Aihe: Polyrytmiikka
1 2 3 4
SDOIT
21.06.2007 17:47:20
tiiäkkö jonku eurooppalaisen nettikaupan josta ton manginin kirjan vois tilata?
Epämuusikko
21.06.2007 18:08:09
-Pete Madaginin kirjat
-Efrain Toron kirjat
-Ralph Humphreyn kirja (lähinnä poikkeustahtilajeja ja polymetrejä, mutta liippaa kuitenkin)
-Gavin Harrisonin kirjat
"Kyllä mä uskon että osaat soittaa, ilman että pitää joku näyte kuunnella." -KMT RR4E:lle. Bustard #1
jazzmies
22.06.2007 22:54:53
Moro,

Mulla on tulossa loppukesästä polyrytmiikkaa ja -metriikkaa käsittelevä opas ehkä videon kera. Se on omakustanne enkä tiedä vielä missä formaatissa paperin (PDF) lisäksi se tuloo! Selkeitä harjoituksia käytännönläheisesti ja haastetta jokaiselle petterille semi-proosta hyper-prooksi. Ilmoittelen sitten kun opas on valmiina.

Säilyke
Amatöörit eivät oikeasti nauti musiikista ammattilaisia enempää - amatöörit eivät vain oikeasti osaa soittaa.
Epämuusikko
23.06.2007 00:52:43
Moro,

Mulla on tulossa loppukesästä polyrytmiikkaa ja -metriikkaa käsittelevä opas ehkä videon kera. Se on omakustanne enkä tiedä vielä missä formaatissa paperin (PDF) lisäksi se tuloo! Selkeitä harjoituksia käytännönläheisesti ja haastetta jokaiselle petterille semi-proosta hyper-prooksi. Ilmoittelen sitten kun opas on valmiina.

Säilyke

Olet Ari Hoenig ja se basisti jonka nimeä en muista.
"Kyllä mä uskon että osaat soittaa, ilman että pitää joku näyte kuunnella." -KMT RR4E:lle. Bustard #1
gasser
23.06.2007 01:01:53
En lueknu ketjua, anteeksi. Mutta musta se (poly)rytmi ku rytmi lähtee tekijästä ittestään. Joku hakkaa 2/2 ja joku 21/&14. Noiden 13/7 tyyppien on vaan aika vaikee nousta. Ja ei ne monia kiinnostakaan, että sikäli. Itseasiassa aika vammasta hakata jotain 65/77 biittiä siinä toivossa, että joku diggasi. Tietty niitä marsi,asiakin on jotka niihin uskoo. Sitä ja tätä.
Booraksia mauriaisille!
xxx
24.06.2007 14:40:19
Kuunnelkaa intialaista klassista - ja afrikkalaista musiikkia. Siinä on kaikki mitä polyrytmiikan ihmeelliseen maailmaan kuuluu. Sieltä se juttu on lähtöisin!
Jarkko Laiho
24.06.2007 17:52:41

Olen xxx nimimerkin kanssa samaa mieltä. Polyrytmiikan musikaalinen hallinta on kaiken tärkeintä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)