Deino 09.02.2008 20:18:27 | |
---|
Tuota groovehommaa et ole käsittääkseni kauheasti edes treenannut En ole yhtään. Tulee muuten pelottavan paljon katselukertoja ja kommentteja ko. videolla. :O |
Epämuusikko 09.02.2008 21:47:14 (muokattu 09.02.2008 21:47:34) | |
---|
Minut onnistuisit ainakin hämäämään. Tekiköhän tuo virppa susta heti jazz-miehen? Hyvältä kuulostaa, sekä kamat että äijä. Ei tee. tuossa tempossa olisi vielä pitänyt pystyä olemaan kompin suhteen kolmimuunteinen. vai? lol. hyvät soundit ja soitto. Olit Teemallakin, niin kuin Phil Collins Hard Day's Nightissa. "Joskus annoin. Voi jumalauta sitä pieremistä"-Noir.
Bustard #1 |
markkuliini 09.02.2008 21:58:55 (muokattu 09.02.2008 22:04:50) | |
---|
tuossa tempossa olisi vielä pitänyt pystyä olemaan kompin suhteen kolmimuunteinen. Ehkä mä en vaan halunnut. ;)
...koskaan treenata jatsia. Jotkuthan tuossa tempossa soittaa vielä kolmimuunteisesti ja jotkut ei. Multa ei onnistu. Pitäis ja pitäis. Pitäis syödä kanssa enemmän vihanneksia ja muistaa pestä hampaat. Olit Teemallakin, niin kuin Phil Collins Hard Day's Nightissa. Oliko se se Stance Brothersin keikka Juttutuvalta? Piti tulla aikaisin, jotta saa hyvät paikat, joten ehti juoda paljon. Eli toivottavasti ei ollut pöytä täynnä tyhjiä laseja. Loistava keikka oli se! ...kuvitellen että jokainen kuutio puuta tarkoitaa kissan päivät vitun pitkäksi ajaksi... |
Paas 09.02.2008 22:04:19 | |
---|
Vihdoinkin sain aikaiseksi koota jotain looppeja/komppeja yhteen. Kaikki äänitetty Zoomin H2:sella joten senkin toiminnasta saa jotan käsitystä. Siis tarvitseeko tuon laitteen lisäksi mitään muuta nauhoitusta varten? Joku sopiva ohjelma tietokoneelle täytyy vissiin olla mutta jotain muuta? http://www.sonormuseum.com/ |
markkuliini 09.02.2008 22:09:37 | |
---|
Siis tarvitseeko tuon laitteen lisäksi mitään muuta nauhoitusta varten? Joku sopiva ohjelma tietokoneelle täytyy vissiin olla mutta jotain muuta? Ei tarvi. Tietokoneella tuo laite näkyy ulkoisena kovalevynä, ja äänitiedostot (mp3 tai wav) liikkuu koneelle mini-usb-piuhalla. Tuolla H2:lla itselllään voi paloitella kyllä mp3 file(e)n pienempiin osiin, mutta jollain äänenkäsittelyohjelmalla se käy paljon kätevämmin. Itse imutan filen Cubaselle, leikkelen sopiviin paloihin ja exporttaan tietokoneen kovalevylle mp3:siksi. ...kuvitellen että jokainen kuutio puuta tarkoitaa kissan päivät vitun pitkäksi ajaksi... |
Paas 09.02.2008 22:12:36 (muokattu 09.02.2008 22:13:39) | |
---|
No helkkari. Sehän on sitten veikeä laite. Täytyy pistää harkintaan tuollaisen hankinta. edit. Kukas noita pääkaupunkiseudulla myy? http://www.sonormuseum.com/ |
markkuliini 09.02.2008 22:27:29 | |
---|
No helkkari. Sehän on sitten veikeä laite. Täytyy pistää harkintaan tuollaisen hankinta. edit. Kukas noita pääkaupunkiseudulla myy? Mä ostin Kaisaniemen Fazerilta. Mulle tuo on ollut oman soiton kannalta hyödyllisin yksittäinen ostos. Suosittelen! ...kuvitellen että jokainen kuutio puuta tarkoitaa kissan päivät vitun pitkäksi ajaksi... |
Paas 09.02.2008 22:44:30 | |
---|
Mä ostin Kaisaniemen Fazerilta. Mulle tuo on ollut oman soiton kannalta hyödyllisin yksittäinen ostos. Suosittelen! Ok. Kiitti! http://www.sonormuseum.com/ |
DrmBug 09.02.2008 22:46:58 | |
---|
ODOMANKOMA BOO ADZEE
OBOO KYEREMA |
Kailis 10.02.2008 03:14:05 | |
---|
Tuli hommattua tuo Meinl Byzancen Extra Dry ride, niin pitihän se päästä heti nauhottamaan. http://www.students.oamk.fi/~t4jeju … Rumpu%e4%e4nitykset/Extra%20Dry.mp3 Nauhotin parilla mikillä Fostexin raiturille. Basarissa Beta 52a ja setin edessä Oktava Mk012 pienikalvonen konkka. Hyvää meininkiä. Ainoa mikä pistää korvaan on haikka. Sopii kyllä noihin nopeisiin juttuihin, mutta on vähän ohut muihin. |
Bobana 10.02.2008 12:58:54 | |
---|
Jep tiedän, en ole tuohon itsekään tyytyväinen. Liian kuivat soundit ja soitto liian nättiä... Olen paska. Enhän mä niin sanonut että olet paska. Lähinnä tarkotin että kannattaa perehtyä enempi ja sitte tehä video. Aiempien kokemusten perusteella se ei sulle ole ongelma kun noin nopeasti muutenkin olet mättöpuolella kehittynyt. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
Bobana 10.02.2008 13:05:27 | |
---|
Riden saundi oli hmmm... melko kolkko, sellanen alkukantainen. Itse olen enemmänkin pingihirmujen ystävä. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
DrmBug 10.02.2008 13:12:04 | |
---|
Hyvää meininkiä. Ainoa mikä pistää korvaan on haikka. Sopii kyllä noihin nopeisiin juttuihin, mutta on vähän ohut muihin. Niinpä! Olenkin tässä miettinyt, että pitäs hommata jotkut groove hatsit. Nuo nykyiset kun ovat 13" Sabian HH Fusion Hatsit. Kiitos kommentista! ODOMANKOMA BOO ADZEE
OBOO KYEREMA |
DrmBug 10.02.2008 13:12:55 | |
---|
Riden saundi oli hmmm... melko kolkko, sellanen alkukantainen. Itse olen enemmänkin pingihirmujen ystävä. Kyllä! Alkukantasta soundia olinkin hakemassa... kolkko ei ehkä ole oikea sana. Soundi on kuitenkin lämmin ja musikaalinen, ainakin livenä. Minusta. ODOMANKOMA BOO ADZEE
OBOO KYEREMA |
Deino 10.02.2008 14:57:10 | |
---|
Enhän mä niin sanonut että olet paska. Et niin, vaan minä sanon itse. :) Lähinnä tarkotin että kannattaa perehtyä enempi ja sitte tehä video. Tuo video on tehty kun kitaristi halusi, soitin siihen sitten vaan nopeasti rummut. |
lkx 10.02.2008 14:59:41 | |
---|
Tuli hommattua tuo Meinl Byzancen Extra Dry ride, niin pitihän se päästä heti nauhottamaan. Hyvää meininkiä. Pari oikeinkin nastaa gruuvia hyvällä tatsilla. Hilfe! Ich bin ein Fisch. |
DrmBug 10.02.2008 15:14:48 | |
---|
Hyvää meininkiä. Pari oikeinkin nastaa gruuvia hyvällä tatsilla. Sä se jaksat aina kommentoida mun kohkaamista. Kiitos siitä! :) ODOMANKOMA BOO ADZEE
OBOO KYEREMA |
lkx 10.02.2008 15:31:57 | |
---|
Sä se jaksat aina kommentoida mun kohkaamista. Kiitos siitä! :) Haista itte! ;) Hilfe! Ich bin ein Fisch. |
laatikko 10.02.2008 16:23:32 | |
---|
|
Deino 10.02.2008 16:28:59 (muokattu 10.02.2008 16:32:40) | |
---|
Ne perusasiat.. Tulee mieleen tarina siitä tyypistä joka kiipesi perse edellä puuhun :) Miten "treenaat" groovea? Mielestäni se tulee vain ajan kanssa tai jos soittaa tiettyjen levyjen kanssa. Minulle perusasiat ovat tyyliin single stroket, kapulatekniikka, peruskompit, taimit... jne. E: Siis mielestäni groove ja rytmitaju ovat ne tärkeimmät, ei tekniikka. |