Ruutikallo 05.12.2009 13:58:15 | |
---|
passe: Mitähän ne afrogurut sanois tästä, oisko tää nyt sitten "vaan tollasta tekniikalla brassailua". Pakko myöntää, ettei jalka ihan hirveästi tömistänyt mukana tämän tahdissa. Sehän tuossa on. En tajunnut juuri mtn muuta kuin nopeaa työskentelyä. =) Ehkä minäkin jonain päivänä vielä jotain rytmiä saan ulos omastani. 2x4, ei oikein groovaa tällä =) [Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com
http://s1012.photobucket.com/albums/af242/henydrum/ |
passe 05.12.2009 16:30:22 | |
---|
Kailis: Iham sama mitä ne sanois koska afrikan kanssa tuolla soittimella on aika vähän tekemistä. 10 jännehyppyä suoritettu rangaistuksena... Mut ei ne afrikan poijaat ole yleensä kovin tiukkapipoisia. Enemmänkin meijän länsimaalaisten hapatusta. Lienee kovin totta. Sometimes more is more |
Epämuusikko 05.12.2009 22:13:31 | |
---|
Kailis: Älä unohda hengittää. Älä unohda käyttäytyä. Lopeta se kaivautuminen. Lopeta se hakkaaminen. Lopeta se älykköily. Lopeta. En edelleenkään käytä huumeita. Se taitaa olla kommunikaatiomme suurin este. Ämpärit täyttyvät, mieli on iloinen. |
Kailis 06.12.2009 02:24:35 | |
---|
Epämuusikko: En edelleenkään käytä huumeita. Se taitaa olla kommunikaatiomme suurin este. No toi oli kännistä tajunnanvirtaa eikä osoitettu sulle, vai? Ja se aikaisempi... niin, laitetaas osiin niin selviää ehkä paremmin; Babylon Sisters Babylon viittaa rastafareihin kuten myös "siskoksi" puhuttelu. Rastafareihin on myös helppo liittää ganja. kun käynnistyi niin unohdin välillä hengittää. Heroiinin yksi vaikutus voi olla autonomisen hermoston lamaantuminen, eli "unohtaa" hengittää. Tiesitkö muuten että biisissä mainittu "cotton candy" viittaa myös heroiiniin? Enhän mä nyt herrajumala oikeasti tarkoittanut että sä jotain käytät, kunhan nappasin tilanteesta. Ja markkuliini; maksan sulle 1000 euroa jos löydät mainitsemasi määrän niitä viittauksia. Joku saattaa ymmärtää hieman väärin tuollaisen heiton. Minä EN ole edes kokeillut koskaan kovia huumeita, enkä tule kokeilemaankaan. |
OPJ1974 06.12.2009 08:07:37 (muokattu 06.12.2009 08:09:02) | |
---|
EDIT. Ei mitään. Virhe! Ei mitään ja maanantai ei mittään, tiistai ei mitään, keskiviikko, torstai ei mittään.... Muusikolla on kolme olotilaa: Känni, krapula ja outo olo. |
author 06.12.2009 16:38:34 | |
---|
|
mukis 06.12.2009 19:49:40 (muokattu 06.12.2009 20:23:21) | |
---|
jussimi: http://www.youtube.com/watch?v=gwIyJRPRFXU Pieni kalju mies naputtelee hienoja melodioita. Loistavaa! Bassorumpu kuulostaa bassorummulta! Juuri tuollaista soolosoittoa jaksan kuunnella, ei sitä ainaista härvelöintiä miljuuna iskua sekunnissa.. Harvemmin noissa soolopätkissä tuollaista on tullut vastaan. Olis hauska tietää mikkisetuppi. Edit: olisko jollain stereoparilla vedetty, ei pahemmin näy lähimikkejä.. |
markkuliini 06.12.2009 20:20:06 | |
---|
Kailis: Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem. |
markkuliini 06.12.2009 20:23:28 (muokattu 06.12.2009 20:24:14) | |
---|
Kailis: Iham sama mitä ne sanois koska afrikan kanssa tuolla soittimella on aika vähän tekemistä. http://fi.wikipedia.org/wiki/Darbuka Joo, pohjois-afrikan ja esim. länsi-afrikan rumpukulttuuri on yllättävän erilaista keskenään. Enemmänkin tosiaan tuollainen soitto tulee pohjois-afrikasta/välimeren alueelta/lähi-idästä. Kailis: Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem. |
markkuliini 06.12.2009 20:30:50 | |
---|
Kailis: Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem. |
OPJ1974 06.12.2009 20:45:43 | |
---|
Muusikolla on kolme olotilaa: Känni, krapula ja outo olo. |
moderndrummer88 06.12.2009 20:48:50 (muokattu 06.12.2009 20:51:25) | |
---|
markkuliini: http://www.youtube.com/watch?v=gEwhJnHAEK0&feature=related Joe Morelloa vuodelta -64. 1:45 eteenpäin aika huikeita juttuja. Melkoisen tehokas "vasen koukku". Huh huh... Minkäs teet kun ei pysy lasit kunnolla päässä, välillä pitää korjata :) Siis toi vähän 1:45 jälkeen tuleva missä soittaa pelkällä vasurilla noita kahdeksasosatrioleita, hyvin on pompun käyttö hallussa. "Well I like drummers baby you're not my bag..." |
Kailis 06.12.2009 22:57:59 (muokattu 06.12.2009 23:01:42) | |
---|
markkuliini: http://www.youtube.com/watch?v=gEwhJnHAEK0&feature=related Joe Morelloa vuodelta -64. 1:45 eteenpäin aika huikeita juttuja. Melkoisen tehokas "vasen koukku". Huh huh... Professori Morellon pimeä puoli tulee hienosti näkyviin lähikasvokuvassa 2:40 kohdalla. On kyllä huikea tekniikka. Basari vedetään takas asemiin 2:00 kohdalla. Siinä vähän pykähtää =D |
sahkuifk 08.12.2009 00:33:51 | |
---|
Ei se ei ole väärin, ja itseasiassa meidän likaisten nettirunkkareiden mielissä mikään ei ole väärin |
Kukkis 77 08.12.2009 10:12:47 | |
---|
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki |
K.Suninen 08.12.2009 10:13:38 | |
---|
Avishai Cohenin trio ja Mark Guiliana rummuissa. Ei oikeestaan mitään ihmeellistä rummuissa, mutta biisin tahtilaji on törkeen myrkyllisen kuulonen.. laskeskelin puol tuntia ja sain tulokseks, että meniskö tuo niinkun 7 tahdin kiertoa: 6 tahtia 5/8 ja 7. tahti 6/8 ? tai sit se vaan menee neljään, mutta en hahmota. http://www.drummerworld.com/Videos/markguilianaavishai.html"Chefin isähän on kans kuuluisa rumpali, nimittäin Porcadon Zoe. " |
Epämuusikko 08.12.2009 12:20:39 | |
---|
K.Suninen: Avishai Cohenin trio ja Mark Guiliana rummuissa. Ei oikeestaan mitään ihmeellistä rummuissa, mutta biisin tahtilaji on törkeen myrkyllisen kuulonen.. laskeskelin puol tuntia ja sain tulokseks, että meniskö tuo niinkun 7 tahdin kiertoa: 6 tahtia 5/8 ja 7. tahti 6/8 ? tai sit se vaan menee neljään, mutta en hahmota. http://www.drummerworld.com/Videos/markguilianaavishai.html Oon linkittäny tuota biisiä tänne jo pitkään. 4 tahtia 5/8, yks 6/8 ja viimeinen neljään. mahtava biisi. transkriptio on tekeillä. Ämpärit täyttyvät, mieli on iloinen. |
Kailis 08.12.2009 21:15:32 | |
---|
Ei oikeestaan mitään ihmeellistä rummuissa Ehkä mä oon vaan niin toope, mutta just tällaisessa biisiä palvelevassa rumputyöskentelyssä varsinkin tällä tasolla on jotain erittäin ihmeellistä. Upea biisi. Tulee jotkut ranskalaiset romanttiset klasarit mieleen tuosta teemasta. |
sahkuifk 08.12.2009 22:13:37 | |
---|
Ei se ei ole väärin, ja itseasiassa meidän likaisten nettirunkkareiden mielissä mikään ei ole väärin |
K.Suninen 08.12.2009 22:39:51 | |
---|
Kailis: Ehkä mä oon vaan niin toope, mutta just tällaisessa biisiä palvelevassa rumputyöskentelyssä varsinkin tällä tasolla on jotain erittäin ihmeellistä. Upea biisi. Tulee jotkut ranskalaiset romanttiset klasarit mieleen tuosta teemasta. Tai no siis totta puhut, on todella taidokasta rumpujen soittoa, mutta ei kuitenkaan kovin omaperästä ja jollain tapaa vähän pliisuksi jää suoritus. Tietysti tommonen mahdoton tahtilaji vie aika paljon kenen tahansa resursseja. "Chefin isähän on kans kuuluisa rumpali, nimittäin Porcadon Zoe. " |