moderndrummer88 06.07.2010 10:56:24 | |
---|
jazzmies: Onnea tuhannesti! Kiitosta vain. Mahtavaa päästä saamaan opetusta Kallion Mikalta. "Well I like drummers baby you're not my bag..." |
Ruutikallo 06.07.2010 10:59:57 | |
---|
moderndrummer88: Kiitosta vain. Mahtavaa päästä saamaan opetusta Kallion Mikalta. Mopoiluopetustako on tarkoituksenasi, eh =) [Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com
http://s1012.photobucket.com/albums/af242/henydrum/ |
moderndrummer88 06.07.2010 11:02:00 | |
---|
henydrum: Mopoiluopetustako on tarkoituksenasi, eh =) Joo, nyt otan takaisin sen, kun en nuorena mopokorttia tai mopoa koskaan hommannu :P "Well I like drummers baby you're not my bag..." |
kaatra1 06.07.2010 16:03:46 | |
---|
En tiedä onko tää ollu tällä foorumilla, mutta mun mielestä loistavaa pohdiskelua (naurua läpi kyynelten ym) Vähän pitkähän tuo on eli 45 min. mutta mut koukutti ainakin. Poistuu huomenna yle areenalta eli kuuntelee kuka haluaa. Mutta kyllä mä paljon tosta allekirjoitan http://areena.yle.fi/audio/1108037Kartano |
kaatra1 06.07.2010 16:35:54 | |
---|
Äh toki olette tietoisia tuosta jutusta. Onhan siellä Mikakin mukana. Sorry en vaan ole käynyt sivuilla pitkään aikaan enkä jaksanut kahlata kaikkia keskusteluja läpi. Mutta jos joku on missannut ni kannattaa kuunnella. Mielestäni ihan Kuha juttuja mm keskustelut orkesterijohtajan kanssa sekä urkujazz orkesterin seikkailut ja monet muut. Soittajathan eivät käytä alkoholia paitsi.. hymyilyttää... Kartano |
OPJ1974 06.07.2010 19:44:45 | |
---|
kaatra1: En tiedä onko tää ollu tällä foorumilla, mutta mun mielestä loistavaa pohdiskelua (naurua läpi kyynelten ym) Vähän pitkähän tuo on eli 45 min. mutta mut koukutti ainakin. Poistuu huomenna yle areenalta eli kuuntelee kuka haluaa. Mutta kyllä mä paljon tosta allekirjoitan http://areena.yle.fi/audio/1108037 Muutaman kerran tyrskähti töissä kahvit suusta tietsikan näppäimistölle tässä päivänä eräänä, kun tuon pakertamisen ohella laitoin pyörimään. Ihan parhautta. "Onks toi rumpu?" (kysyi eräs henkilö yleisöstä sambasetin jälkeen, osoittaen 26-tuumaista bassorumpua) |
hollmi-5 06.07.2010 20:09:24 | |
---|
OPJ1974: Muutaman kerran tyrskähti töissä kahvit suusta tietsikan näppäimistölle tässä päivänä eräänä, kun tuon pakertamisen ohella laitoin pyörimään. Ihan parhautta. Elämän makuinen tarina. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Niq 07.07.2010 13:21:53 | |
---|
moderndrummer88: Jaahas, se on sitten seuraavaksi edessä vajaan viiden vuoden koulutus musiikkipedagogiksi Kuopiossa... Mä luin että "...viiden vuoden mulkutus musiikkipedagogiksi..." kiitos edellisten kirjoittajien. :D Onneva :) |
markkuliini 07.07.2010 13:26:18 | |
---|
moderndrummer88: Jaahas, se on sitten seuraavaksi edessä vajaan viiden vuoden koulutus musiikkipedagogiksi Kuopiossa... Ja eikun kalakukkoa naamariin! :) Onnea! Jupi57: Yrität välttää jälki-istuntoa,
kaltaisesi pikkuhitlerit pistän ojennukseen oikeasssa elämässä alta aikayksikön. |
moderndrummer88 07.07.2010 14:12:49 | |
---|
markkuliini: Ja eikun kalakukkoa naamariin! :) Onnea! No ei tämä minun lapsuuden/nuoruuden asuinpaikka iisalmikaan niin kaukana kuopiosta ole, ettei olisi silloin tällöin kalakukkoa täältäkin saanut... :P Mutta kiitoksia vain :) "Well I like drummers baby you're not my bag..." |
Kailis 10.07.2010 15:23:18 | |
---|
moderndrummer88: No ei tämä minun lapsuuden/nuoruuden asuinpaikka iisalmikaan niin kaukana kuopiosta ole, ettei olisi silloin tällöin kalakukkoa täältäkin saanut... :P Mutta kiitoksia vain :) Vähän American Pie tyyppisesti; oletko mulkuttanut kalakukkoa? |
Strumbali 10.07.2010 16:15:55 | |
---|
Yksin kotosalla viikonlopun. Aamulla poljin treenikselle ja vähän jotain treenailin. Mitä lie, kapulaotteita. Mansikat pitäis mulkuttaa pakkaseen. Tervetuloa syömään. Olin jo vähän epätoivoinen, että eikö missään ole mitään musameinkiä, ilmeisesti kiitos Suomen suven isojen festareiden, mutta sitten alkoi taivas kirkastua. Dantes Highlightissahan onkin soittamassa... ... American meiningillä: anyone? ; ) Mähän sanoin, että sä sanoit. |
Kailis 10.07.2010 17:47:37 | |
---|
Dantes Highlightissahan onkin soittamassa... Mulkuttajat? |
Ruutikallo 22.07.2010 09:49:53 | |
---|
Hoho, 12-tunnin kuluttua Toto on jo takanapäin. Ja nyt luultavasti viimeistä kertaa. [kyllä sen Led Zeppelinm Puple ja kunnonnon 60-70 musa] -Henydrum- 1.3.2008, 03:30:46
www.tukalaband.com |
eino mutku 22.07.2010 14:16:58 | |
---|
Kattelin tuossa eilen virvelien ruuvauksen ohessa Yle Areenasta Irinan keikan tän vuoden Provinssista, ja kyllä se on taas todettava että siinä on bändi jolta taittuu. J Salonen soittaa erittäin tyylikkäästi omalla tunnistettavalla soundillaan ja tatsilla (ja hienolla setillä), kitaristi-osasto erittäin hyvää, stemmat pölähtää tarvittaessa kolmeäänisesti, hyvät biisit jotka on sovitettu osittain lähelle levyversioita, mutta selkeästi liveä silmällä pitäen ja pieniä mukavia jippoja sinne tänne ettei puuduta. Ja kaiken kruunaa tietysti karismaattinen laulaja joka osaa laulaa. Vaikka vaan läppärin ruuduilta katselin ja ihan hävyttömän huonoilla soundeilla niin silti kyllä fiilikset nousi. Ei voi nut välttää ajatusta että "ois se vaan hienoa soittaa hyvää musiikkia ammatikseen." Aika pienelle huomiolle on mielestäni J jäänyt mutta mä kyllä diggailen. Jos oikein ymmärsin niin tänä kesänä on osalla keikoista ollut joku toinen puikoissa, mutta istuu kyllä siihen bändiin kuin hanska tullimiehen käteen. |
markkuliini 22.07.2010 19:21:02 (muokattu 22.07.2010 19:23:38) | |
---|
Yllättävän epätarkkaa soittoa ajoittain ja ei-niin-mahtavaa soundia tuossa Michael Jacksonin This Is It-dokkarissa. Ihan siis koko bändin ja artistin puolesta. Onhan se toki treenimatskua, ehkä kuuntelut vielä hakusessa jne, mutta silti yllättävän paljon sakkaa ja flameja ilmassa. Ei ole monessakaan kohtaa tullut sellaista NO NYT-fiilistä. Mielenkiintoinen leffa toki silti. Edit: Paitsi, että tuo mimmikitaristi soittaa kyllä TODELLA hyvin ihan koko ajan! Jupi57: Yrität välttää jälki-istuntoa,
kaltaisesi pikkuhitlerit pistän ojennukseen oikeasssa elämässä alta aikayksikön. |
Epämuusikko 22.07.2010 19:24:29 | |
---|
markkuliini: Yllättävän epätarkkaa soittoa ajoittain ja ei-niin-mahtavaa soundia tuossa Michael Jacksonin This Is It-dokkarissa. Ihan siis koko bändin ja artistin puolesta. Onhan se toki treenimatskua, ehkä kuuntelut vielä hakusessa jne, mutta silti yllättävän paljon sakkaa ja flameja ilmassa. Ei ole monessakaan kohtaa tullut sellaista NO NYT-fiilistä. Mielenkiintoinen leffa toki silti. Edit: Paitsi, että tuo mimmikitaristi soittaa kyllä TODELLA hyvin ihan koko ajan! Entäpä Beyoncé Experience? Tykkään. I'm way deep into nothing special (SD: West of Hollywood). |
Cimble 05.08.2010 10:01:20 (muokattu 05.08.2010 10:06:24) | |
---|
Voi vehnä! Kävin eilen kirpparilla ja löysin hyvän ja uutta vastaavan Vic Firth-harjoittelupadin. Sitä siinä kotona illalla sitten naputtelin viikonlopun keikkoja varten ostetuilla uusilla kapuloilla. Mitä nyt lapsilta sain naputella rauhassa. Mutta siis että minä, elämätapa-Remu, välinpitämätön, musiikillisesti kouluttautumaton ja laiska epätreenaaja! Olen joskus vieläpä ilkkunut padin nysvääjille ja juonut mieluummin kaljaa valmistautessani soittohommiin! ;) Mutta kun nykyään niin harvoin pääsee oikeastaan treenaamaan oikealla setillä, niin saapahan edes jotain otetta pidettyä säännöllisemmin yllä. Keikkaa kumminkin on. Piti nöyrtyä. ;) Ja kyl se varmaan kehittää tarkkuutta ja kontrollia, kun on niin pieni ala mihin pitää soittaa verrattuna vaikka 14" virveliin. Nyyh, seuraavaks varmaan vaihdan bassarin 22-tuumaisesta 20:een. Tomitkaan ei enää ole olleet viime aikoina kuin 10", 12" ja lattialla 14". Yhyy, pitääköhän kapulatkin vaihtaa taas ohuempiin puhumattakaan peltien jykevyydestä... Hyvästi rock ja nuoruus! Tervetuloa vanhuus, tylsyys, rauhallisuus, taloudellisuus, harkintakyky, suunnitelmallisuus, ammattimaisuus ja kontrollimaisuus. ;) |
JanneO 05.08.2010 10:24:57 (muokattu 05.08.2010 10:26:37) | |
---|
Cimble: Nyyh, seuraavaks varmaan vaihdan bassarin 22-tuumaisesta 20:een. Tomitkaan ei enää ole olleet viime aikoina kuin 10", 12" ja lattialla 14". Yhyy, pitääköhän kapulatkin vaihtaa taas ohuempiin puhumattakaan peltien jykevyydestä... Hyvästi rock ja nuoruus! Tervetuloa vanhuus, tylsyys, rauhallisuus, taloudellisuus, harkintakyky, suunnitelmallisuus, ammattimaisuus ja kontrollimaisuus. ;) Ja lisäksi alat haalimaan noita vintage vermeitä nurkkiin, ainoat oikeat rummut on lutvikkia tai sonooria. |
Cimble 05.08.2010 20:09:00 (muokattu 05.08.2010 20:19:08) | |
---|
JanneO: Ja lisäksi alat haalimaan noita vintage vermeitä nurkkiin, ainoat oikeat rummut on lutvikkia tai sonooria. Ei oo rahaa laatuvintagelle, tai yleensäkään korkeampaan laatuun. En ole ollut valmis satsaamaan varmaan pro-tasoon. Edullisilla Tamoilla on pitänyt aika pitkään vetää, Joku Taman setti jossain välissä oli käytetty Crestar, vähän vintagen oloinen se oli 80-luvulta. Ja 24" p a s a r i . Se sanoi, että BBBBOOUUUUMMMMMM! Kyllä mielellään ottaisin sonoria tai lutvikkia ainakin kokeilun vuoksi. Tamatkin on kuitenkin melko tamat... Ei sellaista respect-imagoa, vaikka sillä mitään väliä käytännössä ole. Mutta kun se viime hetkellä on rahasta kiinni, niin edulliset Tamat on useimmiten tupsahtanut hinta/laatu-suhteen ja paljolti myös laadukkaan hardwaren ynnä kiinnityssysteemien takia. Toki Tamalta löytyy hinnakastakin ja huippua, mutta sillä hinnalla ottaisin muuta kuin Tamaa. |