Speedy 30.09.2015 12:03:18 | |
---|
Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse |
Juhani_t 30.09.2015 12:07:52 | |
---|
|
statistiÖ 30.09.2015 13:03:32 | |
---|
Hyvä kysymys. Periaatteessa kumman vaan. Koska kumpikin soittaa paljon, minä en. Mutta hitaampi tempo kiitos. Omituiset saundit ennen loppua. Karvaisempi on vähän reippaampi kuin tuo toinen. Kumpikin fiileistä käy. Kevyellä tatsilla soittavat, en tiedä, miltähän saundaisi lahnan rumpalin kanssa. Eihän tuosta tietysti tiedä, miten pändissä soittavat. ¤ Jos ei soi hiljaa, soi kovaa ¤ olennainen ¤ |
Epämuusikko 30.09.2015 16:08:20 | |
---|
Speedy: Karvainen basisti-palleromme on saanut toisen kaverin..;) Kysymys, kumman kanssa lähtisitte mielummin keikalle, kumman ottaisitte aisapariksenne bändiinne? https://www.youtube.com/watch?v=ou9dAfJeSDE Ihanaa! Molemmat! "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
hollmi-5 30.09.2015 17:57:00 | |
---|
Speedy: Karvainen basisti-palleromme on saanut toisen kaverin..;) Kysymys, kumman kanssa lähtisitte mielummin keikalle, kumman ottaisitte aisapariksenne bändiinne? https://www.youtube.com/watch?v=ou9dAfJeSDE Eiköhän molemmista olisi ihan basistin hommaan. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Kailis 30.09.2015 21:09:28 | |
---|
Speedy: Karvainen basisti-palleromme on saanut toisen kaverin..;) Kysymys, kumman kanssa lähtisitte mielummin keikalle, kumman ottaisitte aisapariksenne bändiinne? https://www.youtube.com/watch?v=ou9dAfJeSDE Ehkä voitaisiin kääntää niin päin että kuinkakohan monet täältä kelpuutettaisiin soittamaan noiden kanssa? TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin. |
hollmi-5 30.09.2015 21:18:51 | |
---|
Kailis: Ehkä voitaisiin kääntää niin päin että kuinkakohan monet täältä kelpuutettaisiin soittamaan noiden kanssa? No menit sitten sanomaan sen ääneen ;) Soundit, piuhat ja kajarit. |
Speedy 30.09.2015 21:30:12 (muokattu 30.09.2015 21:31:35) | |
---|
Kailis: Ehkä voitaisiin kääntää niin päin että kuinkakohan monet täältä kelpuutettaisiin soittamaan noiden kanssa? Niin, siksikö että ollaan "täällä" vai sitten se suomalainen vaatimattomuus.. Yritä nyt tässä sitten herättää keskustelua.. Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse |
Kailis 30.09.2015 21:51:57 | |
---|
Speedy: Niin, siksikö että ollaan "täällä" vai sitten se suomalainen vaatimattomuus.. Yritä nyt tässä sitten herättää keskustelua.. Mistä sä halusit keskustella? TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin. |
Dr. Funkenstein 01.10.2015 11:29:45 (muokattu 01.10.2015 11:30:39) | |
---|
Speedy: Niin, siksikö että ollaan "täällä" vai sitten se suomalainen vaatimattomuus.. Yritä nyt tässä sitten herättää keskustelua.. Haluat herättää keskustelua ja kysyt: "Kumpi?" No se toinen noista, tai molemmat. Ok. Vai haluatko taas puhua toisen basistin painosta/kehon karvaisuudesta? |
Kailis 01.10.2015 14:18:15 | |
---|
Dr. Funkenstein: Vai haluatko taas puhua toisen basistin painosta/kehon karvaisuudesta? Olisipa edes ensimmäinen kerta. Munsta tässä alkaa olemaan jotain hämärää... TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin. |
Dr. Funkenstein 01.10.2015 14:30:24 (muokattu 01.10.2015 14:30:56) | |
---|
Ulkonäölle naureskelu kuuluu tasoltaan elämänkoululaisten baarirölöttelyyn, enkä todellakaan jaksaisi rumpujen soittamiseen liittyvällä palstalla moista lukea. Pieni muistutus: "Vapaamielistä keskustelua rumpujen SOITTAMISESTA." Metakeskustelu päättyy osaltani tähän. |
Speedy 01.10.2015 16:52:08 | |
---|
Dr. Funkenstein: Pieni muistutus: "Vapaamielistä keskustelua rumpujen SOITTAMISESTA." Minä SOITTAISIN RUMPUJA mielummin tuon vasemman puoleisen Anton Davidyantsin kanssa. Mukavaa olisi varmaan soittaa tuon toisenkin kanssa, mutta jos olisin sata kertaa parempi rumpali ja minulla olisi valta valita bändiini basisti, lähtisin Madonnan 147 keikan maailman rundille Antonin kanssa. Ihan en ole intsinä noista pastorius-soundisista basisteista kuten Malaman on. Toisella kaverilla oli pehmeämpi ja pyöreämpi soundi josta itse tykkään. Basson pitää tuntua munissa eikä hampaissa. Malamanin fraasit oli minusta huonompia ja epätarkempia. Minulle tuli fiilis että ne on ulkoa opeteltuja blokkeja joita heittelee mutu tuntumalta. Anton taas tuntui osaavan soittaa enemmän fiiliksellä hetkessä. Ja Malamanin time heittää jo noissa alun neljäs osissa. Statistilla oli hyvä pointti, olen samaa mieltä. Soitan itsekin vähän, ja haluan että basisti tukee samaa linjaa. Jos toisaalta innostun, haluan että basisti on se kivijalka johon mun on mukava rönsyillä. Toki basistikin saa rönsyillä, mutta Malaman tekee sitä kokoajan minun makuun liikaa, eikä jätä tilaa minulle tulla mihinkään väliin. Rasittavaa soittaa kun joutuu kytistelemään ja olemaan varpaillaan kokoajan. Uskoisin että Antonin kanssa yhteinen fiilis löytyisi aika helposti. Malamanin bändisoitosta on tosin paha sanoa mitään, kun ei niitä oikein löydy. Antonin bändi pätkiä löytyy paljon.. Jos joltain meni ohi se kysymys, niin kysyin että kumman kanssa olisi mukavampaa soittaa. Ihan yleisesti, vapaata spekulointia voi esittää. Ei ole pakko, kommentoida mitenkään.. Voidaan jatkaa edelleen räkkien ja tomikulmien tai huonojen kamojen ihmettelyä.. Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse |
Kailis 01.10.2015 18:43:18 (muokattu 01.10.2015 19:01:32) | |
---|
TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin. |
Speedy 01.10.2015 22:20:40 | |
---|
Hei haloo, en ole tietääkseni koskaan haukkunut ketään enkä kenenkään ulkonäköä.. Toisekseen onko se jonkun (muun) velvollisuus alkaa huomattamaan asiasta ja ottaa siitä pultit itselleen? Porukka haukkuu kilpaa toisessa ketjussa Larssia paskaksi, mutta se on ihan ok.... Itse en henkilökohtaisesti ottaisi mitään herneitä siitä jos joku haukkuu minua kaljuuntuvaksi karvaiseksi kukkakepiksi, mutta jos joku haukkuu minua paskaksi rumpaliksi (mitä sitäkin olen) se kyllä tuntuu ihan eri tavalla.. Ketään en ole niin ikään hakkunut paskaksi tai huonoksi, edes Larssia tai tuota basistiakaan. On eriasia olla tykkäämättä.. Kailis: Tämähän oli vaan sellainen, heh heh, keventävä alkujuonto, ja jokainen ymmärsi että asia koskikin ihan oikeasti sitä että kumman kaa. Et kai Speedy tosissaan luullut että me muka otettiin tosissaan? Eihän se nyt mitään että olet aikaisemminkin huomautellut ton kaverin näöstä, se vaan soittaa niin että sä et vois soittaa sen kaa. Niin luulin, olen pitänyt rumpaleitakin mukavina ja huumorintajuisina.. Tosiaan, viimeksikin joku hermostui - enpä muistanutkaan. Ei ole tapana pitää mielessä mistä kukakin on mielensä pahoittanut. Mutta eipä siinä... Onhan niitä muitakin foorumeita joissa kupla on vähän isompi.. Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse |
Kailis 01.10.2015 22:28:34 (muokattu 01.10.2015 22:31:23) | |
---|
TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin. |
4tune 16.10.2015 14:05:17 | |
---|
Satuinpa eilen katsomaan Tampereella teksti tv666:tta. Oli kyllä vallan päräyttävä keikka ja arvostettavaa rumputyöskentelyä melko minimalistisella setillä neljän kitaristin keskellä. |
-Dr.DW- 25.10.2015 14:49:36 | |
---|
"Lethal dose is also a lifetime supply" |
Kimd 25.10.2015 19:40:29 | |
---|
Kuinkas monelle on ongelmallista soittaa jameissa tai muuten toisten setillä? Jatkoa siis sonor Watts keskustelulle.... Harrastelija harrastelija rumpali |
hollmi-5 25.10.2015 20:17:16 | |
---|
Kimd: Kuinkas monelle on ongelmallista soittaa jameissa tai muuten toisten setillä? Jatkoa siis sonor Watts keskustelulle.... Ei ole ollut ongelmaa. Yleensä jameissa ja yhteiskeikoilla on ollut oma setti. Muutenkaan ei ole, kun kaikilla rummuilla olen voinut soittaa. Soundit, piuhat ja kajarit. |