sahkuifk 28.05.2011 18:12:55 | |
---|
Siitä oli kuulkaa etydit kaukana, oli aika tanakkaa tulkintaa. Aamulla söin sitten sen koiran diapamit. Ihan normi ilta. |
Cimble 28.05.2011 19:39:19 (muokattu 28.05.2011 19:40:19) | |
---|
sahkuifk: Nonni ja + kiitos. Kumma kun en muistanut vaikka toi kertsi on soinu päässä... Mitähän näille kuuluu, toivottavasti menee lujaa. Toivottavasti, rehellisesti. Miten yleisesti erottua massasta bändinä? Normaalisti pitää tehdä kovaa duunia 5-10 vuotta ja sittenkin vasta tuuri ja bändin persoona ratkaisee sen oman motivaation lisäksi. Ja yleensä homma ei pidemmän päälle toimi, tai sitä on ihan täynnä. Sit pitää mennä muihin duuneihin. Ai mut unohdin, että tukeakseen järkevää musaharrastusta pitää yleensä jo valmiiksi ollakin ihan muussa duunissa. Ja duunin yms arjen takia ei voi enää panostaa bändihommiin niin paljon kuin se vaatisi. ;) Suklaapallo ei ole välttämättä geishakuula. |
EJ84 29.05.2011 11:43:34 | |
---|
ostany: Tämä? http://www.youtube.com/watch?v=jdW2vXfnrHA Enpä sillo aiemmin huomannu, mutta nyt aloin ihmettelemään miten kuulostaa aika paljon Petsalon Makelta ja näyttää kans. Eli ei ollu tällä kertaa Kaksista. Hauskasti nimetty myös tuo EP: Tuska Parta |
drummerolli 29.05.2011 12:18:14 | |
---|
sahkuifk: Nonni ja + kiitos. Kumma kun en muistanut vaikka toi kertsi on soinu päässä... Mitähän näille kuuluu, toivottavasti menee lujaa. Kiitos vaan. Mukavaa, että homma on jäänyt mieleen ihmisille. Liian lujaa ei vielä mene mutta Jutilaa mukaillen eteepäin on menty. Seuraavan kerran livekunnon voi tarkastaa Pieksämäellä Pimperockissa ens keskiviikkona, jos sattuu kulmilla olemaan. Jos mikään muu ei auta, niin tee jotain! |
Niq 31.05.2011 14:37:16 | |
---|
drummerolli: ... voi tarkastaa Pieksämäellä Pimperockissa ens keskiviikkona, jos sattuu kulmilla olemaan. Onks toi joku vastakohta kikkelijazzille? Ill get my coat... |
OPJ1974 31.05.2011 15:05:12 (muokattu 31.05.2011 15:05:34) | |
---|
Niq: Onks toi joku vastakohta kikkelijazzille? Ill get my coat... Mä itse asiassa luin ton ihan aikuisten oikeasti ensin nimeltä mainitsemattomaksi naistentavara-rokiksi. Nooh, siitä puhe, mistä... "Semmosta huutomerkkiaksentointia alusta loppuun ja burlaburla-perunoita kellariin." |
drummerolli 31.05.2011 21:48:25 | |
---|
Niq: Onks toi joku vastakohta kikkelijazzille? Ill get my coat... Oha se tuo nimi tuommonen hassunhauska sanaleikki...että nähdäänkö pimpero kissa? Jos mikään muu ei auta, niin tee jotain! |
Jarkko Laiho 01.06.2011 13:52:30 | |
---|
|
ferodoz 02.06.2011 18:50:19 | |
---|
Thomas Lee Bass - Saint of Los Angeles |
Kailis 03.06.2011 00:29:36 | |
---|
LaMotta: Mulle ei tuossa tilanteessa tullut varsinaisesti ensimmäisenä mieleen neekeriasiat, vaan keskityin vaihtamaan kuulumisia ja kyselin, että mistä päin on kotoisin jne. |
ferodoz 03.06.2011 08:56:09 | |
---|
Kailis: Hei kiitti! Katoin muutaman sekunnin ilman ääntä. Ihan hyvä =D :D Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! ...paitsi että miltäköhän Larsista tuntuu kun se ihan varmaan tietää että kaikki jazz- ym. taiteilijat (insinöörejä unohtamatta) ei pidä sitä minään? Varmaan nauraa koko matkan pankkiin |
hollmi-5 03.06.2011 09:15:35 | |
---|
Soundit, piuhat ja kajarit. |
kimkorho 06.06.2011 08:50:29 | |
---|
Äänen lisäksi tässä näytteessä on kuvaa, sillä The Indigon helmikuussa julkaistulta debyytiltä tuli nyt maailmaan musavideo biisistä Zodiac Skylight: http://vimeo.com/24705557www.theindigo.fi |
Cimble 06.06.2011 12:10:50 | |
---|
kimkorho: Äänen lisäksi tässä näytteessä on kuvaa, sillä The Indigon helmikuussa julkaistulta debyytiltä tuli nyt maailmaan musavideo biisistä Zodiac Skylight: http://vimeo.com/24705557 No mut tämähän kuulostaa jopa ihan hyvältä tyylissään. :) Popahtavaa hyvän tuulen kesärokkia, joka on tasaista ja turvallista. Tosin tasaista ja turvallista niin hyvässä kuin pahassa. Bändi on hyvin valmiin kuuloinen paketti, luulisin että biisimateriaali, taustavoimat ja tuuri ratkaisevat toiminnan laadun tästä etiäpäin. Nuo laulusäkeet on mielenkiintoisen kuuloisia, vaikka en noista koko biisin syna/pianosaundeista mitään hyvää keksikään. Hyh! Kertsi sitten ei ole kovin järisyttävä, mutta hyvä kuitenkin. Tämän biisin perusteella itse oisin kaivannut rohkeutta enemmän tulkintaan ja sovitusratkaisuihin. Tosin sitten ei olisi tiennyt mihin suuntaan se olisi mennyt, mahdollisesti myös väärään. Video on yllättävän hyvä kaikessa simppeliydessään, vaikka eihän näihin ole sitä rahaa liikaa käytettäväksi. Laulajalla on hyvä soft rock/pop-ääni ja ote. Vähän vielä tunnetta lisää peliin niin tytöt repii teidät palasiksi. :) Suklaapallo ei ole välttämättä geishakuula. |
markkuliini 07.06.2011 14:32:33 (muokattu 07.06.2011 14:34:17) | |
---|
Erilaisten fraseerausten demystifiointi olkaatten hyvä. 6 erilaista tapaa soittaa 8-osia, tässä rock-kompilla, tasaisesta shuffleen päin ja yli. Siellä on New Orleansit sun muut ihmeet matkan varrella. Käyttismatskua sanoisin. :) Kummasti alkanut itsellä esim. The Metersin musasta kuulemaan frseerauksen tarkemmin jne. http://www.youtube.com/watch?v=ZWS2IxdYLuw Hitto, nyt pitäis saada nimimerkki Jami tänne vääntämään että onko noita numeroiden 2,3 ja 5,6 komppeja ollenkaan olemassakaan. :D Vai onko tuossa vain tasaisnen ja shuffle eikä mitään muuta. Mutta siis kysymys kuuluu, kai kaikki kuulee erot noiden välillä? Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
damn u 07.06.2011 15:04:36 | |
---|
markkuliini: Erilaisten fraseerausten demystifiointi olkaatten hyvä. 6 erilaista tapaa soittaa 8-osia, tässä rock-kompilla, tasaisesta shuffleen päin ja yli. Siellä on New Orleansit sun muut ihmeet matkan varrella. Käyttismatskua sanoisin. :) Kummasti alkanut itsellä esim. The Metersin musasta kuulemaan frseerauksen tarkemmin jne. http://www.youtube.com/watch?v=ZWS2IxdYLuw Hitto, nyt pitäis saada nimimerkki Jami tänne vääntämään että onko noita numeroiden 2,3 ja 5,6 komppeja ollenkaan olemassakaan. :D Vai onko tuossa vain tasaisnen ja shuffle eikä mitään muuta. Mutta siis kysymys kuuluu, kai kaikki kuulee erot noiden välillä? Eihän noin hyvin soitetusta voi olla kuulematta! Hienosti vedetty. Siirsitkö oikean käden eteenpäin saadaksesi erilaisen kapulakosketuksen vai pyritkö siihen että kompeissa 2-6 vaikutat swingin määrään vaihtamalla lyöntikohtaa kuvion sisällä? Oliko komppi 6 mielestäsi texasia? Ihan mielenkiinnosta kysyn. Säihkähdän aina noita sun klippejä ko näytät niin samalta kuin minä joskus pikkutyttönä... |
Epämuusikko 07.06.2011 15:14:29 (muokattu 07.06.2011 18:50:35) | |
---|
markkuliini: Erilaisten fraseerausten demystifiointi olkaatten hyvä. Erinomainen pätkä. Tuosta saisi ammennettua vaikka mitä lisämehua esim. haitsunyansseilla. ja sitä Jami-vääntöä muistellessani alkoi puistattaa. vitun vittu. ylemenevä hyökkääviltä ja vodkaa ja piriä sekaisin vetäneeltä. :D Wife-beating shuffle. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
markkuliini 07.06.2011 15:29:54 (muokattu 07.06.2011 15:30:57) | |
---|
damn u: Eihän noin hyvin soitetusta voi olla kuulematta! Hienosti vedetty. Siirsitkö oikean käden eteenpäin saadaksesi erilaisen kapulakosketuksen vai pyritkö siihen että kompeissa 2-6 vaikutat swingin määrään vaihtamalla lyöntikohtaa kuvion sisällä? Oliko komppi 6 mielestäsi texasia? Ihan mielenkiinnosta kysyn. Säihkähdän aina noita sun klippejä ko näytät niin samalta kuin minä joskus pikkutyttönä... Jos mun ote muuttuu, niin se on ihan alitajuista. Voi olla että teen sitä, jotta eri rytmien soitto helpottuu, mutta kaikki keskittyminen on swingin määrän kuuntelemisessa (ja klikin päällä pysymisessä.) Lyöntikohta vaihtuu siis rytmisesti, kaikki muu on "ylimääräistä." Noita numeroiden 5 ja 6 ylimeneviä shuffleja olen kuullut isojen poikien kutsuvan Texas-shuffleiksi. En tiedä kuinka paljon ovat normikäytössä. Mutta jotkut kitaristit soittavat shufflea juurikin noin (esim. joillakin levyillä Steve Ray Vaughan), joten on hyvä pystyä pääsemään samaan rytmiin. Myöskin viime viikolla tv:stä tulleella Kosketuksessa: Fabulous Thunderbird-keikalla rumpali soitti shufflensa hienosti yli. Mulla on niistä ainakin sellainen mielikuva että vajaa shuffle kuulostaa ystävälliseltä ja kaljasta juopuneelta ja ylemenevä hyökkääviltä ja vodkaa ja piriä sekaisin vetäneeltä. :D Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
Kailis 07.06.2011 18:55:35 | |
---|
damn u; Säihkähdän aina noita sun klippejä ko näytät niin samalta kuin minä joskus pikkutyttönä. Plop plop. Täydellinen putoaminen =D LaMotta: Mulle ei tuossa tilanteessa tullut varsinaisesti ensimmäisenä mieleen neekeriasiat, vaan keskityin vaihtamaan kuulumisia ja kyselin, että mistä päin on kotoisin jne. |
VeKrio 07.06.2011 23:02:15 | |
---|
markkuliini: http://www.youtube.com/watch?v=ZWS2IxdYLuw Mutta siis kysymys kuuluu, kai kaikki kuulee erot noiden välillä? Sulla on joku teleportaapitaatio kun just aattelin, että noita olis kiva panna riviin ja kuulostella eroja. Mulla on sytämessä heikko kohta ton kakkosen kohdalla. Se on niin sellanen lepposteluhuppelifiilis. Tosi kiva klippi kiitos. Olis kiva semmonen biittikimara, joissa on kukin, virppa, haikka ja basari kolmella eri fraseerauksella. Etukenoon, spot on ja takakenoon. Siis suhteessa muihin kahteen. Ekaks haikka fraaserailee, sit basari ja sit virppa. En tiä osaisko ite tehä. Mutta plus plus markkuliina! Mut six pitäÄki VETäÄ VAA!1!1!! :D |