Aihe: Meneekö teillä hermot?!?
1 2 3 4 5 6
Wyrok
05.07.2007 22:11:59
Tänään taas ei onnistunut ei sitten yhtään mikään. Maanantaina oli meno ylimmillään ja komppi kulki kuin juna (ainakin omasta mielestä) ja tänään täysin samalla setupilla kasvoi otsaan sellainen sarvi että ei tosikaan. Varsinkin basarikoipi oli aivan holtiton ja ergonominen pallini tuntui jopa tavallista paskemmalta istua. Hommaan tavallisen pilleripallin, sen olen päättänyt. Vaan kohta on hardis-tekosyyt vähissä ;-)

Tuuripeliä ja fiilispohjaista tämä tuntuu olevan, jopa liikaakin. Eikä edes olut maistunut treenien jälkeen!

-:mikko
"I have as much authority as the Pope, I just don't have as many people who believe it." -George Carlin
DrmBug
05.07.2007 22:28:26
Lisää treeniä vaan. Mitä pidemmälle kehityt, sitä pienemmäksi erot hyvän ja huonon päivän välillä tulevat.
ODOMANKOMA BOO ADZEE OBOO KYEREMA
Epämuusikko
06.07.2007 02:41:47
Lisää treeniä vaan. Mitä pidemmälle kehityt, sitä pienemmäksi erot hyvän ja huonon päivän välillä tulevat.

Pitkällä aikavälillä kyllä. mutta sielläkin tulee tyhjästä semmoisia kuoppia että. ja joskus ulospäin jokin asia, mikä itselle tuntuu ihan paskalta, saattaa kuulostaa siedettävältä. yleensä tosin toisinpäin.

aina ei voi onnistua. piste.
"Joskus annoin. Voi jumalauta sitä pieremistä"-Noir. Bustard #1
J. Cool
06.07.2007 14:23:13

aina ei voi onnistua. piste.

sillä ne työllistetyimmät studioäijät onkin niin arvostettuja. Taitotaso täytyy olla huippuluokkaa, että voi tosta vain rutiinisuorituksena takoa listahittejä kerta toisensa jälkeen...
Kukkis 77
06.07.2007 14:30:10

Onhan sitä välillä semmoisia päiviä milloin tuntuu että kerta kaikkiaan mikään ei lähde. Peruskomppi pykii ja fillit menee metsään. Mutta sitten taas vastapainona on sellaisiakin päiviä jolloin tuntuu Vinnie Paulkin jäävän kakkoseksi..
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki
Roberto
06.07.2007 14:34:39

Onhan sitä välillä semmoisia päiviä milloin tuntuu että kerta kaikkiaan mikään ei lähde.

Silloin voikin kiitellä onneaan et ei oo mikään ammattireiska ja vielä 3/4 humppalevyä pitäis sinä päivänä äänittää. Voi lähtee vaikka tsiigaileen perseitä Hietsuun tai jotain.
J. Cool
06.07.2007 15:09:58

Silloin voikin kiitellä onneaan et ei oo mikään ammattireiska ja vielä 3/4 humppalevyä pitäis sinä päivänä äänittää. Voi lähtee vaikka tsiigaileen perseitä Hietsuun tai jotain.

sitä nyt voi muutenkin kiitellä onneaan, ettei tartte humppalevyä äänittää...
Epämuusikko
06.07.2007 16:57:49
sitä nyt voi muutenkin kiitellä onneaan, ettei tartte humppalevyä äänittää...

What wrong's with humppa?
Roberto
06.07.2007 19:36:15

What wrong's with humppa?

Sano että sä kairaaaaaaaatttt....
Epämuusikko
06.07.2007 21:16:08
Sano että sä kairaaaaaaaatttt....

vastaa, perkele.
Roberto
06.07.2007 22:16:07

vastaa, perkele.

No en mä ainakaan jaksais ku en diggaa musasta. Zorppa.
J. Cool
07.07.2007 13:38:13

vastaa, perkele.

no jopas on kommentti. vastataan toki, kun kovasti kiinnostaa. vitsiksihän se nyt olit tarkoitettu, mutta suomalainen tanssimusa ei vain anna mulle musikaalista orgasmia.
KalaPaska
13.03.2008 21:46:12
Sama ongelma mullakii. Ite oon soittanu vuoden ja sitä aina yrittää jotai liian vaikeeta ja sit tulee sellane fiilis että "mä oon aivan paska" ja kapulat lentää. Ja sitte rauhotuttua haen kapulat ja nappaan Syncopationin tai Rokkaavat rummut ja alan reenaa nöyrästi.
sutikomppi
14.03.2008 10:06:59
Täydellisen perseestä oleva rinnastus. Kokemus ei aina näy opettavan.

Voisitko selittää tarkemmin. En nyt ymmärrä. Haukkua on tietysti helppo. Yritä nyt edes hiukan perustella.
Rumpujensoitto on yksinkertaisten rytmikuvioiden toistoa, erilaisilla nopeuksilla.
kapulat poikki
14.03.2008 12:16:26
Mulla menee sillon tällön ku ei löydä jalkoihin tatsia. ja jos ei ne hirveen vaikeat onnistu ni siirryn jammailuun josta syntyyy hyvä fiilis
Hei älä ny viitti, ei karhukaan riehu koko aikaa, se syö välillä puolukoita...
K.Suninen
28.03.2008 21:33:34
En tiedä oonko menny etiäpäin vai mitä, mutta nykyään ku joutuu joka päivä soittaan milloin mitäkin, ja joka päivä ei voi olla se hyvä päivä, niin sitä on jotenki vaan oppinu keskittymällä pakottamaan ittensä ihan väkisin hyvään suoritukseen. Ja siitä onki huomannu, että oikeestaan loppujen lopuks kaikki päivät ovat yhtä hyvii, toisina päivinä pitää vaan keskittyy vähä enemmän siihen, että pääsee soittovireeseen..
niinku mikä se fyysinen gebardeeri siinä oli, ett keinut sä sisään vai et?
Deino
28.03.2008 21:34:44 (muokattu 28.03.2008 21:34:50)

En tiedä oonko menny etiäpäin vai mitä, mutta nykyään ku joutuu joka päivä soittaan milloin mitäkin, ja joka päivä ei voi olla se hyvä päivä, niin sitä on jotenki vaan oppinu keskittymällä pakottamaan ittensä ihan väkisin hyvään suoritukseen. Ja siitä onki huomannu, että oikeestaan loppujen lopuks kaikki päivät ovat yhtä hyvii, toisina päivinä pitää vaan keskittyy vähä enemmän siihen, että pääsee soittovireeseen..

Täysin sama juttu. Vaikka en soitakkaan joka päivä.
Jööhannes
29.03.2008 03:59:53 (muokattu 29.03.2008 21:59:29)
nääeiulen eimonnistunut nikään vaane eer4esitten onnist78ui7s kaikki. t'ä

Edit: Voeehan hevonkehvelin TAMAS... Anteeksi .
Kailis
29.03.2008 16:03:19

Krapulasta selvittyäsi voit sitten suomentaa tämän. Älä pidä kiirettä =D
Rumpukapulat
29.03.2008 19:56:32

Edit: Voi hevon***** TAMAS... Anteeksi.

Vaikuttaa lavastetulta. Feikki!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)