tthei 21.12.2005 19:30:39 | |
---|
hehheh... Tässäpä teille huono soittovideo http://www.stigmatize.biz/music/luulen_osaavani_soittaa_vol-2.wmv Kärsikää!!! =D Siinä on meitsin "kakkossetti" (mallia mopo) Merkistä ei hajuakaan. Mutta tällä setillä opettelin soittamaan toistakymmentä vuotta sitten. Pelteinä Paiste 302 hh, Millenium 10" splash ja Stagg SH 16" rock crash. Soundit on ainakin melko aateliset :D Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist
--------------------------
www.innervision-fin.tk |
Deino 21.12.2005 19:52:42 | |
---|
Kärsikää!!! No tässä ainakin onnistuit. :) Perkele! |
drum-monkey 21.12.2005 22:43:21 | |
---|
Kuuntelin tuon Niskiksen pätkän. Oli kyllä oikeestikin aika hyvä. Miten mulle tulee lähes jokaista rumpalia (tai basistia) kuunnellessa sellainen olo, että oon vuosien päässä kaikkien tasosta? Munletti on mulletti |
Legatus 21.12.2005 22:44:52 | |
---|
Kuuntelin tuon Niskiksen pätkän. Oli kyllä oikeestikin aika hyvä. Miten mulle tulee lähes jokaista rumpalia (tai basistia) kuunnellessa sellainen olo, että oon vuosien päässä kaikkien tasosta? Se tuntuu mullaki. Mutta sitte ku ajattelemalla ajattelee nii ei sitä loppujen lopuks nii paska ookkaa... Nauhotin koe videon jollekki paskalle kameralle ja yllätyin. Janne pentele!!!!!!! |
Bobana 22.12.2005 09:02:36 | |
---|
hehheh... Tässäpä teille huono soittovideo http://www.stigmatize.biz/music/luulen_osaavani_soittaa_vol-2.wmv Kärsikää!!! =D Siinä on meitsin "kakkossetti" (mallia mopo) Merkistä ei hajuakaan. Mutta tällä setillä opettelin soittamaan toistakymmentä vuotta sitten. Pelteinä Paiste 302 hh, Millenium 10" splash ja Stagg SH 16" rock crash. On sulla näköjään radiokuulosuojaimet päässää... Vejätkö niin mähnästi ettet itekkään sitä pysty kuuntelemaan vaan on laitettava raadio aina piälle? Njäh...! Sex, choppers and rock´n roll!!! |
Bobana 22.12.2005 09:07:47 | |
---|
Kuuntelin tuon Niskiksen pätkän. Oli kyllä oikeestikin aika hyvä. Miten mulle tulee lähes jokaista rumpalia (tai basistia) kuunnellessa sellainen olo, että oon vuosien päässä kaikkien tasosta? No ei se niskiksen soitto nyt todellakaan niin jumalaista ollut. Vaikeahkoahan tuo suffeli on ja siihen vaaditaan jo enemmän mutta kyllä silläkin oli kompit sekasin. Toi alemmuuskompleksi tulee varmaan kaikille jossain vaiheessa mutta kannattaa juuri filmata sitä omaa soittoa ja keskittyä niihin epäkohtiin. Niinkuin tuossa juuri joku sanoi että yllättyi omista taidoistaan sen jälkeen kun oli ottanut rainalle. On niitä paskoja päiviä kuule ollu Bonhamillakin.... Sex, choppers and rock´n roll!!! |
greatfeelgreat 23.12.2005 15:02:23 | |
---|
Tässä on ainakin jotain videoklippejä, jotka joku on kuvannut keitelejazzeilta 2004.. Siellä on jotain kuviakin mutta niistä ei kannata välittää.. http://www.jucciz.com/kuvia/keitelejazz2004/round_corners/ Sitten myös ymmärtääkseni Rovala-opiston pop&jazz -linjan sivuille on joku laittanut myös minusta jotain klippeja. Jossain multimediaosastolla niitä on. Historian siipien havinaa... |
Deino 23.12.2005 16:11:01 | |
---|
Perkele! |
moderndrummer88 23.12.2005 16:20:20 | |
---|
Zed is dead, baby... |
Ällistysmies 23.12.2005 17:53:49 | |
---|
Piti basarin soundia testata nauhalta, ja paskaltahan se kuulostaa. No tässä ainakin onnistuit. :) |
beethro 24.12.2005 00:01:25 (muokattu 24.12.2005 00:05:07) | |
---|
Otinpas pienen ht-shuffle-soittopätkän keskustelusta innostuneena. Klipistä kyllä huomaa selkeästi, että ei oo meikä ihan omillaan tän kompin kanssa, mutta tossa jcoolillakin oli jo hyviä vinkkejä, joiden avulla voi saada pakettia tiukemmaksi. Eli vois vaikka painella soittelemaan ja ottaa uuden klipin samasta aiheesta vaikka parin kk:n päästä, ja kattoa,miten on kehittyny.Muutenki pientä jäätymistä ilmassa(mulle tyypillistä tilanteessa,jossa improvisoidaan ja nauhotetaan :). Saa kommentoida ja antaa vinkkejä,sitä varten tän oikeestaan tänne laitoinkin. Tässä linkki: http://www.nirvananw.com/Jaska.wmv Ps. Rumpuina toimivat pikkuveljen huippulaadukkaat New Soundit :) Symbaalit sentään miellyttävät korvaa, ja vois toi snare paskemmaltakin kuulostaa, ainakin meikän mielestä. -Jaska Other moneyish |
Saukki 24.12.2005 13:39:48 | |
---|
On sulla näköjään radiokuulosuojaimet päässää... Vejätkö niin mähnästi ettet itekkään sitä pysty kuuntelemaan vaan on laitettava raadio aina piälle? Njäh...! Joo näin on... ei sitä pysty ite kuunteleen... |
moderndrummer88 24.12.2005 13:45:50 (muokattu 24.12.2005 13:46:04) | |
---|
Otinpas pienen ht-shuffle-soittopätkän keskustelusta innostuneena. Klipistä kyllä huomaa selkeästi, että ei oo meikä ihan omillaan tän kompin kanssa, mutta tossa jcoolillakin oli jo hyviä vinkkejä, joiden avulla voi saada pakettia tiukemmaksi. Eli vois vaikka painella soittelemaan ja ottaa uuden klipin samasta aiheesta vaikka parin kk:n päästä, ja kattoa,miten on kehittyny.Muutenki pientä jäätymistä ilmassa(mulle tyypillistä tilanteessa,jossa improvisoidaan ja nauhotetaan :). Saa kommentoida ja antaa vinkkejä,sitä varten tän oikeestaan tänne laitoinkin. Tässä linkki: http://www.nirvananw.com/Jaska.wmv Ps. Rumpuina toimivat pikkuveljen huippulaadukkaat New Soundit :) Symbaalit sentään miellyttävät korvaa, ja vois toi snare paskemmaltakin kuulostaa, ainakin meikän mielestä. -Jaska oisit ees kerran prkl tota rideä sipassu niin ois kuullu että miltä se kuulostaa! vähän kiinnostais se nimittäin Zed is dead, baby... |
beethro 24.12.2005 13:49:29 | |
---|
Oishan sitä voinu sipaista :) Stagg dh jazz ride, ihan kelpo peli hintaisekseen. Other moneyish |
moderndrummer88 24.12.2005 14:13:24 | |
---|
Oishan sitä voinu sipaista :) Stagg dh jazz ride, ihan kelpo peli hintaisekseen. sitä oon just ite tässä vähän katellu... tuolla huuto.netissäkin yksi pyörii Zed is dead, baby... |
drum_man 24.12.2005 14:17:04 | |
---|
Mun korvaan nuo New Soundit kuulosti yllättävän hyvälle!! Virppakin kuulosti paremmalle kun minun exportin virveli, vaikka toi New Sound semmonen halppis tuote yleensä onkin... Mikä Staggin crashi toi oli? Kuulosti sekin erittäin maukkaalle... Pitäsköhän tästä itekkin lähteä pelti - ostoksille... en kyllä vaan tiedä miten nuo staggit sopii 2002:sien rinnalle? |
beethro 24.12.2005 14:24:09 (muokattu 24.12.2005 14:25:32) | |
---|
Itseasiassa crashihan on Meinlin byzance 16" medium. Tykkään paljon, hommasin aikanaan sen pikkuveljelle uutena 145 eurolla. Tosta haikasta tykkään myös, paiste 2000 sound edge. Virvelissä on ambassador coated lyöntikalvona ja joku ambassadori muistaakseni resopuolella. Yllättävän hyvä soundi noin paskasta virpasta :) Other moneyish |
moderndrummer88 24.12.2005 14:24:18 | |
---|
Mun korvaan nuo New Soundit kuulosti yllättävän hyvälle!! Virppakin kuulosti paremmalle kun minun exportin virveli, vaikka toi New Sound semmonen halppis tuote yleensä onkin... Mikä Staggin crashi toi oli? Kuulosti sekin erittäin maukkaalle... Pitäsköhän tästä itekkin lähteä pelti - ostoksille... en kyllä vaan tiedä miten nuo staggit sopii 2002:sien rinnalle? mikä video? Zed is dead, baby... |
drum_man 24.12.2005 15:02:11 (muokattu 24.12.2005 15:02:27) | |
---|
Tuo Beethron shuffle video... |
Deino 24.12.2005 15:03:58 | |
---|
Virppakin kuulosti paremmalle kun minun exportin virveli Sama. Kyllä nyt vituttaa... Perkele! |