotvan verran niitä henkseleitä konjakkilasin äärellä. Nih! "Ne levyt usein radiossa soivat - tai ne voivat olla muitakin". |