Aihe: Kutsu tuli soittokuntaan..
1 2 3 4 5 6
Simbe
22.03.2006 15:47:41
Ei se ihan näinkään mene. Jos haluaa pienempään soittokuntaan, niin varmin tapa on aloittaa normaali armeija ja käydä P-kauden jälkeen anomassa siirtoa soittokuntaan. Tällöin joutuu myös käymään soittokokeessa, mutta suuremmalla todennäköisyydellä pääsee pieneen soittokuntaan.

Tuore päivitys tähän, kaveri koitti nyt hakea Säkylästä P-kauden jälkeen johonkin soittokuntaan. Säkylässähän ei omaa ole, kai. Hommassa kävi niin, että lykkäystä tuli!! Armeijaan sitten taas vuoden-parin päästä. Anteeksi saa sitten sen reilun pari kuukautta, minkä kerkesi olemaan armeijassa. Ei kyllä ihan mene jakeluun, miten se onnistui noin sähläämään. Ei hän kai itse pidä asiaa onneksi kovin kamalana. Mietin vaan, että jos hän haluaisi Lahteen, niin siellähän on jo vaikka mitä kuviomarsseja opeteltu siihen mennessä? Tällä kitaristi-laulaja-pianistilla on kyllä varmaan muitakin kiinnostuksen aiheita kuin kuviokävely.

Itselle tuollainen ainakin tuntuisi hirveältä, näen joskus painajaisia, että multa olisi jäänyt pari viikkoa käymättä armeijasta ja sitten joudun uudestaan ihan alusta asti käymään sen. Huh!
Rock 'n roll 'n blues 'n jazz, kiss my ass.
Velli
22.03.2006 16:23:59
Mietin vaan, että jos hän haluaisi Lahteen, niin siellähän on jo vaikka mitä kuviomarsseja opeteltu siihen mennessä?

Jos haluaa nimen omaan Lahteen, niin silloin kannattaa käydä siellä Lahden pääsykokeissa silloin kun ne virallisesti järjestetään.
Ahmir
16.04.2006 11:16:46
Kahden päivän päästä on kokeet. Jokos traditional grip ym. vaadittavat asiat on täydellisesti hallussa? Mitäs olette pääsykokeisiin harjoitelleet? Itse olen pikkurumpu-, ksylofoni- ja timpanietydin. Monenko aikaan yötä olevat aikovat kasarmille mennä??

Ps. Onnea vaan kaikille..
Die gute Verbindung von Mensch zu Mensch.
moderndrummer88
16.04.2006 12:43:21
onko mitään mahdollisuuksia päästäkkään soittokuntaan jos ei hallitse muita lyömäsoittimia kuin rummut? tuntuu että kaikki täältäkin hakevat soittavat vaikka sun mitä muitakin soittimia...
powertreblebassvolume
absentmind
16.04.2006 12:47:56
onko mitään mahdollisuuksia päästäkkään soittokuntaan jos ei hallitse muita lyömäsoittimia kuin rummut? tuntuu että kaikki täältäkin hakevat soittavat vaikka sun mitä muitakin soittimia...

No siis, mä oon soittanu vasta pari vuotta rumpuja (ja nekin sähkörummuilla) ja silti yritetään sisään. Toivottavasti ne ottaa paskojakin sinne :D
moderndrummer88
16.04.2006 12:49:07
No siis, mä oon soittanu vasta pari vuotta rumpuja (ja nekin sähkörummuilla) ja silti yritetään sisään. Toivottavasti ne ottaa paskojakin sinne :D

tulehhan heittämään sitten kommenttia tänne miten meni
powertreblebassvolume
Buusteri
16.04.2006 13:31:45

Jepjep, meni sitten homma mäkeen. Erinäisistä syistä jää reissu väliin ja samalla mahdollisuudet soittokuntaan.. Ehkäpä sitä sitten alokaskaudella nappais.
tsääs
moderndrummer88
06.05.2006 18:43:04
nostoa nostoa....

kuinkahan pitkä sen virvelibiisin mitä siellä pääsykokeissa aikoo esittää ois hyvä olla. Mulla on ollu jo tässä pitkään semmonen parin sivun virvelibiisi (drum corps on parade) työn alla, tuosta Anzelmosmin viestistä vähän semmosen käsityksen sai, että niin pitkiä ne ei ala kuuntelemaan. Pistävätkö sitten pahakseen jos vaikka soittaa viimesen neljänneksen biisistä tsjp.?
musiikki on kuin musiikkia korvilleni
lkx
06.05.2006 20:57:10

Ei ne pitkiä pätkiä kuuntele.
Hilfe! Ich bin ein Fisch.
moderndrummer88
06.05.2006 21:21:57

ok
musiikki on kuin musiikkia korvilleni
Anonymous-jazz
07.05.2006 00:47:45 (muokattu 07.05.2006 00:49:20)

Ei kai sinne soittokuntaan kutsuta kuin pääsykokeisiin. Kutsu soittokuntaan tulee vasta jos soittokokeen läpäisee :D

Tuskin tuolla kukaan tekee ns. Tony Salmelaiset että sanoo yksikköön että "mä haluan varman paikan sisään ja että mä oon jo niin hyvä ettei mun tarvii käydä pääsykokeissa".
Jazz on jazz ja Hikiä on Hikiä.
Katiska
07.05.2006 01:25:52 (muokattu 07.05.2006 01:26:44)

Joo. Kävin tuolla pari viikkoa sitten kokeilemassa ja ehdin soittamaan vaan lyhyen pätkän marimbabiisiä ja kahta eri komppia ennenku ne keskeytti. Aika nopeesti se soitto-osuus oli ohi.
Simbe
08.05.2006 10:31:08
Ei kai sinne soittokuntaan kutsuta kuin pääsykokeisiin. Kutsu soittokuntaan tulee vasta jos soittokokeen läpäisee :D

Tuskin tuolla kukaan tekee ns. Tony Salmelaiset että sanoo yksikköön että "mä haluan varman paikan sisään ja että mä oon jo niin hyvä ettei mun tarvii käydä pääsykokeissa".

"Soitin pääsykokeissa puhelinta."
-eräs saapumiserämme huilisti
Rock 'n roll 'n blues 'n jazz, kiss my ass.
Epämuusikko
08.05.2006 12:14:15
"Soitin pääsykokeissa puhelinta."
-eräs saapumiserämme huilisti

Eräs tuntemani lyömäsoittaja teki saman. Vittuako sitä pääsykokeissa mätänemään, kävelee reippaasti sisään vaan.
It´s easier to give up than allways tried to go up. Bustard #1
Pieni rumpalipoika
08.05.2006 13:16:39

Eräs tuntemani lyömäsoittaja teki saman. Vittuako sitä pääsykokeissa mätänemään, kävelee reippaasti sisään vaan.

Hehe. Joo toisilla riittää meriitit...
Tupuna: Mun mielestä sä oot edelleen idiootti ja sulla on pieni muna.
Katiska
01.06.2006 13:11:23
Tänään tipahti palvelukseenastumismääräys Lahteen erään I/07
Melkonen tsägä, tänä vuonna kun pelkästään rumpaleitakin oli 60kpl.
Velli
01.06.2006 14:21:27 (muokattu 01.06.2006 14:22:34)

No jaa. Aina niitä rumpaleita hakee tuon verran. Niistä n. 50 on susipaskoja, joten lopuilla kymmenellä (jotka jotain osaavatkin) on ihan hyvät tsäänssit, kun vähintään 6-7 rumpalia kuitenkin otetaan sisään.

edit. Et muuten olisi kiinnostunut vaihtamaan haitsujasi 13" AA fusion hatseihin?
Bacchus
01.06.2006 14:33:37

Onnittelut vaan, kyllä soittokuntahommat aina perusryynäämisen voittaa, ja saa hyvää soittokokemusta.
tatska
01.06.2006 15:53:58 (muokattu 01.06.2006 16:04:32)
No jaa. Aina niitä rumpaleita hakee tuon verran. Niistä n. 50 on susipaskoja, joten lopuilla kymmenellä (jotka jotain osaavatkin) on ihan hyvät tsäänssit, kun vähintään 6-7 rumpalia kuitenkin otetaan sisään.

totta.
jos osaat soittaa ja oot ottanut tunteja niin aika varmasti pääset soittokuntaan.
Toro
01.06.2006 16:57:18
Itelleni pamahti kans lappu postilaatikkoo...et lahtee pitäs lähtee jamittelee tammikuus...:)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)