SDOIT 21.06.2007 17:47:20 | |
---|
tiiäkkö jonku eurooppalaisen nettikaupan josta ton manginin kirjan vois tilata? |
Epämuusikko 21.06.2007 18:08:09 | |
---|
-Pete Madaginin kirjat -Efrain Toron kirjat -Ralph Humphreyn kirja (lähinnä poikkeustahtilajeja ja polymetrejä, mutta liippaa kuitenkin) -Gavin Harrisonin kirjat "Kyllä mä uskon että osaat soittaa, ilman että pitää joku näyte kuunnella." -KMT RR4E:lle.
Bustard #1 |
jazzmies 22.06.2007 22:54:53 | |
---|
Moro, Mulla on tulossa loppukesästä polyrytmiikkaa ja -metriikkaa käsittelevä opas ehkä videon kera. Se on omakustanne enkä tiedä vielä missä formaatissa paperin (PDF) lisäksi se tuloo! Selkeitä harjoituksia käytännönläheisesti ja haastetta jokaiselle petterille semi-proosta hyper-prooksi. Ilmoittelen sitten kun opas on valmiina. Säilyke Amatöörit eivät oikeasti nauti musiikista ammattilaisia enempää - amatöörit eivät vain oikeasti osaa soittaa. |
Epämuusikko 23.06.2007 00:52:43 | |
---|
Moro, Mulla on tulossa loppukesästä polyrytmiikkaa ja -metriikkaa käsittelevä opas ehkä videon kera. Se on omakustanne enkä tiedä vielä missä formaatissa paperin (PDF) lisäksi se tuloo! Selkeitä harjoituksia käytännönläheisesti ja haastetta jokaiselle petterille semi-proosta hyper-prooksi. Ilmoittelen sitten kun opas on valmiina. Säilyke Olet Ari Hoenig ja se basisti jonka nimeä en muista. "Kyllä mä uskon että osaat soittaa, ilman että pitää joku näyte kuunnella." -KMT RR4E:lle.
Bustard #1 |
gasser 23.06.2007 01:01:53 | |
---|
En lueknu ketjua, anteeksi. Mutta musta se (poly)rytmi ku rytmi lähtee tekijästä ittestään. Joku hakkaa 2/2 ja joku 21/&14. Noiden 13/7 tyyppien on vaan aika vaikee nousta. Ja ei ne monia kiinnostakaan, että sikäli. Itseasiassa aika vammasta hakata jotain 65/77 biittiä siinä toivossa, että joku diggasi. Tietty niitä marsi,asiakin on jotka niihin uskoo. Sitä ja tätä. Booraksia mauriaisille! |
xxx 24.06.2007 14:40:19 | |
---|
Kuunnelkaa intialaista klassista - ja afrikkalaista musiikkia. Siinä on kaikki mitä polyrytmiikan ihmeelliseen maailmaan kuuluu. Sieltä se juttu on lähtöisin! |
Jarkko Laiho 24.06.2007 17:52:41 | |
---|
Olen xxx nimimerkin kanssa samaa mieltä. Polyrytmiikan musikaalinen hallinta on kaiken tärkeintä. |