jazzmies 15.08.2012 21:35:10 | |
---|
Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |
Speedy 15.08.2012 22:29:57 | |
---|
Hakki: http://www.youtube.com/watch?v=ob4-YXdeYps Benny mainostaa uusia symbaaleitaan. Mutta onpahan mainoksen lomassa ihan pirun pätevää soittoakin. No jo on.. Jos olisin rikas niin tilaisin heti.. Jos olisin vielä rikkaampi niin menisin jonnekkin missä voisi valita koko setin useasta yksilöstä.. Jos en olis niin laiska niin myisin osan "turhista" pelleistäni pois jotta olisin rikas.. Mutta kun olen niin laiska niin joudun tyytyä kuolailemaan Bennyn soittoa.. (ei ne kyllä kuullostaskaan yhtä hyviltä kun Bennyn soittamana) "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
Epämuusikko 15.08.2012 22:46:14 | |
---|
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
hollmi-5 16.08.2012 13:38:58 | |
---|
Epämuusikko: en löytänyt. Aika hätäinen... Mutta aina on kuitenkin iloinen yleisilme päällä ;) Soundit, piuhat ja kajarit. |
Niq 16.08.2012 14:56:20 (muokattu 16.08.2012 14:58:43) | |
---|
VeKrio: Bennyllä on hyvä saundi. Sen soitto saa mut aina jotenkin innostumaan musiikista ja soittamisesta aina uudestaan ja enemmän. Siis sehän tuossa onkin kauheaa kuluttajan pettämistä. Bennyllä on niin hyvä tatsi, että se vois lyödä vaikka naapurin mummoa kapulalla ja silti saundais hyvältä. Ja menis mummot kaupaks. Toisaalta taas, juuri äsken kuuntelin virveliääninäytteitä joissa suurimmassa osassa ei ääninäytteen soittaja osaa lyödä sitä virveliä oikein. Mikä lie sellaisen informaation tarkoitus sitten, ja kumpi on parempi, sitä en tiedä. :) |
Weetoz 16.08.2012 15:24:14 | |
---|
Minä oon noista Bennyn pelleistä hankkinu haitsut, 20" Riden ja 22" Crash-Riden. En tosiaan yllättäen silti kuulosta yhtään Bennyltä, mutta on ne kuitenkin ihan pirun hyviä peltejä. Erityisesti Sand Hatsit ja toi Crash-Ride saavat aina hymyn huulille kun soittaa. Sori nyt kun menee taas vähän semmosen hehkuttamisen puolelle, mutta kun näistä nyt oli puhe niin haluun vaan tuoda esille sen että täällä on yks erittäin tyytyväinen asiakas. Voin suositella kaikille! (Paitsi jazzmiehelle koska MEINL!!1) :) RlrrLr llRlrr LrllRl rrLrll |
Speedy 16.08.2012 15:28:10 | |
---|
Weetoz: Minä oon noista Bennyn pelleistä hankkinu haitsut, 20" Riden ja 22" Crash-Riden. En tosiaan yllättäen silti kuulosta yhtään Bennyltä, mutta on ne kuitenkin ihan pirun hyviä peltejä. Erityisesti Sand Hatsit ja toi Crash-Ride saavat aina hymyn huulille kun soittaa. Sori nyt kun menee taas vähän semmosen hehkuttamisen puolelle, mutta kun näistä nyt oli puhe niin haluun vaan tuoda esille sen että täällä on yks erittäin tyytyväinen asiakas. Voin suositella kaikille! (Paitsi jazzmiehelle koska MEINL!!1) :) Toimiiko ne missää muussa musiikissa kuin mitä Benny soittaa? "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
Laakstr 16.08.2012 15:41:43 | |
---|
hollmi-5: Aika hätäinen... Mutta aina on kuitenkin iloinen yleisilme päällä ;) Totaalista OT:a mut tunnustan varastaneeni tämän allekirjoitukseen :) Aika hätäinen... Mutta aina on kuitenkin iloinen yleisilme päällä |
Weetoz 16.08.2012 16:17:17 | |
---|
Speedy: Toimiiko ne missää muussa musiikissa kuin mitä Benny soittaa? No se on kai jossain määrin makuasia, ja eihän nämä tietty mitään kaikista perinteisimpiä symbaaleita ole soundeiltaan, mutta kyllä ne minusta toimii ainakin ihan sellasessa perus pop/rock -menossa oikein mukavasti. Ite oon viime aikoina enimmäkseen soitellut sellasen indie/folk/pop -henkisen kokoonpanon kanssa, ja siinä noi ainakin on erittäin passelit minusta. 20" Sand Ride on ominaisuuksiltaan jopa yllättävän all-around, sillä se on riittävän ohut että se crashaytyy, mutta se ei kuitenkaan ole sellanen jazz-suhisija eli erottuvuuttakin löytyy, ja kupusoundi on varmaan paras mitä minulla on missään pellissä ollut. Crash-soundi oli aluksi ehkä vähän turhan ärhäkkä, mutta se on ajan myötä pehmentynyt mukavasti kun on kaikenlaista scheissea kerääntynyt pellin pintaan. RlrrLr llRlrr LrllRl rrLrll |
mukis 16.08.2012 17:48:56 | |
---|
Niq: Siis sehän tuossa onkin kauheaa kuluttajan pettämistä. Bennyllä on niin hyvä tatsi, että se vois lyödä vaikka naapurin mummoa kapulalla ja silti saundais hyvältä. Ja menis mummot kaupaks. Toisaalta taas, juuri äsken kuuntelin virveliääninäytteitä joissa suurimmassa osassa ei ääninäytteen soittaja osaa lyödä sitä virveliä oikein. Mikä lie sellaisen informaation tarkoitus sitten, ja kumpi on parempi, sitä en tiedä. :) Herra mun terttu ku kuulostaa hyvältä. Onhan tuossa tila ja kaikki äänitysshittikin tietysti ihan kohillaan, mut kyllä Bennyn soitossa on sitä jotain mahtavaa köyrintää tai lapiointia tai jotain. Toimii! "Rakastan tuota kaunista ääntä, en niinkään sen irtonaisuuden ja surumielisyyden vuoksi kuin siksi, että se on tapahtuma, jonka lähestymiselle ja syntymiselle monen monien säveleiden kuolema on valmistanut tien" -Jean Paul Sartre |
Laakstr 16.08.2012 20:40:11 | |
---|
Aika hätäinen... Mutta aina on kuitenkin iloinen yleisilme päällä |
jazzmies 16.08.2012 21:16:21 | |
---|
Weetoz: (Paitsi jazzmiehelle koska MEINL!!1) :) Meinlit ovat hyviä, mutta lähes kaikki Meinleillä soittavat rumpalit ovat saksalaisia tai keskieuroppalaisia eli huonoja. Benny on tuollainen nettirumpali, jolla ei ole musiikillista näkemystä siitä, mitä sitä oikein soittaisi. Taitavaa kopsuttelua näennäisellä svengillä varustettuna. Nämä Sandithan ovat oikein kivoja. Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |
Vallu-Veke 16.08.2012 21:32:56 | |
---|
jazzmies: Meinlit ovat hyviä, mutta lähes kaikki Meinleillä soittavat rumpalit ovat saksalaisia tai keskieuroppalaisia eli huonoja. Benny on tuollainen nettirumpali, jolla ei ole musiikillista näkemystä siitä, mitä sitä oikein soittaisi. Taitavaa kopsuttelua näennäisellä svengillä varustettuna. Nämä Sandithan ovat oikein kivoja. Benny ja hänen rummut ei tarvitse muita sotkemaan hyvää juttua. Rummut ja Benny, se on siinä. Erittäin musikaalinen rumpali. |
jazzmies 16.08.2012 21:38:47 | |
---|
Vallu-Veke: Erittäin musikaalinen rumpali. Jaa-a, sitä en ole vielä huomannut. Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |
passe 16.08.2012 21:41:35 | |
---|
hollmi-5: Aika hätäinen... Mutta aina on kuitenkin iloinen yleisilme päällä ;) Sitä se vaimokin aina sanoo... Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa -
mut voi tahto nuorallatanssijan nostaa ilmaan. |
ferodoz 16.08.2012 22:08:03 | |
---|
jazzmies: Meinlit ovat hyviä, mutta lähes kaikki Meinleillä soittavat rumpalit ovat saksalaisia tai keskieuroppalaisia eli huonoja. Benny on tuollainen nettirumpali, jolla ei ole musiikillista näkemystä siitä, mitä sitä oikein soittaisi. Taitavaa kopsuttelua näennäisellä svengillä varustettuna. Nämä Sandithan ovat oikein kivoja. :D Pojoing! www.suhdelukucoverband.fi |
Speedy 16.08.2012 22:21:54 (muokattu 16.08.2012 22:22:34) | |
---|
jazzmies: Benny on tuollainen nettirumpali, jolla ei ole musiikillista näkemystä siitä, mitä sitä oikein soittaisi. Taitavaa kopsuttelua näennäisellä svengillä varustettuna. Nämä Sandithan ovat oikein kivoja. Minun ei varmaan tarvitse sanoa mitään, riittää että lainaan sinua, niin tiedät mitä mieltä olen.. Mutta, olettaisin että nettirumpali-käsite on tässä sinun tapauksessa negatiivisia vivahteita käsittävä nimitys.. Kuuntele kolme levyä, joissa Benny soittaa ja sano sitten oletko edelleen sitä mieltä että A) ei musiikillista näkemystä, B) ei "svengiä" ja C) ei kysyntää youtuben ulkopuolella. Jos olet jo kuunnellut, kerro ne levyt. Jos edelleen olet sitä mieltä niin ok, saat olla vapaasti.. Mutta ennen kuin on kunnolla maistanut ei voi tietää tykkääkö.. Ja vastaukseksi ei kelpaa se mitä uskon sinun seuraavaksi selittelevän..;) "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
Deino 16.08.2012 22:24:57 (muokattu 16.08.2012 22:27:50) | |
---|
jazzmies: jolla ei ole musiikillista näkemystä siitä, mitä sitä oikein soittaisi. Taitavaa kopsuttelua näennäisellä svengillä varustettuna. Tässä on ehkä pointti, mutta onhan Benny silti hyvä rumpali, eikä mikään nettirumpali. |
moderndrummer88 16.08.2012 22:27:11 | |
---|
Speedy: Minun ei varmaan tarvitse sanoa mitään, riittää että lainaan sinua, niin tiedät mitä mieltä olen.. Mutta, olettaisin että nettirumpali-käsite on tässä sinun tapauksessa negatiivisia vivahteita käsittävä nimitys.. Kuuntele kolme levyä, joissa Benny soittaa ja sano sitten oletko edelleen sitä mieltä että A) ei musiikillista näkemystä, B) ei "svengiä" ja C) ei kysyntää youtuben ulkopuolella. Jos olet jo kuunnellut, kerro ne levyt. Jos edelleen olet sitä mieltä niin ok, saat olla vapaasti.. Mutta ennen kuin on kunnolla maistanut ei voi tietää tykkääkö.. Ja vastaukseksi ei kelpaa se mitä uskon sinun seuraavaksi selittelevän..;) Voisitko laittaa jotain vinkkiä, että missä tota Bennyn soittoa pääsee levyllä kuuntelemaan. Nimittäin ei ole tullut kyllä kertaakaan oikein vastaan, muunlaisia pätkiä Bennyltä kuin tuollaisia soolorupsutteluja. Ainut mikä tulee mieleen on se karmea Brass Band systeemi... |
Speedy 16.08.2012 22:28:52 (muokattu 16.08.2012 22:51:56) | |
---|
"All I think about is time and groove" J. Porcaro |