sahkuifk 18.09.2016 20:56:00 | |
---|
Tulee Genesisdokkaria Teemalta kohta, pitääpä kytsiä jos olis live-tallenteita mukana. Silloin pitää puskee kun reikä on ruskee. |
Epämuusikko 18.09.2016 21:18:54 | |
---|
sahkuifk: Tulee Genesisdokkaria Teemalta kohta, pitääpä kytsiä jos olis live-tallenteita mukana. kiitti vinkistä! Pitää kuikkia. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Drummer-K 19.09.2016 12:27:33 | |
---|
Minä katoin eilen ton Genesis-dokkarin. Kyllä minä niin mieleni pahotin monessa kohdassa, kun kaikki ylistivät kasaripoppi-aikakautta Genesiksen tuotannossa. Peter Gabrielin aikakausi käsiteltiin taasen alle puolessa tunnissa. Odotin koko ajan, milloin Banks sanois, että vihaa 70-luvun alkupuolen Genesistä :) Vähän sama kun Rushin Neil Peart sanoi 70-luvun olleen heidän ''esikouluvuotensa''. Tana. Soita paremmin.
https://www.facebook.com/SoundranchStudio
Edullista äänitys- ja miksaushommia Pohjois-Pohjanmaalla. |
Epämuusikko 19.09.2016 15:07:36 | |
---|
Ite oon vasta vastikään löytäny pre-collins-ajan Genesiksen. Mutta vastakkainasettelun aika tuossa hommassa on ohi, ja Suurta Yleisöä kuitenkin kiinnostaa se hittimatsku niin minkäs teet. Itseäni vähän harmitti Wind & Wuthering -levyn sekä Bill Brufordin ohitus. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
hollmi-5 19.09.2016 16:34:20 | |
---|
Epämuusikko: Ite oon vasta vastikään löytäny pre-collins-ajan Genesiksen. Mutta vastakkainasettelun aika tuossa hommassa on ohi, ja Suurta Yleisöä kuitenkin kiinnostaa se hittimatsku niin minkäs teet. Itseäni vähän harmitti Wind & Wuthering -levyn sekä Bill Brufordin ohitus. Brufordin osuus on itsellenikin aika hämärissä. Chester Thompson kun on ollut pääasiassa keikkarumpali. Bill teki vuoden -76 kiertueen ja Three Sides Livelle siksi muutaman raidan. Levy on kooste useammasta keikasta vuosien -76 ja -82 väliseltä ajalta. Tekikö Bruford muuta? Soundit, piuhat ja kajarit. |
jazzmies 19.09.2016 17:06:56 | |
---|
Epämuusikko: Ite oon vasta vastikään löytäny pre-collins-ajan Genesiksen. Mutta vastakkainasettelun aika tuossa hommassa on ohi, ja Suurta Yleisöä kuitenkin kiinnostaa se hittimatsku niin minkäs teet. Itseäni vähän harmitti Wind & Wuthering -levyn sekä Bill Brufordin ohitus. Onneksi näkyi Bruford taustalla hetken. Mutta onhan se mahtavaa, miten bändi alkoi svengata ihan eri tavalla 1970-luvun lopulla. Chesterillä on varmasti näppinsä pelissä. Itse olen progeveijareita henkeen ja vereen, mutta täytyy sanoa kyllä, että nämä Invisible Touchit ovat mahtavia levyjä. Supper's Ready on mielestäni voittamaton pätkä, mutta svengi, älypop ja heidän soundit ovat kyllä niin toimiva paketti ettei mitään rajaa. "Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä." |
sahkuifk 19.09.2016 19:34:58 | |
---|
Mua huvitti kun jenkkitoimittajat puhui proge-bändistä ja englantilaiset toimittajat rock-bändistä. Mulle toimii kaikki missä Collins on mukana. Silloin pitää puskee kun reikä on ruskee. |
Epämuusikko 19.09.2016 20:16:42 | |
---|
jazzmies: Onneksi näkyi Bruford taustalla hetken. Mutta onhan se mahtavaa, miten bändi alkoi svengata ihan eri tavalla 1970-luvun lopulla. Chesterillä on varmasti näppinsä pelissä. Itse olen progeveijareita henkeen ja vereen, mutta täytyy sanoa kyllä, että nämä Invisible Touchit ovat mahtavia levyjä. Supper's Ready on mielestäni voittamaton pätkä, mutta svengi, älypop ja heidän soundit ovat kyllä niin toimiva paketti ettei mitään rajaa. Vaikka kahdella setillä mouhoamista vihaan, tekisi mieleni kuikkia 80-luvun alkupuolen Thompson-Collins-yhteismättöjä. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
sahkuifk 27.09.2016 01:22:28 | |
---|
Kop kop. Kuka siellä? Se että putoaa kapula keikalla. Oikeasti, mitä rennommin soitan, sen varmemmin ei putoa! Kai se sitten on sitä rentouden tuomaa varmuutta? Silloin pitää puskee kun reikä on ruskee. |
Epämuusikko 30.09.2016 23:11:57 | |
---|
Eric Harland on tulossa Tampere Jazz Happeningiin! Ynnä vaikka monta muuta kiinnostavaa nimeä (tässä mainitsen vain Marius Nesetin, mutta umpikovia oli mooontamonta). "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Kimd 01.10.2016 00:38:09 | |
---|
Epämuusikko: Eric Harland on tulossa Tampere Jazz Happeningiin! Ynnä vaikka monta muuta kiinnostavaa nimeä (tässä mainitsen vain Marius Nesetin, mutta umpikovia oli mooontamonta). Siellä voisi käydä Ei irtoa |
dictatorsh*t 02.10.2016 22:03:01 | |
---|
Kiinnostavin juttu jatseilla tänä vuonna on tietenkin maailman paras The Necks. |
Epämuusikko 03.10.2016 09:48:48 | |
---|
Miksi Tampereella on aina niin hyvä meininki? "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
dictatorsh*t 03.10.2016 10:20:33 | |
---|
|
Epämuusikko 03.10.2016 15:08:51 | |
---|
dictatorsh*t: Tähän en osaa vastata mutta sen sijaan jestas miten hyvällä tavalla Max Hallett soittaa ohi tässä biisissä: https://www.youtube.com/watch?v=JNEbpLW-OTY Kiitos tästä linkistä kera kukkien ja suklaarasioiden!!!!! "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
jtpennane 03.10.2016 17:14:52 | |
---|
Juuh elikkäs |
Kailis 03.10.2016 23:45:17 | |
---|
Angry Pierre: 5/5 myrkytystä kyllä. Eiks toi oo ihan normi 4/4. Ehhehe... JuhaHo: Lienen sokea, mutta en näe linkkiä missään. |
Jucciz 07.10.2016 05:59:29 (muokattu 07.10.2016 06:04:16) | |
---|
Epämuusikko: Miksi Tampereella on aina niin hyvä meininki? Koska se ei oo esim. mikään Helsinki. Muitakin syitä varmasti löytyy. |
Kefiiri 07.10.2016 07:23:48 | |
---|
Jucciz: Koska se ei oo esim. mikään Helsinki. Muitakin syitä varmasti löytyy. Kommentissa oli lievää vastakkainasettelun makua! Monikaan paikka ei ole Helsinki. En ole musiikin asiantuntija. |
Kailis 07.10.2016 09:58:18 | |
---|
Jucciz: Koska se ei oo esim. mikään Helsinki. Muitakin syitä varmasti löytyy. Yhtä hyvä syy on se että Juice kuoli. JuhaHo: Lienen sokea, mutta en näe linkkiä missään. |