markkuliini 22.10.2014 14:39:00 | |
---|
Jos vielä joku autovertaus tähän...? :D Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
Kailis 22.10.2014 15:54:59 | |
---|
Ok. Mistä tuntee kuorma-auton kuljettajan kahvilassa? -Sillä on kahvi ja pulla eri pöydissä. TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin. |
hollmi-5 22.10.2014 19:02:15 | |
---|
Kailis: Ok. Mistä tuntee kuorma-auton kuljettajan kahvilassa? -Sillä on kahvi ja pulla eri pöydissä. Tämä oli kyllä hyvä ;) Mistä tietää, että rumpali on tulossa kylään? Koputus kiilaa... Soundit, piuhat ja kajarit. |
statistiÖ 23.10.2014 18:42:24 | |
---|
¤ RLRR LRLR RLRR LRLR ¤ Jos ei soi hiljaa, soi kovaa ¤ ranttatantta ¤ hevi mamma, kevyt musiikki ¤ |
jazzmies 23.10.2014 19:04:11 | |
---|
"Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä." |
hollmi-5 23.10.2014 21:40:57 | |
---|
statistiÖ: Sand @ http://maihinnousu.net/a/2812 Sopisi elokuvakohtaukseen, jossa mieshenkilö, joka on menettänyt kaiken, kapuaa tumma puku päällä hiekkakuopanreunaa ylös. Janottaa, väsyttää, ottaa pattiin ja röökit on loppu. Muija on lähtenyt raittiimman mukaan lapset mukanaan. Lopputili on vedetty kurkusta alas... Ja sitten löytyy ryppyinen 50€ seteli perstaskusta juurikin, kun ensimmäisen kaljakuppilan valot siintelevät horisontissa. Mutta voi! Ovenkahvaa on turha nykiä. Kello on vasta kaksikymmentä vaille yhdeksän, eikä tarjoulu pelaa. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Kailis 23.10.2014 22:29:49 (muokattu 23.10.2014 22:37:34) | |
---|
hollmi-5: Sopisi elokuvakohtaukseen, jossa mieshenkilö, joka on menettänyt kaiken, kapuaa tumma puku päällä hiekkakuopanreunaa ylös. Janottaa, väsyttää, ottaa pattiin ja röökit on loppu. Muija on lähtenyt raittiimman mukaan lapset mukanaan. Lopputili on vedetty kurkusta alas... Ja sitten löytyy ryppyinen 50€ seteli perstaskusta juurikin, kun ensimmäisen kaljakuppilan valot siintelevät horisontissa. Mutta voi! Ovenkahvaa on turha nykiä. Kello on vasta kaksikymmentä vaille yhdeksän, eikä tarjoulu pelaa. Hemmetin hyvä =D Yksi vilpitön kysymys statistiÖ:lle; mikä sun tavoite on rumpalina? TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin. |
Kailis 23.10.2014 22:38:18 | |
---|
jazzmies: Raakamix tulevalta Jamaze-kiekolta ennen keys/vox-osuuksia. Tuo on raakana sisään ja aion pätkiä rumpuraitaa atomeiksi, jos siltä tuntuu. Bassoraita on jo kasattu pikku pätkistä tuollaiseksi. https://dl.dropboxusercontent.com/u/76983909/Punktrance.m4a Kivaa soundia, varsinkin basari on hyvä. Mikä haikka tossa on? TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin. |
jazzmies 23.10.2014 22:40:08 | |
---|
Kailis: Kivaa soundia, varsinkin basari on hyvä. Mikä haikka tossa on? Yeah, kiitti! Pienempi haitsu on 10" Sabianin Alien Disc päällä ja 10" Evolution Splash alla. Sitten toinen haitsu on 17" Holy China alla ja 14" Groove Hats Top päällä. "Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä." |
Kailis 23.10.2014 22:54:30 | |
---|
jazzmies: Yeah, kiitti! Pienempi haitsu on 10" Sabianin Alien Disc päällä ja 10" Evolution Splash alla. Sitten toinen haitsu on 17" Holy China alla ja 14" Groove Hats Top päällä. Ootellaan valmista tuotosta. Mulla on remote haikassa 12" Turkish splash päällä ja 12" Wuhan china alla. Kiva lisä. TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin. |
jazzmies 23.10.2014 23:00:15 | |
---|
Kailis: Ootellaan valmista tuotosta. Mulla on remote haikassa 12" Turkish splash päällä ja 12" Wuhan china alla. Kiva lisä. Jep, setissä on hyvä olla jotakin jäynää aina. "Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä." |
hollmi-5 23.10.2014 23:29:30 | |
---|
jazzmies: Raakamix tulevalta Jamaze-kiekolta ennen keys/vox-osuuksia. Tuo on raakana sisään ja aion pätkiä rumpuraitaa atomeiksi, jos siltä tuntuu. Bassoraita on jo kasattu pikku pätkistä tuollaiseksi. https://dl.dropboxusercontent.com/u/76983909/Punktrance.m4a Väkevää vääntöä. Kivasti epäortodoksiset rumpusoundit, jotka toimii hyvin. Soitto on kyrväkästä! Jatkoon kaikissa idolseissa ja bigbrothereissa... Soundit, piuhat ja kajarit. |
Jape Muusa 24.10.2014 00:53:19 | |
---|
jazzmies: Raakamix tulevalta Jamaze-kiekolta ennen keys/vox-osuuksia. Tuo on raakana sisään ja aion pätkiä rumpuraitaa atomeiksi, jos siltä tuntuu. Bassoraita on jo kasattu pikku pätkistä tuollaiseksi. https://dl.dropboxusercontent.com/u/76983909/Punktrance.m4a Ihan helvetin hyvän kuuloista meininkiä! Kyllä mä ton vielä ohitan. |
Strumbali 24.10.2014 09:58:03 (muokattu 24.10.2014 10:00:00) | |
---|
hollmi-5: Sopisi elokuvakohtaukseen, jossa mieshenkilö, joka on menettänyt kaiken, kapuaa tumma puku päällä hiekkakuopanreunaa ylös. Janottaa, väsyttää, ottaa pattiin ja röökit on loppu. Muija on lähtenyt raittiimman mukaan lapset mukanaan. Lopputili on vedetty kurkusta alas... Ja sitten löytyy ryppyinen 50€ seteli perstaskusta juurikin, kun ensimmäisen kaljakuppilan valot siintelevät horisontissa. Mutta voi! Ovenkahvaa on turha nykiä. Kello on vasta kaksikymmentä vaille yhdeksän, eikä tarjoulu pelaa. Sama tarina yhdistettynä Jazzmiehen ääninäytteeseen oli jo melkoisen vaikuttavaa. :) Ilman tarinaakin jazzmiehen pätkä oli mielenkiintoinen, jännite säilyy. Statistiö:lla oli nyt jotenkin enemmän hakusessa olevan tuntuinen meininki kuin aiemmin, kaikella kunnioituksella. Lähinnä temmon ja tarkkuuden suhteen. Aiemmin olen ollut havaitsevinani selkeää pulssia, vaikkakin volyymeiltaan ääninäytteet ovat kohtalaisen varovaisia. |
hollmi-5 24.10.2014 10:30:09 | |
---|
Strumbali: Statistiö:lla oli nyt jotenkin enemmän hakusessa olevan tuntuinen meininki kuin aiemmin, kaikella kunnioituksella. Lähinnä temmon ja tarkkuuden suhteen. Aiemmin olen ollut havaitsevinani selkeää pulssia, vaikkakin volyymeiltaan ääninäytteet ovat kohtalaisen varovaisia. Ilman kuvaakin on nähtävissä se, että parikin asiaa olisi tekniikkapuolella laitettava ensin ojennukseen. Olen suositellut ainakin muutaman rumputunnin ottamista ja suosittelen edelleen. Mutta jos valittu tie on tämä, niin annetaan arvo sillekin. Kukin harrastakoon tyylillään. Soundit, piuhat ja kajarit. |
tomboarmageddon 25.10.2014 11:10:50 | |
---|
hollmi-5: Ilman kuvaakin on nähtävissä se, että parikin asiaa olisi tekniikkapuolella laitettava ensin ojennukseen. Olen suositellut ainakin muutaman rumputunnin ottamista ja suosittelen edelleen. Mutta jos valittu tie on tämä, niin annetaan arvo sillekin. Kukin harrastakoon tyylillään. Tossa on varmasti tahallaankin timellä leikkimistä. No kuitenkin mun mielestä kannattaa ensin opetella mahd jämptisti ihan perus biitti, ennenkuin alkaa pelata näillä. Tulee siihen venyttelyynkin ihan eri meininki.... Tämä ei kettuilua taaskaan jos ny siltä sävy vahingossa vaikuttaakin, vaan rakentavaa kritiikkiä? |
Kailis 25.10.2014 12:25:06 (muokattu 25.10.2014 12:26:15) | |
---|
Tossa on varmasti tahallaankin timellä leikkimistä. Voipi olla tai olla olemati. Helpompi olisi näin uskoa jos kuulisi yhdenkin tasabiittisen näytteen. Nyt on vähän sellainen "tail wagging the dog" fiilis. Mut siis kaikki tyylillään ja antaa kaikkien kukkien kukkia ja mitä näitä nyt on... TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin. |
jazzmies 25.10.2014 13:08:53 (muokattu 25.10.2014 13:09:08) | |
---|
Kailis: Voipi olla tai olla olemati. Helpompi olisi näin uskoa jos kuulisi yhdenkin tasabiittisen näytteen. Nyt on vähän sellainen "tail wagging the dog" fiilis. Mut siis kaikki tyylillään ja antaa kaikkien kukkien kukkia ja mitä näitä nyt on... Jep. On hyvä, että ihmiset harrastavat asioita, mutta rumpalin perusasiat ovat nämä eri estetiikkojen (poissulkien "psykologista luovuutta" ilmentävät indie- ja singer-songwriter-tyylit), teknisen briljeerauksen ja koordinaation ulkopuolella. 1. Rumpali kykenee toteuttamaan tasamittaista iskutusta eli ykkösen ja kakkosen välimatka on vakio. 2. Rumpali kykenee fraseeraamaan iskuttomat tahdinosat säännöllisesti ilmentäen tasajakoista tai kolmimuunteista rytmiikkaa tai jopa jotakin niiden välimaastosta/läheltä. 3. Rumpali kykenee säilyttämään temponsa ilman ulkopuolista avustusta. 4. Rumpali kykenee säilyttämään rytmisen otteensa koko kappaleen ajan eikä ajoitus tai intensiteetti häily tahattomasti suhteessa muihin esittäjiin. "Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä." |
-Dr.DW- 25.10.2014 13:34:12 | |
---|
jazzmies: Jep. On hyvä, että ihmiset harrastavat asioita, mutta rumpalin perusasiat ovat nämä eri estetiikkojen (poissulkien "psykologista luovuutta" ilmentävät indie- ja singer-songwriter-tyylit), teknisen briljeerauksen ja koordinaation ulkopuolella. 1. Rumpali kykenee toteuttamaan tasamittaista iskutusta eli ykkösen ja kakkosen välimatka on vakio. 2. Rumpali kykenee fraseeraamaan iskuttomat tahdinosat säännöllisesti ilmentäen tasajakoista tai kolmimuunteista rytmiikkaa tai jopa jotakin niiden välimaastosta/läheltä. 3. Rumpali kykenee säilyttämään temponsa ilman ulkopuolista avustusta. 4. Rumpali kykenee säilyttämään rytmisen otteensa koko kappaleen ajan eikä ajoitus tai intensiteetti häily tahattomasti suhteessa muihin esittäjiin. Tään päivän soittojen perusteella, mie en oo rumpali... :D 4/4 kosahti, ihan täydellisesti... Ei oikein fiiliksistä tiedä, että itkeekö tässä vai nauraako... Kehveli... Rummut ovat kynäni. |
jazzmies 25.10.2014 13:42:09 | |
---|
-Dr.DW-: Tään päivän soittojen perusteella, mie en oo rumpali... :D 4/4 kosahti, ihan täydellisesti... Ei oikein fiiliksistä tiedä, että itkeekö tässä vai nauraako... Kehveli... Back to woodsheddin' ;) "Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä." |