Aihe: Yle X: Suomen paras Rumpali
1 2 3 4
markkuliini
20.08.2010 17:51:57 (muokattu 20.08.2010 17:52:42)

Kailis: Markun sarkasmikoulu, osa ???.

No piipi piipi. Uskoitko säkin tätä ehkä typerintä valetta ikinä, ja se harmittaa?

Kun mä puhun soopaa, niin kutsun sitä sen oikealla nimellä. Se on valehtelua, paskan jauhantaan, pajunköyden syöttämistä jne jne jne. Mutta se ei ole sarkasmia.
Koeta päästä yli, ja yhdy hauskanpitoon. :)
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
Kailis
20.08.2010 17:52:46

markkuliini: No piipi piipi. Uskoitko säkin tätä ehkä typerintä valetta ikinä, ja se harmittaa?

Kun puhutaan soopaa, niin kutsutaan sitä oikealla nimellä. Se on valehtelua, paskan jauhantaan, pajunköyden syöttämistä jne jne jne. Mutta se ei ole sarkasmia.
Koeta päästä yli, ja yhdy hauskanpitoon. :)

Okei pomo.
markkuliini
20.08.2010 17:54:59

Kailis: Okei pomo.

No ni, nyt kuulostaa hyvältä. :D

Huh, 4 sekuntia ennen sun viestiä ehdin poistaa omastani yleissäännöksekkyyden (se ON sana), ja muutin sen mun omaksi persoonalliseksi ohje(hirtto)nuoraksi. :)
Kailis
20.08.2010 17:59:42

Täytyy muuten säilyttää tää paskanjauhantakortti. Mulla tulee olemaan sille erittäin paljon käyttöä =D
markkuliini
20.08.2010 18:17:22

Kailis: Täytyy muuten säilyttää tää paskanjauhantakortti. Mulla tulee olemaan sille erittäin paljon käyttöä =D

Bullshitin puhuminen on mun puolesta todella ok, jos siinä on hyvä juoni, hömelö kohde, ja varsinkin jos se on todella yliampuvaa tyyliin: Kauppalehdestä luin just, että Yamaha osti Taman ja alkaa valmistamaan Tamaha-rumpuja. :D
Mutta tää onkin mun vaatimaton mielipide, mitä sen väliä...Antaa mennä vaan, kukin tyylillään. :)
Analuuk
20.08.2010 21:04:57
Eiköhän tämä pajunköyden syöttäminen nyt ala riittää. :D
Eihän tuollaista perinnettä tietenkään ole olemassakaan, kuka hullu vieraiden häihin ilmaiseksi menisi kökkimään ja töitä tekemään?! :D
Sori, kaikki höpötys oli tarkoitettu pieneen hiillostamiseen, ja innostuin vain lisää kun aisitin pientä toivon kipinää, että juttu saattaisi mennä täydestä.
Et oo poju, vaan mähän tässä oon kun tällaista jaskaa pauhoin. ;) Eli ei mitään henkilökohtaista, satuit vaan sopivasti uhriksi paikalle.
Mutta kerrankin maltoin näinkin pitkään olla sanomatta, että ei vaineskaan.

Et oo tosissas? Mä kerkesin jo nostaa vuoden opintolainat ja buukata niillä ensi kesän täyteen hääkeikkoja!
http://youtube.com/watch?v=U2w4ZVWb3_Y
markkuliini
20.08.2010 21:20:39

Analuuk: Et oo tosissas? Mä kerkesin jo nostaa vuoden opintolainat ja buukata niillä ensi kesän täyteen hääkeikkoja!

No, sähän voit myydä vaikka muutaman virvelin vähemmälle, niin sitten sulla on kohta varaa alkaa ruveta antamaan rumputunteja. :D
eino mutku
20.08.2010 21:35:17 (muokattu 21.08.2010 09:36:54)
markkuliini: ...Yamaha osti Taman ja alkaa valmistamaan Tamaha-rumpuja.

Ihan totta? Ei oo missään muualla ollut kyllä mitään infoa. Muuten varmaan olisin jo tilannut omani! Tiedättekö että milloin tulee ensimmäiset setit Suomeen?
kimizu
21.08.2010 00:21:54
markkuliini: Eiköhän tämä pajunköyden syöttäminen nyt ala riittää. :D
Eihän tuollaista perinnettä tietenkään ole olemassakaan, kuka hullu vieraiden häihin ilmaiseksi menisi kökkimään ja töitä tekemään?! :D
Sori, kaikki höpötys oli tarkoitettu pieneen hiillostamiseen, ja innostuin vain lisää kun aisitin pientä toivon kipinää, että juttu saattaisi mennä täydestä.
Et oo poju, vaan mähän tässä oon kun tällaista jaskaa pauhoin. ;) Eli ei mitään henkilökohtaista, satuit vaan sopivasti uhriksi paikalle.
Mutta kerrankin maltoin näinkin pitkään olla sanomatta, että ei vaineskaan.

Edit: Hauska ketjuhan tästä tuli!

Tuli tosiaan =D

Pakko myöntää että aluksi meinasin mennä halpaaan. Sitten alkoi tulla sen verran tuhtia shittiä että ajattelin hypätä kyytiin ja provosoida (ja muka provosoitua) hieman lisää. Bullshit-korttiin vastattiin marttyyri-kortilla, hehheh... =)

No hard feelings at all!
"Its a matter of taste. Taste is a matter of personality. There is bad taste and my taste, which is good off course..."
Speedy
21.08.2010 01:12:41

markkuliini:Eihän tuollaista perinnettä tietenkään ole olemassakaan

Mitä persettiä? Minä kun jo ajattelin että onneks on talvella enemmän oikeeta keikkaa, mistä saa rahaa taas ensi kesän hääkeikkoja varten.. Mitäs minä sitten teen kesällä... kun ei opetustakaan ole...=I Voi että, ois pitäny mennä nukkumaan jo tunti sitten niin ois ees yhden yön saanu nukkua paremmin ilman murheita...=(
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
Olly
21.08.2010 02:12:30
Xittu! Tänks niin paljon Markkuliini, nyt täytyy vetää kämppä pois myynnistä, kun kerran hääkeikkoja voikin tehdä ilmaiseksi.

Teeppä seuraavalla kerralla sellainen jäynä, jonka minäkin voin ymmärtää!

Xittu jälleen!
Too stupid for science? Try religion!
Sonormies
21.08.2010 21:21:00
Yksi riemastuttavimmista keskusteluista aikoihin! LOL many times. Kiitti, pojat/jabät/heebot/äijät/whatever!!
Tankero: "Rollarit, tuo Englannin Souvarit."
Anonymous-jazz
22.08.2010 08:01:16

Nykäsen Anssi on edelleen tämän maan kovimpia luita.
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
AP
22.08.2010 14:32:20
jtannin: Äänestä suomen TUNNETUIMMAN Yle X:llä soivan bändin rumpali.
.

Eihän tässä ole muuta vikaa kuin että Yle X ei soita vanhaa Wigwamia.

Nykäs-anssia äänestin itsekin, elossaolevia kai tässä haettiin?
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura
Ruutikallo
23.08.2010 16:49:13
Kuoppis on kuulema änestetty Suoimen parhaaksi, muistaakseni jtn 450 ääntä noin 4000:sta.
[kyllä sen Led Zeppelinm Puple ja kunnonnon 60-70 musa] -Henydrum- 1.3.2008, 03:30:46 www.tukalaband.com
Gardiner
23.08.2010 17:40:18

Vesa Aaltonenkin vois olla varteenotettava ehdokas.
"We got to stand side by side, we got to stand together and organize. They say power to the people, that`s what they`re Screamin`. Freedom of the soul, pass it on, pass it on to the young and old" Jimi Hendrix
BanZai88
23.08.2010 19:39:10
Olli
23.08.2010 20:04:21

"Listamme ulkopuolelta eniten ääniä saivat:
Hessu Maxx"

Piti oikein googlettaa :)
Sonormies
24.08.2010 18:39:36
Saatiin sentään Anssi mainituksi. Hyvä me!
Tankero: "Rollarit, tuo Englannin Souvarit."
Epämuusikko
24.08.2010 19:29:46
Olli: "Listamme ulkopuolelta eniten ääniä saivat:
Hessu Maxx"

Piti oikein googlettaa :)

Mitä tämä on?
I'm way deep into nothing special (SD: West of Hollywood).
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)