Olli 08.04.2012 09:19:22 | |
---|
hollmi-5: Mie oon saanu sata kommenttia totisuudesta ;) Ihan oikeesti tykkäsin ja nautin, mutta meitsin naamari ei ota asettuakseen hymyilevään perusilmeeseen. Kuuntelin setin netistä. Hirmu nopeet temmot oli, vaikka paikan päällä tuntuivat kaikkien mielestä olevan OK ;) Kamiinahan oli hidas! Lisää pökköä pesään ja enemmän fillejä. Oikea bändi voitti! Ps. Toisen bändin rumpusoundit oli hunajaa :) Olikos Club Customit? |
VeKrio 08.04.2012 10:23:13 | |
---|
Olli: Ps. Toisen bändin rumpusoundit oli hunajaa :) Olikos Club Customit? Itseasiassa kattelin ihan samaa. Tais olla. Virppa saundas erikoisen hyvältä mutta en saanut millään silmiini notta mikä oli. Oliko setin oma vai joku muu. Edelleen se soittaja oli ehkä se olennaisin osa. Veti niin hienosti. Ainoastaan jazzmies voi venyttää aikakäsitteitä. |
Aekuinen Naenen 08.04.2012 11:13:53 | |
---|
hollmi-5: Lauantaina TV2 ja 19.30 Bilebändi 2012. Meikä mandoliino Lipsasten kanssa suorassa lähetyksessä. Apua! Auttakaa! Apua tarvitaan ;) Älkäähän taas, hollmin vähäeleisyys tuo bändin keikkaan juurikin sellaista 70-luvun livemusiikille ominaista synkkyyttä/apaattisuutta. Loistavaa meininkiä! Itse olisin kaivannut paikoitellen rumpuosastolta enemmän discohaitsua (tsikitsiki) etenkin Reetu-biiseihin. Ymmärrän toki että haluatte pitää meiningin enemmän rokin puolella, mutta tuo pisti korvaani. |
hollmi-5 08.04.2012 12:11:59 | |
---|
VeKrio: Itseasiassa kattelin ihan samaa. Tais olla. Virppa saundas erikoisen hyvältä mutta en saanut millään silmiini notta mikä oli. Oliko setin oma vai joku muu. Edelleen se soittaja oli ehkä se olennaisin osa. Veti niin hienosti. Club Customit ne oli. Virvelinä -65 Ludwig Acrolite. Pellit Sabian. Helvetin hyvä rumpali oli ja koko bändikin. Ammattilaisia... Kiilaamiseen on annettu kaikkien lupa ;) Eli me on keskusteltu näistä asioista ja annetaan mennä fiiliksen mukaan. Tempot vaihtelevat illasta toiseen. Välillä tulee suoraa jöötiä. Välillä annetaan enemmän dynaamisia vaihteluita. Välillä rynnistetään ja kiilataa. Tilaaja tilaa meidät. Tuotos on mitä sattuu tulemaan ;) Soundit, piuhat ja kajarit. |
jazzmies 08.04.2012 12:46:36 | |
---|
hollmi-5: Kiilaamiseen on annettu kaikkien lupa ;) Eli me on keskusteltu näistä asioista ja annetaan mennä fiiliksen mukaan. Tempot vaihtelevat illasta toiseen. Välillä tulee suoraa jöötiä. Välillä annetaan enemmän dynaamisia vaihteluita. Välillä rynnistetään ja kiilataa. Tilaaja tilaa meidät. Tuotos on mitä sattuu tulemaan ;) Maailman parhaat perustelut :D Anna mennä vaan! Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |
Vieno 08.04.2012 14:34:34 | |
---|
Hyvät oli bassari ja virvelisaundit molemmilla! Ja saamaa mieltä tuosta Jakkejen rumpalista ja koko bändistä. Soittipas todella loistavasti!! Ylipäätään kisassa on ollut kovatasoisia soittajia ja rumpaleita. Mieleen on jäänyt myös Se Pellet ja koirat orkesterien rumpalit! Lievevätkö he täällä foorumilla vaikuttavat? |
mukis 08.04.2012 14:36:28 | |
---|
hollmi-5: Välillä rynnistetään ja kiilataa. Tilaaja tilaa meidät. Tuotos on mitä sattuu tulemaan ;) Hieno asenne. Mä oon lopen uupunut siihen käsitykseen, että musiikin laadun mittari on klikissä pysymisen tarkkuus. "Rakastan tuota kaunista ääntä, en niinkään sen irtonaisuuden ja surumielisyyden vuoksi kuin siksi, että se on tapahtuma, jonka lähestymiselle ja syntymiselle monen monien säveleiden kuolema on valmistanut tien" -Jean Paul Sartre |
VeKrio 08.04.2012 17:42:09 | |
---|
hollmi-5: Kiilaamiseen on annettu kaikkien lupa ;) Tilaaja tilaa meidät. Tuotos on mitä sattuu tulemaan ;) Plussa tuli! Asenne 10. Jos mä järjestän joskus isot bileet, tilaan sinne Lipsat. Ainoastaan jazzmies voi venyttää aikakäsitteitä. |
tomboarmageddon 09.04.2012 20:10:28 | |
---|
Kattoin tuon nyt kans netistä. Hyvä meininki kummallakin! Tykkään kyllä just tuosta kiilaamisesta. Tulee semmosta vaarallisuuden ja vauhdin tunnelmaa. Varsinki fillin aikana. Nykänen jossain musaohjelmassa tuota demostroi hienosti. Oikeen ei riittäny huumorintaju tuohon jaggsien marilyn monroe vetoon(puistatus) ja parempi puoliskakin oli aivan että mitä v%&&#a....ehkä ollaan niin kyynisiä vaan....? |
hollmi-5 16.04.2012 15:25:59 | |
---|
Soundit, piuhat ja kajarit. |
ferodoz 16.04.2012 18:31:53 (muokattu 16.04.2012 19:29:20) | |
---|
hollmi-5: Hei muusikoiden.netin musajannut. Se olisi ensi lauantaina taas aika äänestää Bilebändikisassa Lipsasia ;) Tässä linkki facebookin äänestykseen: https://www.facebook.com/#!/questions/407504735934522/ Kiitoksia... Teillä on kova vastus. Mutta rehellisyyden nimissä, katselisin mielummin teitä koko illan, kuin sitä Circus showbandia. Mielestäni teillä on se olennainen juttu kasassa ja show tehdään musiikin ehdoilla. CSB:n tapa toimia on mun mielestä täysin päinvastainen, olis varmaan ihan kiva katsoa jossain yökerhossa muutama biisi, mutta joku 2 x45min niitä samoja voltteja tai muita maneereja on mun mielestä vähän liikaa. Toivottavasti oikeus voittaa. Äänestin Lipsasia, ja heitin itseasiassa meidän bändin FB sivuille linkin tohon samaan kyssäriin kehottaen valitsemaan paremman ROCKbändin finaaliin. ;) www.suhdelukucoverband.fi |
hollmi-5 16.04.2012 20:37:49 | |
---|
ferodoz: Teillä on kova vastus. Mutta rehellisyyden nimissä, katselisin mielummin teitä koko illan, kuin sitä Circus showbandia. Mielestäni teillä on se olennainen juttu kasassa ja show tehdään musiikin ehdoilla. CSB:n tapa toimia on mun mielestä täysin päinvastainen, olis varmaan ihan kiva katsoa jossain yökerhossa muutama biisi, mutta joku 2 x45min niitä samoja voltteja tai muita maneereja on mun mielestä vähän liikaa. Toivottavasti oikeus voittaa. Äänestin Lipsasia, ja heitin itseasiassa meidän bändin FB sivuille linkin tohon samaan kyssäriin kehottaen valitsemaan paremman ROCKbändin finaaliin. ;) Kiitos ;) Reilu meininki... Ihan todella hyvä semmoinen bilebändi, joka osaa viisi biisiä... Kuten esim CSB... Soundit, piuhat ja kajarit. |
ferodoz 16.04.2012 21:20:10 | |
---|
hollmi-5: Kiitos ;) Reilu meininki... Ihan todella hyvä semmoinen bilebändi, joka osaa viisi biisiä... Kuten esim CSB... Onko mitään tietoa siitä että heittääkö ne keikkaa, vai onko se vain tuollainen PV:n edustusbändi? www.suhdelukucoverband.fi |
hollmi-5 16.04.2012 22:38:59 | |
---|
ferodoz: Onko mitään tietoa siitä että heittääkö ne keikkaa, vai onko se vain tuollainen PV:n edustusbändi? Ne on olleet varusmiehinä ja siellä soittokunnassa. Ei kai ne siviilissä paljoa ole keikkailleet. Liekö yhtään? En ole ainakaan kuullut... Soundit, piuhat ja kajarit. |
Epämuusikko 16.04.2012 23:22:53 (muokattu 16.04.2012 23:42:29) | |
---|
hmm. Provinssirockissa, Rauma Summerjazzissa sekä Lahden Jazz-torilla. Yhtye toimi myös Miljazz-kiertueen pääesiintyjänä Veeti Kallion kanssa. siviilissä tai ei, ihan kovia kinkereitä nuokin. + mm. "Risto Kupiainen - koskettimet" "Olli Hirvonen - kitara" (lähde: http://circusshowband.fi/) ei näytä paperilla ihan paskalta. En voi sen koommin kommentoida koska en seuraa televisiota, mutta PvVmSk:n show/soulbändit on yleensä aika kovia. Seitsemässä kuukaudessa kerkeää soittaa jonkin verran yhdessä. Itsekin kerkesin, vaikka lopputulos oli meidän kohdalla mitä oli. (Tämän tekstin laitoin lähinnä kädenojennukseksi Puolustusvoimia kohtaan ja supporteeratakseni soittokuntaperinnettä. Itse ohjelmaa en uskalla ääneen kommentoida.) "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Tankero 17.04.2012 00:56:59 (muokattu 17.04.2012 00:57:12) | |
---|
Epämuusikko: hmm.
siviilissä tai ei, ihan kovia kinkereitä nuokin. + mm. "Risto Kupiainen - koskettimet" "Olli Hirvonen - kitara" (lähde: http://circusshowband.fi/) ei näytä paperilla ihan paskalta. En voi sen koommin kommentoida koska en seuraa televisiota, mutta PvVmSk:n show/soulbändit on yleensä aika kovia. Seitsemässä kuukaudessa kerkeää soittaa jonkin verran yhdessä. Itsekin kerkesin, vaikka lopputulos oli meidän kohdalla mitä oli. (Tämän tekstin laitoin lähinnä kädenojennukseksi Puolustusvoimia kohtaan ja supporteeratakseni soittokuntaperinnettä. Itse ohjelmaa en uskalla ääneen kommentoida.) n Humppajyrä |
Speedy 17.04.2012 10:41:28 | |
---|
Mikä oli Holmilla snarena tuossa.. jossain se lukikin mutten huomannu enää.. On kyllä hyvä saundi rummuissa..=) ja hyvää soittoa, molemmilta..=) "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
hollmi-5 17.04.2012 14:16:56 | |
---|
Speedy: Mikä oli Holmilla snarena tuossa.. jossain se lukikin mutten huomannu enää.. On kyllä hyvä saundi rummuissa..=) ja hyvää soittoa, molemmilta..=) 70-lukulainen Ludwig Supraphonic 6,5x14". Soundit, piuhat ja kajarit. |
hollmi-5 21.04.2012 07:32:17 | |
---|
Hei kamut! Se oli Bilebandi 2012 semit tänään! Äänestäkää Lipsasia ;) Soundit, piuhat ja kajarit. |
passe 22.04.2012 09:37:20 (muokattu 22.04.2012 09:41:54) | |
---|
hollmi-5: Mie oon saanu sata kommenttia totisuudesta ;) Ihan oikeesti tykkäsin ja nautin, mutta meitsin naamari ei ota asettuakseen hymyilevään perusilmeeseen. Kuuntelin setin netistä. Hirmu nopeet temmot oli, vaikka paikan päällä tuntuivat kaikkien mielestä olevan OK ;) Katselin eilen melkein koko ohjelman. Circus oli omaan makuuni aika imelää settiä, eivät tule minun bileisiini soittamaan. Teillä oli hyvä maanläheinen meininki. Aluksi, kun puhutaan bilebändistä niin sitä jotenkin vaistomaisesti ajattelee Naantalin aurinkoja riehakkaina lavalla, mutta eihän se aina niin mene. Onneksi. Teidän laulaja tuntuu vetävän vähän mukavuusalueella koko ajan, revitys ja herkkyys jäävät snadisti paitsioon. Toiminee kuitenkin livenä paikan päällä paremmin kuin telkkarissa. Itseänikin aiemmin vähän häiritsi se sun eleettömyys. Mutta nyt, oli sitten tahatonta tahi ei niin se tuntui siltä että vedit eleettömyyden tietoisesti överiksi ja ikään kuin teit siitä sen oman juttusi. Minun silmääni se oli ihan cool, blues brothers... Ehkä järkevämpää ajatella niin päin, jos virnuilu ja heiluminen tuntuvat epäluonnolisilta asioilta itselle. Hyvää ja takuuvarmaa soittoa! Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa -
mut voi tahto nuorallatanssijan nostaa ilmaan. |