jazzmies 14.01.2012 12:26:30 (muokattu 14.01.2012 12:31:30) | |
---|
hollmi-5: Sen verran rohkenen kommentoida, että minä kyllä nautin soittamisesta todella paljon. Livesoitto on ihan parasta. Naamalta sitä ei saata lukea, mutta näin se vain on. Ihan totta puhuen, Mika, tuosta soitostasi: Pidän äärimmäisen kunnioitettavana sitä, että soitat aktiivisesti ja vieläpä hyvin, vaikka tienaat päivittäisen pääelantosi musiikkialan ulkopuolelta. Olet hienosti pystynyt sovittamaan ajankäyttösi työsi, perheesi ja harrastustesi välillä, ja jaksat jatkuvasti kontribuoida vielä nettifoorumilla. Kunnioittavin terveisin, kaimasi Mika, jazzmies. Muokattu osio. Ai niin, uhohtu yksi asia. Vaikka saattaa vaikuttaa siltä, että olisin kaikkea mitä sanot vastaan, se ei pidä paikkaansa. Tällä hetkellä olen ns. in the progress, joten pyrin aina puoltaviin käsityksiin tuomaan oman kontribuutioni pitääkseen yllä kaksinapaisuutta, jotta lähes kaikkeen liittyy, etenkin taiteessa, voimakkaita dikotomioita. Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |
tomboarmageddon 14.01.2012 14:25:01 | |
---|
Weetoz: Kyllä ton laittamasi pätkän perusteella sanoisin että se nauttiminen näkyy myös ulospäin. Eli laittasin sinut ehdottomasti tuohon vähäeleiseen, mutta hyvin toimivaan joukkoon. Itelläni on sellanen ongelma, että vaikka nautinkin soittamisesta aina, niin keskittyminen meinaa aiheuttaa sellasen naamahalvauksen että se voi ulospäin näyttää välinpitämättömyydeltä. Pitäs yrittää tuohonkin asiaan jotenkin kiinnittää huomiota, mutta se on aikamoinen haaste kun on jo muutenkin ihan tarpeeksi asioita mihin pitäisi panostaa. Mutta eipä tämä homma ole muutenkaan koskaan mitään helppoa ollut. :) Mulla on ihan sama homma. Tosi vakavan näkösenä ja paikallaan kuin patsas. Oon tosin viimeaikoina yrittäny vähän jammata mukana ihan tarkoituksella ja huomannu,että saa parempaa fiilistä siitä. Lähinnä päällä pikkusen nyökyttelee käytännössä:) http://www.youtube.com/watch?v=kzlMw8jqv4k Jotain tämmöstä lavakoreokrafiaa vois alkaa miettimään;) |
hollmi-5 14.01.2012 14:28:35 | |
---|
jazzmies: Ihan totta puhuen, Mika, tuosta soitostasi: Pidän äärimmäisen kunnioitettavana sitä, että soitat aktiivisesti ja vieläpä hyvin, vaikka tienaat päivittäisen pääelantosi musiikkialan ulkopuolelta. Olet hienosti pystynyt sovittamaan ajankäyttösi työsi, perheesi ja harrastustesi välillä, ja jaksat jatkuvasti kontribuoida vielä nettifoorumilla. Kunnioittavin terveisin, kaimasi Mika, jazzmies. Tuhannet kiitokset. Muokattu osio. Ai niin, uhohtu yksi asia. Vaikka saattaa vaikuttaa siltä, että olisin kaikkea mitä sanot vastaan, se ei pidä paikkaansa. Tällä hetkellä olen ns. in the progress, joten pyrin aina puoltaviin käsityksiin tuomaan oman kontribuutioni pitääkseen yllä kaksinapaisuutta, jotta lähes kaikkeen liittyy, etenkin taiteessa, voimakkaita dikotomioita. Onhan meillä eri näkemyksiä, mutta mitäs se. Parempi niin, koska keskustelua ei synny ilman... Soundit, piuhat ja kajarit. |
sam.avi 14.01.2012 16:15:05 | |
---|
|
Kailis 14.01.2012 17:18:44 | |
---|
majuku: Kirjota myyjälle että rummut on tehty sun pihalta kaatuneista puista ja käytännössä melkeen kuuluvat sulle. |
Weetoz 14.01.2012 18:20:22 (muokattu 14.01.2012 18:21:21) | |
---|
tomboarmageddon: http://www.youtube.com/watch?v=kzlMw8jqv4k Jotain tämmöstä lavakoreokrafiaa vois alkaa miettimään;) Heheh, tunnen yhen kitaristin joka näyttää ihan tolta soittaessaan. sam.avi: Biitin vääntämistä. Tämä toimii kyllä hienosti. Se on aina kunnioitettavaa jos hallitsee useampia instrumentteja hyvin. Minkä intrumentin soittaja koet ensisijaisesti olevasi? RlrrLr llRlrr LrllRl rrLrll |
Bobana 14.01.2012 21:12:35 (muokattu 14.01.2012 21:13:05) | |
---|
Ai nyvvai??! |
hollmi-5 14.01.2012 21:18:42 | |
---|
Soundit, piuhat ja kajarit. |
Kailis 14.01.2012 21:38:02 | |
---|
Bobana: Noin paljon efforttia ja tuon tasoinen tuotos... ei pysty. EDIT: Typo Ei sun tarviikkaan pystyä. Pääasia että sam.avi pystyy. majuku: Kirjota myyjälle että rummut on tehty sun pihalta kaatuneista puista ja käytännössä melkeen kuuluvat sulle. |
Bobana 14.01.2012 22:51:12 | |
---|
Kailis: Ei sun tarviikkaan pystyä. Pääasia että sam.avi pystyy. Okei. Syön sen sokeripalan nyt. Ai nyvvai??! |
Diablero 14.01.2012 23:22:39 | |
---|
|
sam.avi 15.01.2012 04:27:35 | |
---|
Tämä toimii kyllä hienosti. Se on aina kunnioitettavaa jos hallitsee useampia instrumentteja hyvin. Minkä intrumentin soittaja koet ensisijaisesti olevasi? Thanks! En mä oikein koe olevani ensisijaisesti minkään soittaja, mutta kitara on tullut tutuimmaksi. Bobana: Noin paljon efforttia ja tuon tasoinen tuotos... ei pysty. EDIT: Typo aina ei pysty eikä pidäkään. tosin en koe musaa efforttion vaan pikemminkin ilon kautta. toimii mulle. -- Kiitos kommenteista! |
Gardiner 15.01.2012 07:46:50 | |
---|
Pianossa ei ole vääriä nuotteja. -Thelonius Monk |
VeKrio 15.01.2012 11:03:23 | |
---|
sam.aville vielä semmonen, että kauanko ton tekemiseen meni kaikkinensa? Mä en kattonut joka minuuttia vaan katselin sitä vähän niinko tenttikirjaa yliopistolla: Johdanto, takakansi sekä päälukujen alut ja loput. Tykkäsin tosta joraamisesta tossa soittaessa. Fiil tö rythm. Jos sun mieles on tyyni niinkuin keväinen sää, on helppo sinun silloin kitaraasi virittää |
sam.avi 15.01.2012 16:03:04 | |
---|
VeKrio: sam.aville vielä semmonen, että kauanko ton tekemiseen meni kaikkinensa? Mä en kattonut joka minuuttia vaan katselin sitä vähän niinko tenttikirjaa yliopistolla: Johdanto, takakansi sekä päälukujen alut ja loput. Tykkäsin tosta joraamisesta tossa soittaessa. Fiil tö rythm. Kokonaisuudessaan tuo taisi 4-5h tuntia ottaa, kahtena iltana väsätty. joraus on mukavaa! |
mukis 16.01.2012 08:30:33 | |
---|
tomboarmageddon: Mulla on ihan sama homma. Tosi vakavan näkösenä ja paikallaan kuin patsas. Oon tosin viimeaikoina yrittäny vähän jammata mukana ihan tarkoituksella ja huomannu,että saa parempaa fiilistä siitä. Lähinnä päällä pikkusen nyökyttelee käytännössä:) http://www.youtube.com/watch?v=kzlMw8jqv4k Jotain tämmöstä lavakoreokrafiaa vois alkaa miettimään;) Hallelujaa. Tuo Christian Vander on kyllä hullu äijä! En ole koskaan pelännyt keikalla, mutta Magman keikalla alkoi kyllä jo rumpalointi hirvittää. Hieno mies. |
Linnunlaulupuu 16.01.2012 20:18:30 (muokattu 16.01.2012 20:25:24) | |
---|
"Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen" |
BanZai88 16.01.2012 23:37:30 (muokattu 17.01.2012 00:03:17) | |
---|
|
Kailis 17.01.2012 14:23:03 (muokattu 17.01.2012 14:25:16) | |
---|
Pannaas tännekin haukuttavaksi. Treenikämppädemo. Miksaus on vähän vaiheessa, mutta tuntien aikataulumme ei välttämättä valmistu ikinä. Eli Work in Progress; http://soundcloud.com/kailis/mains-work-in-progressSoundit on mitä on. Overina oli Zoom H2, sen lisäksi basari ja snare mikitetty. Ai niin. MD88 ehdotti joskus että kannattais soittaa haikkoihin 16-osien sijasta 8-osia ja tähän tulokseen tulin itsekin. majuku: Kirjota myyjälle että rummut on tehty sun pihalta kaatuneista puista ja käytännössä melkeen kuuluvat sulle. |
Gardiner 17.01.2012 14:45:05 | |
---|
Kailis: Pannaas tännekin haukuttavaksi. Treenikämppädemo. Miksaus on vähän vaiheessa, mutta tuntien aikataulumme ei välttämättä valmistu ikinä. Eli Work in Progress; http://soundcloud.com/kailis/mains-work-in-progress Soundit on mitä on. Overina oli Zoom H2, sen lisäksi basari ja snare mikitetty. Ai niin. MD88 ehdotti joskus että kannattais soittaa haikkoihin 16-osien sijasta 8-osia ja tähän tulokseen tulin itsekin. Kiva poppis. Jostain syystä assosioin tota biisiä vähän samaan lokeroon Pixiesin kanssa. Eli laatu meininkiä. Ja jäbähän on pro-luokan rytmieläin. Kulkee vakuuttavasti. Pianossa ei ole vääriä nuotteja. -Thelonius Monk |