Aihe: Bassari
1 2 3 4
Kailis
05.08.2010 11:47:53

Passari on sellainen taikasana millä voi helsinkiläinen saada dunkkuun kiteeläisellä snagarilla pesiksestä puhuttaessa kun tarkoittaa lukkaria =D
Rumba-Ali
05.08.2010 11:55:36 (muokattu 05.08.2010 14:32:08)

markkuliini:

"Hyvvää ilttaa Kajjaani!"
"Am
pua pätkäsetkö tuon vassaanin?"
"Virit
tää rupellatko tään bassarin?"

Natiivipuhujana korjasin kehnon imitaatiosi vastaamaan jotakuinkin oikeaa.

Bassari.
Ken esileikkiin ryhtyy, Barbie sen kestäköön.
Kefiiri
05.08.2010 12:10:47
wavelength: No minäpä kerron! Nimittäin, kalastajat käyttivät muinoin halkaisijaltaan 26-tuumaisia puusylinterejä meriahventen säilömiseen, ja tästäpä nimitys "bass drum" sai alkunsa.

Pitää paikkansa. Samat kalastajat säilöivät haita hatussa, ja siitä tuli nimitys hai hat.
Rumba-Ali
05.08.2010 12:13:42

Kefiiri: Pitää paikkansa. Samat kalastajat säilöivät haita hatussa, ja siitä tuli nimitys hai hat.

Harris: "Ne ovat vastinlautaset!"
Dickinson: "Ei siis hai-hat?"
Cimble
05.08.2010 13:52:30 (muokattu 05.08.2010 13:53:10)
Kefiiri: Pitää paikkansa. Samat kalastajat säilöivät haita hatussa, ja siitä tuli nimitys hai hat.

Bullshit! Rumpali joka käytti ensimmäisenä hi-hattia setissään, oli useimmiten vahvassa pilvessä tai muuten pää ns. korkeilla ulottuvuuksilla. Niinpä muusikkokaverit antoivat tälle haitsupioneerille lempinimen high hat, mikä on sittemmin lyhentynyt hi-hatiksi.
Cimble
05.08.2010 13:56:28 (muokattu 05.08.2010 13:57:17)
Kailis: Passari on sellainen taikasana millä voi helsinkiläinen saada dunkkuun kiteeläisellä snagarilla pesiksestä puhuttaessa kun tarkoittaa lukkaria =D

Helsinkiläinen voi saada dunkkuun missä tahansa tarpeeksi landekylällä, siinä missä kuka tahansa kaupunkilainen aina oululaisesta Kuopion kautta lahtelaiseen. Ja niin, että pasahtaa, tai bassahtaa...
Kailis
05.08.2010 14:28:11

Cimble: Helsinkiläinen voi saada dunkkuun missä tahansa tarpeeksi landekylällä, siinä missä kuka tahansa kaupunkilainen aina oululaisesta Kuopion kautta lahtelaiseen. Ja niin, että pasahtaa, tai bassahtaa...

Joo. Jossain vaiheessa ajattelin jo melkein valehdella mistä olen kotoisin, mutta ei ole antanut luonto periksi. Tappelemaankin on joutunut.
Nolte
05.08.2010 17:49:07
Häh, eikös passari löydy lentopallokentältä?
Tätä en allekirjoita!
marchangel Miquel
05.08.2010 22:58:54
Basaari se on sääh.
Kun mä oon kuuluisa rumpali, vedän keikan Wembleyllä akryylirummuilla, joissa on coated-kalvot! http://www.facebook.com/pages/Komodo/134092936630725?v=wall#!/pages/Komodo/134092936630725?ref=ts
DonH
06.08.2010 09:06:26
Bobana: Väärin.

Se on kolmen jiin Kaijjjaani.
Mut ethän sä voinu tietää. : )

EIKÄ OLE ENÄÄ! 90-luvun talouslamassa J:t lähti pois. KuopiJoon ja JoJensuuhun, Nyt se on siis vain pelkkä Kajaani.

Näi o, Kajaanilaistenki mielestä.
"Perkele noi rummut jytisee! Voi vitsit, tuli oikein kuset housuun kun fiilistelin niin ja muija paskansi allensa."
Rumba-Ali
06.08.2010 13:40:24

DonH: EIKÄ OLE ENÄÄ! 90-luvun talouslamassa J:t lähti pois. KuopiJoon ja JoJensuuhun, Nyt se on siis vain pelkkä Kajaani.

Näi o, Kajaanilaistenki mielestä

Hokema "kolomen Jiin Kajjjaanista" on jopa "soittakaa Paranoid" -huudahdusta vanhempi ja kuluneempi juttu. Hyvänä kakkosena tulee tämä letkautus KuopiJolle ja JoJensuulle lainatuista Jiistä.
Bobana
06.08.2010 22:23:45
markkuliini:
Mistä muuten tiedät missä mä olen asunut? :)

No eihän tollasia hippejä mistään perähikiältä sikiä. Siellä ei kato miehisiä kauneus- ja kasvotuotteita käytetä. : )
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
markkuliini
06.08.2010 23:15:15 (muokattu 06.08.2010 23:18:54)

Bobana: No eihän tollasia hippejä mistään perähikiältä sikiä. Siellä ei kato miehisiä kauneus- ja kasvotuotteita käytetä. : )

Siinä meidän tietotoimisto. :p Olenhan mä useastikin sanonut, että oon Rovaniemeltä. Toisaalta kyllähän se varmaan metropolilta tuntuu jos on Lohjan sykkeeseen tottunut. Buaha! :D

Edit: mihinköhän kauneudenhoitotuotteisiin B. viittaa? Muahan ei voi todistetusti käräyttää kuin Gilletestä. :P
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
Bobana
06.08.2010 23:21:43
markkuliini: Siinä meidän tietotoimisto. :p Olenhan mä useastikin sanonut, että oon Rovaniemeltä. Toisaalta kyllähän se varmaan metropolilta tuntuu jos on Lohjan sykkeeseen tottunut. Buaha! :D

Edit: mihinköhän kauneudenhoitotuotteisiin B. viittaa? Muahan ei voi todistetusti käräyttää kuin Gilletestä. :P

No hei!
Löysää nyt vähän sitä pipoos.
Heitin vaan noi kosmetiikat tiskiin kun äijän partarajat on nussittu aina millilleen joka kuvassa. Varsinkin battlessa.
markkuliini
06.08.2010 23:35:26 (muokattu 06.08.2010 23:55:17)

Bobana: No hei!
Löysää nyt vähän sitä pipoos.
Heitin vaan noi kosmetiikat tiskiin kun äijän partarajat on nussittu aina millilleen joka kuvassa. Varsinkin battlessa.

No hei vaan. Saa kai sitä kysyä, kun aloin jo vähän huolestua. Alkoi vaan olemaan niin metroseksuaalista vivahdetta sulla että mietin oletko alkanut harrastamaan noita meikkijuttuja, ja etsit netissä vinkkejä tai jotain. Partarajojen nussimisen jätän muille ihan suosiolla, en edes uskalla kysyä yksityiskohtia siitä touhusta.
Niinhän se vissiin on että kuvista ja videoista sitä näkee mitä haluaa nähdä. +Suatanan monta hymiötä tähän , koska vain yhdestä luullaan tosikoksi.

Edit: noi sun kirjoitukset muuttuuu paljon hauskemmiksi kun lukee noi sun viljelemät hei-sanat siirappisella "Börje-aksentilla." :D
markkuliini
07.08.2010 00:01:43

Joskus joku muukin on kommentoinut parran rajausta. Vakiovastaukseni aiheeseen se, että liikenneturvallisuuden takia silmien edessä ei saa olla liikaa karvaa. Ja turhamaisuuttani tykkään että rintakarvat erotetaan partahaivenista vaikka keinotekoisesti. Se rajan paikka pitää vain päättää. :D
Bobana
07.08.2010 00:22:07
markkuliini: No hei vaan. Saa kai sitä kysyä, kun aloin jo vähän huolestua. Alkoi vaan olemaan niin metroseksuaalista vivahdetta sulla että mietin oletko alkanut harrastamaan noita meikkijuttuja, ja etsit netissä vinkkejä tai jotain. Partarajojen nussimisen jätän muille ihan suosiolla, en edes uskalla kysyä yksityiskohtia siitä touhusta.
Niinhän se vissiin on että kuvista ja videoista sitä näkee mitä haluaa nähdä. +Suatanan monta hymiötä tähän , koska vain yhdestä luullaan tosikoksi.

Edit: noi sun kirjoitukset muuttuuu paljon hauskemmiksi kun lukee noi sun viljelemät hei-sanat siirappisella "Börje-aksentilla." :D

No no...
Nyt sä selvästi jo hätäännyt kun oikeen kahella viestillä puolustat... : P
markkuliini
07.08.2010 08:58:00

Bobana: No no...
Nyt sä selvästi jo hätäännyt kun oikeen kahella viestillä puolustat... : P

Juu, oon tässä aika hädissäni. Siis apua...
Kailis
07.08.2010 12:44:10

Nolte: Häh, eikös passari löydy lentopallokentältä?

Näillä eväillä sun ei tarvihe etes mennä sinne kiteeläiselle snagarille =D
Nolte
07.08.2010 15:38:37
Kailis: Näillä eväillä sun ei tarvihe etes mennä sinne kiteeläiselle snagarille =D

Ja kun mie olisin NIIN sinne halunnut... :-) Päästä kiteeläiselle snagarille ja kuolla.
Tätä en allekirjoita!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)